Witam , jestem nowy w poe. Ogólnie cieżko mi zacząć , słabo mi to wychodzi. Która postać jest bardziej nastawiona na one hand axy dual wield , lub claw i jest łatwiejsza w prowadzeniu dla nowego gracza. Jakim mniej wiecej kierować się buildem powinnienem. Bo jeśli chce jakąś broń to nie mogę tego skilla używać bo jest wymagany inny. Ciężko mi się połapać w buildach na forum poe bo nie rozumiem mechaniki. A samemu jak gram to wszystko robi się przeciwko mnie.
Która do tego się nadaje
Jak chcesz dual wielding to Duelist będzie chyba najlepszy. http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgQAAF4B5wOHBH4FLQmWEdUUIBUgFfAXHRhNGY4aVRrbG60b-iP2Jd8nICmlLOkxnjIJNJM1kjboOlg64UCgR35KfUrITeNOKlBHVvpXl1ivWkhbr2BBYEthIWNwZKNlTWWnZ4BnoGwWbEZuqnBycmx07XgNeEl673z1g3yD24TZhO-HGYdqh3aI8YoikAqQbJWbmSubLZ65n8ukGaZXpzCoB6luqZSrxaxZtfK2Qb2BvqfApsDzznHTft0N4mHnY-sJ7YPuDu967-Pv8PJF9775Y_xL_In8xf4K_o8= Tu masz dobry build który polega na używaniu tego itemka http://pathofexile.gamepedia.com/Wings_of_Entropy. Gemy jakie potrzebujesz to połączone ze sobą Dual strike+Blood magic+Multi strike+Melee psychical damge+multi strike. Na początku oczywiście nie potrzebujesz wszystkich gemów.
Tu masz cały temat tego buildu http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/728862
Jak nie rozumiesz czegoś to możesz sprawdzić na wiki http://pathofexile.gamepedia.com/Path_of_Exile_Wiki
Melle postacie są dość ciężkie na początku, bardzo łatwo paść przez chwilę nieuwagi, ogólnie walka wręcz jest nieco skopana w PoE. Najłatwiejsza jest Witch pod summony.
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/445390 mi się podoba ten build , może mi ktoś coś o nim po polsku powiedzieć ? , jaka tu jest głowna waluta jaki item służy do handlowania , zbierać wszystko co wypadnie , i sprzedawać czy co. Proszę niech ktoś się wypowie na temat tego buildu i da pare wskazówek na poczatek i jakiej broni sie powinno używać do tego buildu bo zakładce gear nie ma nic