Witam wszystkich super forumowiczów. Poszukuje laptopa do pracy (najbardziej mi zalezy aby program do projektowania okien chodzil plynnie )oraz drugiego laptopa dla grafika. Zglaszam sie z wielka prosba do was ktorzy orientuja sie w temacie i moga aktualnie cos polecic do 3 max 4 tysiecy zlotych. Jestem dosc zielony w temacie specyfiki laptopow i doceniam calym serduszkiem wszelaka pomoc. Dziekuje i pozdrawiam.
Laptop do pracy
Nie podałeś dużo kluczowych czynników:
1) Kwota przeznaczona na zakup:
2) Rozmiar matrycy (+ewentualnie wymagana rozdzielczość):
3) Główne zastosowanie (np. gry, inne multimedia, praca biurowa, konkretny program itp.)
4) Wymagania specjalne (np. matowa matryca.):
5) Osobiste preferencje:
6) System operacyjny (laptop z systemem bądź bez niego)
Szukaj coś z matryca IPS najtaniej na ten moment Lenovo Ideapad 700-15 do tego dobry dysk SSD
Możesz też przejrzeć zestawienie laptopów na czerwiec
Nie podałeś dużo kluczowych czynników: 1) Kwota przeznaczona na zakup: 2) Rozmiar matrycy (+ewentualnie wymagana rozdzielczość): 3) Główne zastosowanie (np. gry, inne multimedia, praca biurowa, konkretny program itp.) 4) Wymagania specjalne (np. matowa matryca.): 5) Osobiste preferencje: 6) System operacyjny (laptop z systemem bądź bez niego)
Hahaha to ma być ankieta? Tyle pytań to mi zadają jak zamawiam kebaba!
Ankieta personalna - jak napisać prośbę o pomoc w wyborze odpowiedniego modelu laptopa.
Lenovo na firmę przy ich serwisie? Jak by trafił na gwarancję i mieli by na niego czekać cały miesiąc to by cię zamordowali i jeszcze bez systemu.
MSI GL62 6QE z bogatym zestawem złącz
HP OMEN 15 2017 ze względu na lepsze chłodzenie
I dobrać dysk SSD M.2 na system z polecanych modeli:
ADATA Ultimate SU800 128GB - SATA AHCI
Intel 600p 128GB - PCIe NVMe jeden z najtańszych
To współczuje temu kto przyjmuję zamówienie...
Chyba że wolał byś żeby Pan kebab pytał Cie o wiek jak kupujesz u niego kebaba...