Komputer do max 6200

Witam panowie mam prośbę nie znam się kompletnie na składaniu komputerów :) możecie mi pomoc złożyć zestaw pc+monitor+windows do max 6200 zł :) komp głównie do gier

techplanet.

monitor fhd 27 ips 1000 pln

windows 500

4700 to bdzie 1070 geforce i5 cpu 250gb tani ssd 1tb hdd I 8gb ram

http://techplanet.pl/produkty/komputery-techplanet/techplanet-intel-core-i5-4690k-geforce-gtx1060-ddr3-8gbhdd-1tb-ssd-128gb,55714.html

tylko z 1070

po co się pchać w 2 generacje procków wstecz ? przynajmniej skylake

zależy czy chcesz podkręcać procka (będzie drożej i możesz się nie wyrobić z hajsem)

ale grafika to definitywnie GTX 1070 polecam wersję Palit Gamerock, moim zdaniem najlepszy model sam kupiłem po długich rozterkach między nim a MSI Gaming 8g ale tamten nie dość że droższy 200 zł to wcale nie lepszy.

Mało nam podałeś informacji o tym komputerze.

Pod jakie gry chciałbyś komputer.

Komputer kupujesz tylko do grania czy np. streamowanie wchodzi w grę?

Planujesz go rozbudować o cokolwiek?

W jakiej rozdzielczości zamierzasz grać? Chciałbyś może monitor z odświeżaniem 120/144Hz?

Czy estetyka/kolor części ma dla ciebie znaczenie?

I wiele innych...

Na chwilę obecną złożyłem Ci coś takiego:

https://www.morele.net/inventory/info/I6xeKg/

Jak masz jakieś pytania to pisz.

Powiem tak nie planuje oc procka :)

To jest kolejna kwestia. Jeżeli nie planujesz oc procka to z miejsca można zaoszczędzić 100 zł.

Mało nam podałeś informacji o tym komputerze.

Pod jakie gry chciałbyś komputer.

Komputer kupujesz tylko do grania czy np. streamowanie wchodzi w grę?

Planujesz go rozbudować o cokolwiek?

W jakiej rozdzielczości zamierzasz grać? Chciałbyś może monitor z odświeżaniem 120/144Hz?

Czy estetyka/kolor części ma dla ciebie znaczenie?

I wiele innych...

Na chwilę obecną złożyłem Ci coś takiego:

https://www.morele.net/inventory/info/I6xeKg/

Jak masz jakieś pytania to pisz.

Komputer głównie do gier ale streamowanie wchodzi w grę