Laptop do gier (do 12 tys.)

Witam ;)

Planuje zamienić mojego blaszaka na laptopa i się zastanawiam na jakiego.. Tak do 12k zł max. Zastanawiałem się nad Razer Blade 2017 i7,gtx 1060 tylko ekran trochę mały ale za to bateria wytrzymała.A mnie po prostu do razera strasznie ciągnie bo fajnie wygląda. Polecicie coś ? Myślałem może o jakimś MSI ale na laptopach nie znam się, wiec czekam na wasze propozycje ;) Fajnie by było żeby laptop miał jednak jakiś większy ekran i wytrzymałą baterie.

Jeżeli taka cena to tylko Clevo . Wpisz i poczytaj opinię. Jedyna marka która może się z nimi równać to Alienware. Każdy element praktycznie wymienialny. Za taka cene brac i7 i pakowac do niego gtx 1060. To jak kupno nowego mustanga z silnikiem 2.0 eco boost :)

Polecam zapoznać się z ofertą DreamMachines, sam mam model z gtx 965m i sobie dalej chwalę :).

Jeżeli taka cena to tylko Clevo . Wpisz i poczytaj opinię. Jedyna marka która może się z nimi równać to Alienware. Każdy element praktycznie wymienialny. Za taka cene brac i7 i pakowac do niego gtx 1060. To jak kupno nowego mustanga z silnikiem 2.0 eco boost 

Polecam zapoznać się z ofertą DreamMachines, sam mam model z gtx 965m i sobie dalej chwalę :).

Kurde fajne są te laptopy jednak problem jest taki ze mieszkam w Niemczech i chwili mam możliwość zakupu tylko tutaj na miejscu i niestety żadnych z wyżej wymienionych laptopów nie mogę znalesc tutaj :(

12 000 zł za GTX1060? Za połowe tyle masz taki laptop.

Dell Alienware 17 i7-7700HQ/16G/256+1000/10Pro GTX1070

MSI GT73VR i7/16/1TB+256PCIe/Win10 GTX1070 120Hz

Nawet nowy ASUS ROG Zephyrus GX501VI i7/24GB/512PCIe/Win10 GTX1080

Kurde fajne są te laptopy jednak problem jest taki ze mieszkam w Niemczech i chwili mam możliwość zakupu tylko tutaj na miejscu i niestety żadnych z wyżej wymienionych laptopów nie mogę znalesc tutaj