Kostur natury. Jak zrobić build z dobrym dmg?

Cześć
Gram włócznią czapli. Narazie mam t5. Do tego awalońska kapuza, jakieś buty, tarcza i szata demona. Ta co leczy. Co do healera chciałem nim grać. Konkretniej kostur natury. Dobra przeżywalność. Ale minusem jest że mam mały dmg. Długo się bije wszystko. A kapłanem miałem słaby i heal i dmg. Da się jakoś ten dmg polepszyć mając kostur natury? Bo wolałbym grać nim ze względu na problemy z bossami. Ubijają mnie.

Jeżeli chcesz grać pod druida to musisz być przygotowany na to że on zadaje mały DMG. Jego taktyka nie opiera się na mocnych skilach a przede wszystkim na odbiciach i autoatakach. Co do healowania nim to raczej nie gra się nim jako głównym healem. Polecam zajrzeć na stronę Albion build gdzie tam znajdziesz odpowiedni dobór setów do broni na każdy kontent.

Ok. Popatrzę. Choć przyznam że oglądałem już buildy i nie znalazłem tego 1 dla mnie. U mnie jest tak że zależy mi na dobrym dmg i leczeniu przede wszystkim siebie :slight_smile: . Bo włócznia daje radę z nawet 5 zwykłymi mobami, ale boss to inna sprawa. Zawsze ma masę hp i silny atak. Walka się przeciąga to mnie ubija. Dlatego dla mnie postać z leczeniem jest lepsza. Nie pada tak szybko.

No właśnie. Odbicia i autoataki. Jak je poprawić? Obecnie z buffem zadaję 100 dmg autoatakiem. 20 dmg max odbijam. Można lepiej? Bo z tego co widzę mam ataku +40% na klacie (Szata kultysty), +5% na kapuzie i +3% na butach. Kostur natury ma skilla odbijającego właśnie ok 20dmg i nie łapie chyba tego bonusu.

Kaptur łowcy :slight_smile:

Ten kaptur działa 4s raz na minutę. Niezbyt przydatny jeśli akurat nie wiesz jaki będzie kolejny silny atak wroga. Zresztą i tak musiałbym się wystawić. A to oznacza że padnę albo zabierze mi większość hp, którego w biegu nie odnowię. Trudna sprawa z tym healerem.

Chyba po prostu wezmę kostur jako broń tylko na bossy i pvp. Bo na razie granie tym poza bossami to masakra. Przynajmniej ubiję tym bossy, które normalnie by mnie rozniosły.