Laptop

Siemka.Ostatnio przeglądałem oferty i natrafiłem na lapka za 2 koła specyfikacja:

porcek"intel core i5-320m

Grafa:AMD radeon hd 7670 1gb

Dysk:720gb

12gb ram

Opłaca się go kupić? standard windows 8.Najbardziej mi chodzi o kartę graficzną, bo nie znam się na lapkach.

Zaś 2 lapek ma być dla starszych, ale dobrze by było gdyby też był dobry

Procek intel pentium P2020 2.4ghz

4gb ram

grafa: intel hd graphics

za 1.2 koła

Proszę o szybkie odpowiedzi.

W tym pierwszy karta trochę taka... ehh no to nie jest laptop do gier kurde jego noo... a ten drugi jeśli dla starszych to styka. Oni tam w Skyrima raczej nie tłuką ;D .... (to tylko u mnie w domu takie historie). Radziłbym poskładać do tych 3,5 minimum jeśli mamy grać na laptopie ostro, jeśli nie no to szukaj czegoś powiedzmy z 640 bo jest to mocny kastrat ale najbliżej mu wydajnością do takiego 650... Najlepiej na jakiegoś aliena poskładać albo coś z grafika powiedzmy 5850 od radeona lub 460 od nvidi..

Aha, mi tam lapek w sumie jakos teraz nie potrzebny, ale myślałem nad nim bo ma dobre specyfikacje, a nie wiedziałem właśnie co z tą kartą, a jakby był w stanie udźwignąć nowsze produkcje to za 2 koła nie ma źle :D.

mam laptopa z ta karta graficzna i bf3 na ultra smiga ladnie + 40 fps

co przepraszam ? ludzie jak to nie geforce to nie znaczy ze nie do gier wrecz przeciwnie wedlug mnie ati lepsze a co do tej karty to spokojnie uciagnie nowe produkcje na angielskich forach wlasnie chwala ta karte.

Tam powinno być chyba i3 320m. Grafika jako tako, pograsz w najnowsze gierki na średnich. Szkoda tylko, że w tym laptopie jest stary procesor. Ja bym dołożył 200-300 PLN i kupił coś z procesorem z serii Ivy Bridge (najlepiej i5). Przykładowe propozycje:

http://allegro.pl/hp-pavilion-g6-2330-i5-3230m-12gb-750gb-hd7670-w8-i3059527080.html

http://allegro.pl/stylowy-acer-v3-i5-3210m-8gb-750gb-gt640m-2gb-usb3-i3029511224.html