Komputer max 2500zl

Heja! Nadszedl czas na zmiane komputera. Jakis czas zaglebialem sie w temat, planuje postawic na Ryzena. Mam skromny budzet, maksymalnie 2500zl.

Zlozylem taki zestaw:

Zestaw ma sluzyc do ogolnej rozrywki z naciskiem na gry MMO i single. Jak ocenicie zestaw? System bedzie smigac na SSD 128 nie wliczany w budzet, dysk twardy ze starego kompa. Cos tam w przyszlosci bedzie krecone, poki co sie na tym nie znam, wiec celuje w fabrycznie podkreconego 1300x. Jestem ogolnie laikiem jezeli chodzi o skladanie kompa, wiec wszelkie rady i opinie beda przydatne. Zalezy mi na 1050Ti i wysokich taktowaniach RAM pod ryzena ale nie mam kompletnie pojecia jak to bedzie ze soba wspolgrac. Licze na odpowiedzi

Z zakupem grafiki wstrzymaj się 2 miesiące bo to głupota tak przepłacać. GTX 1060 są droższe nawet o ponad 500zł!

Bralem to tez pod uwage. Myslalem nad zlozeniem tego zestawu na jakiejs starszej karcie, tylko nie wiem jaka starsza karta graficzna bedzie godna uwagi zeby nie przeplacic?

Wystarczy ci grafika, lub szukaj jakichś Radeonów po kopaniu i się targuj :)

odpadaja uzywane karty, pozatym czy ceny spadna to tez niewiadoma

niedługo skończy się (mam nadzieje) bum na koparki kryptowalut im wczesniej tym lepiej wtedy rynek zaleje masa używanych kart graficznych w swietnej cenie