Ktoś do GW1

Cześć :). Niedawno zaopatrzyłem się w Guild Wars 1 (wszystkie kampanie + dodatek) i szukam kogoś do wspólnej gry. Tak w ramach rozgrzewki przed GW2. Najlepiej, aby był to ktoś nieco bardziej doświadczony, bo ja jestem totalnym laikiem. W sumie mogę zacząć już dziś wieczorem albo nawet wcześniej. Mile widziany jakiś skype/ts czy inne "badziewia" ;).

ja mam tylko faction :) moge zagrac

Ja mam narazie mam 1 czesc gry, zamierzam dokupic w nastepnym tygodniu nastpne kampanie oraz dodatek. Pisze się!

Mam wszystkie czesci i przegrane okolo 2k godzin wiec jak cos to ci moge pomoc i oczywiscie pograc. Tak dla jasnosci postacie od zera prawda?

@edit

sry jednak nie dam rady zapomnialem ze za dwa dni wyjezdzam wiec troche bez sensu to moje granie.

Pisz na skejpie wagonik130 :) mam wszystkie kampannie od ponad 4 lat ;) więc będę mógł ci wytłumaczyć to i tamto i przy okazji sam sobie przejdę 3 kampannie bo ostatnią postacią zatrzymałem się po przejściu nightwala :P. Będę dostępny około godziny 21 ;) pozdrawiam

jak cos ja moge zagrac tylko w factions wiec jak cos pisac gg

Dobra, kilka osób się zgłosiło, to miło :). Postanowiłem razem z mym kompanem Znikne zagrać na Prophercies. Jak chcecie to macie ts'a: 37.59.39.226 :).

W sumie ja moge sciagnac ponownie i se pograc stworze nowa postac.

Też moge pograć ;)

Ja muc grac ale musiec kupic gwiezde walki 1 w empik i wtedy muc przerzyć przygodę razemz wami i zwiedzic swiat z wami przy czym dobrze sie bawic.

Azrael love <3

o ktorej gracie :D?? ja mam mozliwosc grac tylko w factions

Narazie gramy tylko w propa.

Podajcie ip TS :P BO DOŁĄCZE TERAZ ;) JAK BY CO TO JESTEM TU ! :37.59.39.226

Hmmm ja też moge pograć do premiery gw2 :D jbc mam tylko factions

Niestety my już zaczęliśmy Propha.

a daleko już doszliście?

Mamy 6 lvle. Stary Askalon, obrona muru, fort. Kwestia pogrania kilku godzin ;).

a bedziecie grac w faction ? jak tak to dajcie znac :P