Kumasylum

Chciałbym zapytać czy są jakieś taktyki na ten battleground i czy w ogóle da się go wygrać nie będąc w drużynie Kumasów ?

Jestem kompletnie zielony co do tego, zagrałem parę razy (zawsze w drużynie przeciwnej Kumasów) i ani razu nie udało się nawet zbliżyć do wygranej. xd

Jest jedna jedyna taktyka która pozwoli wygrać.
Należy odkryć wszystkie 3 diamenty zanim zacznie się je nosić na statek.
Tylko Lancer i Zerk, w obstawie minimum 2 healerow, powinni podnosić diamenty. Trzeba też upominać team, żeby nie bili skrzynek po odkryciu wszystkich diamentów, bo to nie ma sensu. Warto też znać pozycje diamentów, chyba są 3 możliwości.

jest jeszcze jedna

odkrycie 3 diamentów (ale 80%ekipy musi byc żeby szybko zbić skrzynki) bo ogarniety kumas bedzie bronil skrzynki :)

jak zgra się ekipa to kumasa można zabić i w tedy brać diamenty

mi się zdażyło wygrać nie będąc kumasem ale jak wyżej hil musi być i dobra obrona osoby co ma diament

głównie przegrywa ta strona przez nie ogarnięcie graczy dziś np przegrałem będąc kumasem bo pozostali latali nie wiadomo gdzie nawet nie słuchali jak się pisało na czacie -_-

PS

jak ktoś posiada mouta kaczke to może przyzwać na 1 - 2 s i tak w kułko wtedy kumas ledwo dogania osobe z kaczką (mowa tu o osobie co ma diament)