Cześć i czołem.
Nie jestem informatykiem i chciałbym zasięgnąć pomocy.
Mam zamiar kupić sobie lapka na studia tak żeby w coś sobie pograć wieczorami , jakiegoś lola , hsa , starsze rpgi.
Nie chce na nim odpalać nowych gierek.
Potrzebuje pomocy co najlepiej kupić w tej cenie.
Dzięki za pomoc.
Laptop do "gier" do tysiaka
Za tysiaka raczej sie nie da ten moj w profilu kupilem za 1900 i gram w hotsa na srednich tak samo w dirty bomb, trove za tysiaka dostaniesz jakis badziew 2jajowy i slaba grafe zintegrowana na takim czyms tylko filmy i gry przegladarkowe
Hots mnie nie interesuje tak samo dirty bomb , nie da się złożyć czegoś na czym Lol chodził by na low dość płynnie?
Laptop do gier do tysiaka ? Za tysiaka masz zwykłego lapa do przeglądania internetu a nie do grania. Może ugrasz na nich jakiegoś baldur's gate z 90 lat, ale lol raczej wątpie. Niby na necie można znaleźć filmiki jak na g50-30 ( 899 zł ) koleś gra w lola ale po takich kosztach, że głowa mała. Uzbieraj z 500 zł jeszcz to kupiś coś lepszego do małowymagających gier jak lol czy cs
Kupowania "lapka" za tysiaka to wywalenie kasy w błoto. Bez 2k nie podchodź do tematu nowego, ew 1500 z używkę sensowną.
http://allegro.pl/hp-15-d0420w-i3-3110m-4gb-500gb-gt820m-w8-1-gwar-i5670809464.html teoretycznie na tym powinien LoL działać płynnie na low tylko musisz troszkę dopłacić
http://allegro.pl/asus-x751l-gwarancja-torba-i5661380209.html
musisz celować w jakiś i3-i5 4GB ramu i jakaś dedykowaną kartę pokroju ~ GF 820m, najlepiej jak by to był GF 850m ale cena kosmiczna
Bez przesady. Karta Intel HD4400 do I7-4500U czy innych I7, I5 i I3 czwartej generacji daje rade z League of Legends na high i ma 35-50 FPS'ow, a na srednich jeszcze lepiej 45-60 FPS'ow z v-sync'em.
Dobry procek z dobra integra i w lola zagrasz bez problemu. Oczywiscie inne gry beda problemem chociaz nawet GTA V na HD4400 ma 25-35 FPS'ow na medium.