Laptop - problem

Witam, piszę do Was ponieważ sam za bardzo nie znam się na komputerach. Otóż posiadam laptopa ASUS X550V, procesor Intel Core i5, 2.6GHz, RAM 4gb, karta graficzna NVIDIA GeForce GT 740M. Problem podam na przykładzie Heroes of the Storm, ponieważ w tą grę akurat gram. Gra graficznie ustawiona jest na najniższej grafice, wszystko, dosłownie wszystko jest ustawione na LOW, w grze mam około ~90 fps. Czy mój laptop jest na prawdę taki słaby że nie udźwignie gry nawet na średnich detalach? Oczywiście odpalałem na średniej grafice, lecz gra wtedy miała problemy, pokazy slajdów. Dodam że nawet na niskich gra strasznie laguje w głównym panelu gry (sklep itp.) Dzisiaj czyściłem całkowicie laptopa, przywróciłem do ustawień fabrycznych, zainstalowałem sterowniki do karty graficznej. Istnieją jakieś sposoby aby podkręcić jeszcze troszeczkę tego laptopa, czy jestem skazany na ciągłą grę na najniższych detalach?

jestes skazany na granie na low detalach ...

Kupujesz przenosne gowno i musisz sie liczyc z tym ze too zlom ... setki raz pisane bylo ze laptop sie nie nadaje doo grania .

Istnieje typowy gamingowe laptop sygnowane :.

Ale too laptop za pokazna sume pieniadze ciezkie jak cholera i trudno nazwac je przenosnymi

Możesz spróbować (jeśli tego jeszce nie zrobiłeś) przełączyć w panelu sterowania nVidia, preferowany proces graficzny w tym przypadku z "zintegrowana karta graficzna" na "Proces NVIDIA o dużej wydajności". Druga sprawa to wyłączyć v-syn i używać np. Riva tuner statistics server, ustawiając jednocześnie ograniczenie do 60 klatek na sekunde - zmniejszy to obciążenie.

post-31708-0-76146100-1441370960_thumb.j

Laptop jak najbardziej nadaje się do grania. Dziwię Ci się co do tych fpsów, ja z tą samą kartą graficzną u siebie w laptopie w gta V grałem na średnich na 40 fpsach. Trochę mało masz tej pamięci operacyjnej, w moim Lenovo jest 8 gb.