Kupno laptopa

Ten na gorze biały sony vaio sve151g13m za 1000
Po prawo biały sony vaio pcg-71811m ten za 700
HP G62 za 2500

opłaca sie któryś ewentualnie lekkie mogę mieć negocjacje co do ceny.
Co powiecie warto i czy dobre te sprzęty?

Chciałbym aby w miarę gierki chodziły nie mam nie wiadomo jak wymagań.. Skyrim czy EVE

Nie warto sprzęty słabe.

Kup konsole jak masz tego tysiaka, a chcesz pograć.

konsole też kupie po czasie ale wyprowadzam się z domu i bedę wynajmować mieszkanko i brak miejsa jest na stacjonarkę moją więc jestem zmuszony do kupna laptopa (opłacanie rachunków, przeglądanie neta, granie w gry czasami :P jak będę mieć czas lubię jak chodzą płynnie gry nie musi być full grafa :) wybredny nie jestem) dlatego chce sprzętu do 1800 ewentualnie można lekko nagiąć) mogą być używki też nie jestem wybredny, chyba że bardziej opłaca się nówki nie znam się :). Wiem że do gier konsola i stacjonarka :) ale na zaistniałą sytuację mogę pozwolić sb na tymczosowo tylko lapka ;) (KOBIETA :):) )

Jak za około 2tys poszukaj Lenovo Z70-80:

http://allegro.pl/outlet-lenovo-z70-80-i7-5500u-8gb-1tb-gt840m-win8-i6540600202.html

Fajny laptop z 17cali dobrą matrycą IPS, z grafiką 840M pozwalającą w coś tam pograć ....

Ewentualnie używany/outletowy Lenovo Y50-70 15cali lecz typowo gamingowy starszy model z GTX860 powinno się udać znaleźć za ok 2.5 tys

Możesz też poszukać:

Lenovo Z51 z kartą R9-M375 cena pewnie od 1900zł

Lenovo Yoga 3 z Nvidia 940M około 2000zł (ekran dotykowy konwertowalny 14cali)

Lenovo Z50-70 z Nvidia 840M cena pewnie od 1000zł

Masz podwójnie przerąbane, bo do 1500 bez problemu dałoby się złożyć całkiem dobrego pc jeśli zadowalają Cię kompromisy. Lapka za 1500 znajdziesz praktycznie tylko do przeglądania internetu

Najlepiej podaj jakie konkretnie gry Cię interesują, bo do przeglądania internetu, płacenia rachunków itp. to prawie każdy laptok się nada.