Konto w banku!

Witam!

Chciał bym założyć zwykłe konto w banku i oczywiście nie mam zielonego pojęcia w jakim :D

Nie znam się na tym i może wy mi doradzicie i napiszecie co i jak?

Dzięki z góry i pozdrawiam!

Tu są podobne tematy...

http://mmorpg.org.pl/forum/topic/57417-konto-bankowe/?hl=konto

http://mmorpg.org.pl/forum/topic/56890-jaki-bank-junior/?hl=konto

Założyłem nowy ponieważ myślałem, że warunki w bankach zmieniają się na bierząco :P

Wiem że w Alior Sync mają się nie znacznie zmienić warunki, tzn. opłat nie będzie w koncie osobistym (jedynie za karty zbliżeniowe z naklejką będzie) i nie będzie cashbacku od następnego miesiąca lub od maja

A jak to tak w tym wbk wygląda w praktyce?

W BGŻ jest niezłe konto dla młodych. Wszystko za darmo plus można korzystać z bankomatów euronetu.

tak czytałem sobie to AliorSync też interesująco wygląda

Chwalę sobie BZWBK.

Chodzi mi oczywiście o to by konto było jak najtańsze ;) i bym chociaż nie widział jak mnie okradają.

Przyda mi się do płacenia rachunków, do pracy i ogólnie do spraw takich normalnych...

Rozumiem, że to się zalicza właśnie do konta najzwyklejszego?

Alior Sync na prawdę jest tanim kontem ;], mam u nich konto od roku i jeszcze żadnej opłaty mi nie pobrali :P, jedyny minus może być taki że jeśli przekroczysz limit 3 darmowych wpłat do wpłatomatów w miesiącu to potem będą ci pobierali 0,5% kwoty wpłaty, min. 1 zł* i masz jeszcze 10 natychmiastowych przelewów do wykonania w każdym miesiącu za darmo ;] i masz wszystkie w całej Polsce bankomaty za free o ile dobrze kojarze (wiem że na pewno Euronety są darmowe ;]