Laptop do gier

Siemaa podajcie propozycje laptopów do 2000zł do gier,takich aby wybiegać o ile się da przyszłościowo,abym zagrał w Wiedźmina 3 na low nawet,grać w LoLa/Dote/Skyrima na wysokich :) na pewno coś się za tą sumę znajdzie.Powodzenia

EDIT.Nie chce szukać w necie propozycji gdyż są np. z 2k13 a świat idzie z cenami do przodu ...

Ja ostatnio przy pomocy forumowych magików złożyłem stacjonarke za 2000, i Dota, Skyrim na high, Wildstar na low-medim (dobuduje się ram i śmigać będzie jak dziki). Kolega w tym samym okresie kupił laptopa, niby to do gier, jakieś Lenovo, niby nawet dobre ale w praktyce...W docie ładne fpsy na rozdzielczości 800x600, o reszcie nawet nie ma co wspominać...

Jestem laikiem totalnym, jeśli idzie o bebechy sprzętów komputerowych. Ale korzystałem, grałem i raz jeszcze grałem na niezliczonej liczbie sprzętów. I żaden laptop, poza tymi z najwyższej półki (2000-2500$ bo taki miałem możliwość używania przez miesiąc) nie nadawał się do tego.

Oczywiście spece tutaj coś doradzą, ale mnie, jako usera, nie budowniczego, słowa laptop do gier w niskim przedziale cenowym śmieszy, bo to jak świnka morska.. ani świnka, ani morska...

Ja ostatnio przy pomocy forumowych magików złożyłem stacjonarke za 2000, i Dota, Skyrim na high, Wildstar na low-medim (dobuduje się ram i śmigać będzie jak dziki). Kolega w tym samym okresie kupił laptopa, niby to do gier, jakieś Lenovo, niby nawet dobre ale w praktyce...W docie ładne fpsy na rozdzielczości 800x600, o reszcie nawet nie ma co wspominać...Jestem laikiem totalnym, jeśli idzie o bebechy sprzętów komputerowych. Ale korzystałem, grałem i raz jeszcze grałem na niezliczonej liczbie sprzętów. I żaden laptop, poza tymi z najwyższej półki (2000-2500$ bo taki miałem możliwość używania przez miesiąc) nie nadawał się do tego.Oczywiście spece tutaj coś doradzą, ale mnie, jako usera, nie budowniczego, słowa laptop do gier w niskim przedziale cenowym śmieszy, bo to jak świnka morska.. ani świnka, ani morska...