Witam gorąco otóż nadszedł ten dzień w którym wkońcu mogę sobię pozwolić na zakup komputera stacjonarnego , lecz zupełnie nie znam się na tym więc chciał bym aby doświadczeni weterani pomogli dobrac mi sprzęt do GRY za 2500zł no ewentualnie przy dobrych wiatrach dołożę te 200zł. Jedynie czego wymagam od tego sprzętu to Komfortowa gra. Proszę jednak o cenny pochodzące z sklepó internetowych abym jak jutro poszedł nie okazało się że facet powie mi że za wszystko chce 3000zł ^^. Dodam tylko że potrzebuję samą jednostkę centralną inne potrzebne rzeczy już posiadam
Komputer 2500zł
A ja zaproponuje coś takiego:
Płyta: MSI B75A-G43
Procesor: Intel Core i5-3470
Pamięć: Geil 2x4GB, 1333MHz, 1.5V
Karta: Gigabyte GTX660
Dysk: Seagate Barracuda 500GB
Zasilacz: Thermaltake Smart SE Modular 530W
Obudowa: SilentiumPC Brutus M23
Ewentualnie pierw zakupić 4GB ramu, a w późniejszym terminie dokupić drugą kość.
Dzięki czemu starczy na lepszą grafike:
Płyta: MSI B75A-G43
Procesor: Intel Core i5-3470
Pamięć: Elixir 4GB, 1600MHz, 1.5V
Karta: Asus GTX 660TI
Dysk: Seagate Barracuda 500GB
Zasilacz: Thermaltake Smart SE Modular 530W
Obudowa: SilentiumPC Brutus M23
@XarduneKs Podał ci super zestawy polecam brać ten 2 ze względu na lepszą grafikę,4gb ram wystarczy do dzisiejszych gier
A że tak zapytam czy na tym 2 zestawie pogram sobię spokojnie, w gry typu Guild Wars 2 , World of Warcraft MoP czy tam Diablo 3. Pytam gdyż na moim laptopie Diabełek mi resetuje a Gw2 działa w wersi 10 FPS ^^ , a chciał bym pograć na dosyć wysokich ustawieniach i dobrym FPS ( Jak już kupywać to porządne ;PP)
Na 2 zestawie pograsz na FULL HD na ULTRA może nie w Crysis'a 3 ale w te co podałeś to pikuś
Rozumiem dzięki za poświęcony czas , prawdopodobnie dołożę i odrazu zakupię 8 gb Ramu
Polecam ci też dołożyc te 20/30zł do 2 razy większego dysku czyli 1TB
No sądzę że dołożę na ten dysk oraz kolejne 4gb ramu i będzie ok