Witam, podczas włączania gry skill special force komputer się wyłącza Nie wiem o co chodzi ale czasami po włączeniu kompa jak za Szybko wejde w Opere to też tak robi. jestem zielony w tych sprawach
Komputer się wyłącza
Na początek podaj swoją specyfikację. W ciemno to Ci nawet wróżbita Maciej nie pomoże.
71 stopni na współczesnym GPU to nie tak dużo jeśli masz ustawione by chodził cały czas na wysokich obrotach, ale jeśli to temp. w stanie spoczynku to coś na serio jest nie tak. Podkręcałeś coś twoją kartę graficzną? Patrzyłeś też czy nie masz w kompie z kilo kurzu? (U kolegi były nawet pajęczyny w kompie i martwe pająki xD)
Tak jak pisze Hale. Jeśli w spoczynku masz takie temperatury, to coś nie halo. Przeczyść go trochę, wtedy ponów test. Jeśli to nie pomoże, rozważ wymianę pasty,
Wydaje mi się, że masz zasyfiony radiator na procku Odkręć wentylator i wyczyść radiator
Radiator się nie golił i miał długą siwą brode czyli był cały z kurzu :_; Wyczyściłem go i wszystkie wiatraki i jest o wiele lepiej
Na procku? Myślałem, że GPU odnosi się do karty graficznej. Nie pokazuje mu, że to karta graficzna, a nie procek się przegrzewa ? ( pytam bo nie wiem )
@ Swoją drogą, jak ja bym robił takie screeny, to bym facebooka wyłączał, Maćku Tomaszku. W sumie to tylko dlatego, że nie lubił bym jakby tak niepowołane osoby mi zdjęcia przeglądały z nowymi fryzurami czy zwierzątkami.
Załączony screenshot nie wskazuje na to, że problemem jest temperatura procesora. Przecież jest chłodny.
Dawniej, jeszcze za czasów ramów DDR2, resetował mi się komputer własnie przez jedną z dołożonych przeze mnie kości. Jakaś wadliwa była. Firmy no-name. Nie grzebałeś nic przy ramach?
Może mówił o procesorze karty graficznej, bo na to właśnie wskazuje screen ze SpedFan'a.
Do autora. Kompa czyść z kurzu raz w miesiącu, to będzie dłużej działał
Nie zapomnij o wentylatorze w zasilaczu.
PS.
Asia robi straszne byki