Cześć . Niedawno zaopatrzyłem się w Guild Wars 1 (wszystkie kampanie + dodatek) i szukam kogoś do wspólnej gry. Tak w ramach rozgrzewki przed GW2. Najlepiej, aby był to ktoś nieco bardziej doświadczony, bo ja jestem totalnym laikiem. W sumie mogę zacząć już dziś wieczorem albo nawet wcześniej. Mile widziany jakiś skype/ts czy inne "badziewia"
.
Ktoś do GW1
ja mam tylko faction moge zagrac
Ja mam narazie mam 1 czesc gry, zamierzam dokupic w nastepnym tygodniu nastpne kampanie oraz dodatek. Pisze się!
Mam wszystkie czesci i przegrane okolo 2k godzin wiec jak cos to ci moge pomoc i oczywiscie pograc. Tak dla jasnosci postacie od zera prawda?
@edit
sry jednak nie dam rady zapomnialem ze za dwa dni wyjezdzam wiec troche bez sensu to moje granie.
Pisz na skejpie wagonik130 mam wszystkie kampannie od ponad 4 lat
więc będę mógł ci wytłumaczyć to i tamto i przy okazji sam sobie przejdę 3 kampannie bo ostatnią postacią zatrzymałem się po przejściu nightwala
. Będę dostępny około godziny 21
pozdrawiam
jak cos ja moge zagrac tylko w factions wiec jak cos pisac gg
Dobra, kilka osób się zgłosiło, to miło . Postanowiłem razem z mym kompanem Znikne zagrać na Prophercies. Jak chcecie to macie ts'a: 37.59.39.226
.
W sumie ja moge sciagnac ponownie i se pograc stworze nowa postac.
Też moge pograć
Ja muc grac ale musiec kupic gwiezde walki 1 w empik i wtedy muc przerzyć przygodę razemz wami i zwiedzic swiat z wami przy czym dobrze sie bawic.
Azrael love
o ktorej gracie ?? ja mam mozliwosc grac tylko w factions
Narazie gramy tylko w propa.
Podajcie ip TS BO DOŁĄCZE TERAZ
JAK BY CO TO JESTEM TU ! :37.59.39.226
Hmmm ja też moge pograć do premiery gw2 jbc mam tylko factions
Niestety my już zaczęliśmy Propha.
a daleko już doszliście?
Mamy 6 lvle. Stary Askalon, obrona muru, fort. Kwestia pogrania kilku godzin .
a bedziecie grac w faction ? jak tak to dajcie znac