Komputer działa ale nie wlącza się

Hej , koleżanka ma problem ze swym komputerem otóż , włącza go jak zawsze ''pipczy'' trzy razy zamiast raz i chodzi ale nic się nie wlącza.

Miałem tak samo kiedy nie podłączyłem dodatkowego zasilania do karty graficznej i przez to po prostu nie działała. Niech koleżanka sprawdzi czy nie odłączył się jej jakiś kabelek. Nie wykluczone też że coś jej po prostu padło.

Dobra zobaczymy , zaraz posprawdza i mi odpisze , dodam edit do postu co i jak ;p

Nie znam się na komputerach (tzn. sprawdzanie tych wszystkich parametrów, odłączanie wszystkiego po kolei i słuchanie czy pipczy i takie tam), ale w styczniu miałem to samo.

Włączałem komputer, niby wszystko działało ale miałem czarny ekran. Monitor działał, bo "świeciła się lampka", ale to by było na tyle; nie pokazywał się BIOS, kompletnie nic. Restart też nie działa, komputer jakby dostawał zwiechy.

Odłączyłem kostki RAM-u, zamieniłem je miejscami, włączyłem i zadziałało :D

Może niech spróbuje odłączyć kosteczki, zamieni je miejscami i niech włączy.

Polecam jeszcze topici, jakby nie działało:

http://forum.bios.pl...php?3,8743,9398

http://forum.dobrepr...la-t322093.html

http://www.elektroda...pic2322294.html

Płyta główna informuje, że coś nie chce działać. Wsłuchaj się w te piszczenia i powiedz czy są one długie i czy są w regularnych odstępach czasu. Dzięki temu można sie dowiedzieć w czym występuje problem.