Konfiguracja Karty pod Gry

Witam!

Mam pytanie gdyż mam ADM Crimson (panel graficzny) i za żadne chiny nie mam pojęcia jak go skonfigurować. Mianowicie chodzi mi o to co wstawiam na screenach ,bo mam 2 karty z czego jedna jest połączona z drugą (AMD DUAL GRAPHICS) a druga chyba zintegrowana .

Nie bardzo wiem która jest lepsza by ustawić ją pod gry i jakie opcje wybrać bo nie wiem która karta się odpala gdy gram :D Więc moje pytanie czy mam coś zmieniać w panelu Dual graphics czy tym z 1 kartą? Jedna ma 2GB (czyli połączona Dual) a druga 768MB a ,że jestem kompletnie zielony to wolał bym się coś podpytać . Pls jak się rozpisujecie to w miarę do zrozumienia dziękuje <3

Screen1.jpg

screen2.jpg

screen3.jpg

screen4.jpg

Serio największy portal o grach tyle użytkowników,ktorzy czasem wiedzą więcej niż kto kolwiek inny i ZERO osoby która się na tym zna?

Po prostu przetestuj. Odpal CS'a czy inne cholerstwo + licznik klatek i sprawdź na jakim ustawieniu będziesz miał ich najwięcej.

Eto... Masz kartę zintegrowana i dedykowana. Zintegrowana jest załączoną jak komputer nie potrzebuje mocy obliczeniowej, jak potrzebuje to odpala sie dedykowana. Nic nie musisz przestawiać i zmieniać wszystko dzieje sie samo i tyle

Masz Dual Graphics. z czego integra nie jest na GCN więc nic nie da się zrobić.

Tyle ,że mam 2 to wiem zastanawia mnie raczej jakie z tych opcji mogą polepszyć moje doświadczenie jako gracza .

@OGHR3N przykro mi grywa tyko w MMO.

polepszyć to możesz ustawienia graficzne w grze. Grafa ma swoje najlepsze lata za sobą. Nie ma sensu grzebania w panelu nic to nie da. Grasz w MMO, te gry zazwyczaj w znacznym stopniu wykorzystują moc obliczeniowa proca jak i grafiki.