League Of Legends

http://www.leagueoflegends.com/

Gral w to ktos? Slyszalem ze to nowy gatunek MMO zwany MMOAB... MMO(kazdy zna) Arena Battles.

Ktos cos moze powiedziec na temat tej gry?

O grze słyszałem, ale zagrać nie miałem przyjemności mimo komentarzy kumpla na temat LoL'a. Jakoś mnie nie ciągnie do tej gry nie wiem czemu...

Powiem ci tyle,ze jest to 'clon' DOTY (Defensive of the ancients) . Jedna mapka, kazdy wybiera hero,sa 3poziomy mapy : gora/srodek/dol ^^ Gramy druzynowo . Gł. celem jest rozbicie 'bazy' drugiej druzyny . Kazdy zbiera set,ma skille. Zostaje to jedynie na jeden mecz.

Mysle,ze łośek lub Nieszczęsna powiedza ci cos więcej :D Ja wiem tylko tyle co mi koledzy mowili i widzialem.

Ja gram w to (niezbyt często, ale gram) i musze stwierdzić, że to jest naprawdę kopia DoTy :]. Jest dużo postaci do wyboru, dużo technik, ogólnie gra się przyjemnie ( może te ze względu na grafikę? jest trochę inna). Jest jeszcze urozmaicenie dodawania trwałych skilów. Po bitwie dostajesz doświatczenie i analogicznie z czasem dostajesz poziom. Wtedy wybierasz 1 skill (można też ulepszać) z 3 drzewek umiejętności. Więcej Ci o tej grze nie powiem bo zbyt często w niej nie siedzę. Ale polecam grę kiedy masz dużo wolnego czasu.

Gralem w closed becie, było jakieś 5k kluczy na cały global, zostala wyłapana masa błędów, od niedawna gram od nowa, doszło trochę noobów(to na plus) bo jest na kim farmić kille. 1 Dzieciak może zwalić cala grę, wiec ciężko dostać się do jakiegoś teamu beginnerom.

podklejam linka do rejestracji:(ref.) https://signup.leagueoflegends.com?ref=4b6738f975b27

Marny, skąpy, zaniżający, wolny, dziecinny klon Doty. Grafika taka jakby z nowej prince of persji(czy jak to się tam pisze), gra oddaje wrażenie spowolnionej, ludzie albo nie mają ochoty współpracować, albo nie znają angielskiego - 0 teamwork. Uzależniona od levelu, kolejnych bohaterów można wybrać dopiero po jakiejś tam ilości punktów.

Jedyna dobra różnica to mnogość map - tutaj jest ich dwie i będzie przybywać w docie jest jedna stała.

Ogólnie nie polecam.

Lecz jeśli komuś odpowiada ten typ rozgrywki to go www.garena.com jest to najpopularniejsza platforma do DotA oraz HoN rozwijający się w dobrym kierunku.

Tera jakaś moda jest na gry typu DOTA :D wcześniej wyszło Avalon Heroes co fajnie się zapowiada bo mi sie podoba ale to co tu jest to jest plagiat jak nic :) aż wieje chałą xD

Tera jakaś moda jest na gry typu DOTA wcześniej wyszło Avalon Heroes co fajnie się zapowiada bo mi sie podoba ale to co tu jest to jest plagiat jak nic aż wieje chałą xD

Nie wiem czy wieje chala ale gra zbiera wysokie noty na necie + to ze jest w 100% za free. Nawet bez mini wplat... jakos na dniach sciagne i se ocenie. Narazie bije lvl w BC2 :D

szkoda że jednak ktoś usunął mojego posta

Marny, skąpy, zaniżający, wolny, dziecinny klon Doty.
gamespy.jpgignaward.jpg

''Best multiplayer Game'' ''Best Strategy Game ''

Chyba jednak nie może być taka zła. Dodatkowo recenzje gry w sieci są dosyć pozytywne

Grafika taka jakby z nowej prince of persji(czy jak to się tam pisze)

Ostatnimi czasy grafika w stylu 'cell-shading' jest coraz bardziej popularna. Korzystają z niej takie tytuły jak Borderlands czy tez Afro Samurai. Chociaż baśniowa otoczka nie wszystkim może przypaść do gustu, raczej nie przeszkadza a żartobliwy klimat który się utrzymuje podczas gry może się spodobać. Osobiście również wole troszkę mroczniejsze klimaty ale nie zauważyłem żeby grafika w LoL w jakiś sposób wywoływała odruchy wymiotne.

gra oddaje wrażenie spowolnionej, ludzie albo nie mają ochoty współpracować, albo nie znają angielskiego - 0 teamwork.

Grając w gry multiplayer przyzwyczaiłem się do faktu ze nie wszyscy gracze znają język angielski czy też współpracują z drożyną. Nie jest to problem tylko League of legends a większości gier tego rodzaju. Jednak troszkę wyolbrzymiłeś. Grając przez jakiś czas w Lol, zdarzyły się rozgrywki w których był kompletny chaos. Jednak nie jest to zbyt częste zjawisko. Sporo graczy zna angielski i posługuje się nim w miarę płynnie a Ci którzy nie piszą po angielsku zazwyczaj wykonują polecenia jeśli im się jakieś wyda. Ogólnie problem wspomniany przez Ciebie, dosyć zauważalny na początku gry, zanika z każdym następnym pojedynkiem.

kolejnych bohaterów można wybrać dopiero po jakiejś tam ilości punktów.

Rozpoczynając grę mamy ogólnie dostępną grupę bohaterów którymi wszyscy mogą zagrać. Aby zabawa nie stała się monotonna, grupa dostępnych postaci zmienia się co kilka dni. Istnieją tez 2 rodzaje waluty w grze, które można zainwestować w nowych bohaterów, runy czy tez nowy wygląd postaci. Waluta premium jest płatna, można za nią kupić wszystkie przedmioty w sklepie jak i kilka rzeczy nie dostępnych za walutę ogólną takich jak dodatkowy wygląd bohatera czy tez zwiększone doświadczenie. Jednak aby utrzymać balans, żaden z przedmiotów nie zwiększa siły gracza. Walutę ogólną zdobywa się po zakończeniu każdej potyczki. Można zakupić za nią wszystko to co za walutę premium oprócz dodatkowego wyglądu. To jakimi bohaterami grasz nie jest w żaden sposób uzależnione od poziomu postaci.

Oczywiście LoL ma również swoje negatywne strony jak średnia ścieżka dźwiękowa czy tez słabe zbalansowanie niektórych postaci. Jednak grę jak najbardziej polecam tym którzy szukają sposobu na nudę czy relaks po ciężkim dniu.

@łoś

Twoja wypowiedz brzmi troszkę jak atak 'Fanboy' urażonego faktem, ze League of Legends korzysta z koncepcji DOTA. Możesz wyrazić własne zdanie o danej grze, jednak opieraj swoje argumenty na faktach, nie wymysłach.

Po przeczytaniu twoich zarzutów można stwierdzić ze nie spędziłeś zbyt dużo czasu z LoL. Przyznaje Ci racje ze League of Legends jest klonem, jednak udanym i wartym przetestowania i chociaż nie wszystkim przypadnie do gustu, niektórych może naprawdę wciągnąć.

Ostatnimi czasy grafika w stylu 'cell-shading' jest coraz bardziej popularna. Korzystają z niej takie tytuły jak Borderlands czy tez Afro Samurai. Chociaż baśniowa otoczka nie wszystkim może przypaść do gustu, raczej nie przeszkadza a żartobliwy klimat który się utrzymuje podczas gry może się spodobać. Osobiście również wole troszkę mroczniejsze klimaty ale nie zauważyłem żeby grafika w LoL w jakiś sposób wywoływała odruchy wymiotne.

Wniosek: kwestia gustu.

Grając w gry multiplayer przyzwyczaiłem się do faktu ze nie wszyscy gracze znają język angielski czy też współpracują z drożyną. Nie jest to problem tylko League of legends a większości gier tego rodzaju. Jednak troszkę wyolbrzymiłeś. Grając przez jakiś czas w Lol, zdarzyły się rozgrywki w których był kompletny chaos. Jednak nie jest to zbyt częste zjawisko. Sporo graczy zna angielski i posługuje się nim w miarę płynnie a Ci którzy nie piszą po angielsku zazwyczaj wykonują polecenia jeśli im się jakieś wyda. Ogólnie problem wspomniany przez Ciebie, dosyć zauważalny na początku gry, zanika z każdym następnym pojedynkiem.

Być może, nie miałem ochoty spędzać przy tej grze więcej czasu. Pierwsze parę rozgrywek zanudziły mnie na śmierć, czując się jakbym grał z sztuczna inteligencją.

Rozpoczynając grę mamy ogólnie dostępną grupę bohaterów którymi wszyscy mogą zagrać. Aby zabawa nie stała się monotonna, grupa dostępnych postaci zmienia się co kilka dni. Istnieją tez 2 rodzaje waluty w grze, które można zainwestować w nowych bohaterów, runy czy tez nowy wygląd postaci. Waluta premium jest płatna, można za nią kupić wszystkie przedmioty w sklepie jak i kilka rzeczy nie dostępnych za walutę ogólną takich jak dodatkowy wygląd bohatera czy tez zwiększone doświadczenie. Jednak aby utrzymać balans, żaden z przedmiotów nie zwiększa siły gracza. Walutę ogólną zdobywa się po zakończeniu każdej potyczki. Można zakupić za nią wszystko to co za walutę premium oprócz dodatkowego wyglądu. To jakimi bohaterami grasz nie jest w żaden sposób uzależnione od poziomu postaci.

Ale przecież tą walute czy też jakieś punkty zdobywa się poprzez levele, przynajmniej ja tak miałem awansując na drugi poziom :).

Oczywiście LoL ma również swoje negatywne strony jak średnia ścieżka dźwiękowa czy tez słabe zbalansowanie niektórych postaci. Jednak grę jak najbardziej polecam tym którzy szukają sposobu na nudę czy relaks po ciężkim dniu.

Co do balansu to sądzę, że jest to kwestia przedmiotów, bowiem one tworzą postać.

@łośTwoja wypowiedz brzmi troszkę jak atak 'Fanboy' urażonego faktem, ze League of Legends korzysta z koncepcji DOTA. Możesz wyrazić własne zdanie o danej grze, jednak opieraj swoje argumenty na faktach, nie wymysłach.Po przeczytaniu twoich zarzutów można stwierdzić ze nie spędziłeś zbyt dużo czasu z LoL. Przyznaje Ci racje ze League of Legends jest klonem, jednak udanym i wartym przetestowania i chociaż nie wszystkim przypadnie do gustu, niektórych może naprawdę wciągnąć.

Niee, źle mnie zrozumiałeś. Absolutnie nic nie mam do tworzenia klonów(może twórcy Doty bardziej wezmą się za swoją grę : >). Nawet w swoim wcześniejszym poście poleciłem inny klon Doci(HoN).

W moim poście nie było żadnych wymysłów, opisałem tą grę na doświadczeniu drugo levelowego gracza.

Za każdym razem grając w LoLa mam wrażenie strasznie powolnej rozgrywki, ale to chyba tylko moje odczucia.

O gustach nie ma co dyskutować, dla mego znajomego DotA była czymś monotonnym i żmudnym, HoN był zbyt niedopracowany, Demigod miał za długie potyczki, dopiero LoL mu przypadł do gustu.

BB.

DotA to przeszłość, LoL to jedyny godny następca, prawowity jednocześnie

łoś proszę cię nie bierz się za nawet mini recenzję gry skoro nic o niej nie wiesz szkoda że ktoś skasował mój post bo napisałem w nim co myślę .. a takich bzdur jakie ty napisałeś to dawno nie widziałem człowieku nie oceniaj po zagraniu 2 rund bo nic nie wiesz... pkt po awansie na 2 lv ? zall

Jeśli myślisz w taki sposób, w jaki napisałeś poprzedni post, to chyba coś nie tak z Twoją głową. -Slod

Sold ja widzialem tego posta tam... to ze troche byl nie mily zawiral calkiem spory opis gry.... Po jaka cholere go wywalales?

Może dlatego, że był niekulturalny, tzn przedstawiał nieodpowiedni poziom ;) - Kubox

Zawsze możesz go przeczytać z Kosza.

Aha.. yhy.. ymmm... mmm... yyy. Osobiscie nie widzialem tam nic co moze byc tak obrazliwe... wieksze wbity na siebie leca w dziale dla stalych bywalcow niz to co on napisal... ale ok. k**wa k**wa... i co teraz? - FreeQ

To Twoje zdanie. Dla mnie używanie tylu wulgaryzmów w jednym poście jest obraźliwe. Jest nawet o tym w regulaminie. Karczma jest poza jakąkolwiek kontrolą, moją czy kogokolwiek.

@Drox jak mi wiadomo DotA ciągle się rozwija, a o LoLu to już napisałem :).

@notime : A więc, przeskanujmy twój post, jakoś ciężko się czyta.

Z tymi recenzjami wyskoczyłeś jak gówno w trawe, jak sugerujesz mi kit z mojej strony udowodnij, że jest inaczej.

Jak chcesz prowadzić dyskusje to niech już będzie na poziomie, bo zapewne kolejne posty z twojej strony także zostaną skasowane, a nie mam zamiaru po tobie szukać w koszu ;).

Pkt, nie punkty ch*j wie co to, zapewne coś do upgradu itd..

Wersja Eu dostała nowy patch oznaczony numerkiem 1.0.0.72 (35 mb), więc moje obawy co do firmy GOA okazały się bezpodstawne, poślizg pomiędzy patchami eu a us to 1 góra 2 dni a o to co zawiera patch:

Release Notes:

Store

New Skins Available in the Store!

Pharaoh Amumu – Everybody’s favorite sad mummy is now sporting some stylish Egyptian threads.

Noxus Poppy – The pint-sized powerhouse has taken a turn to the darker side in her wicked new armor.

Myrmidon Pantheon – The mighty warrior is suited up in his golden coliseum attire.

PVP.net v 1.04.X

• When you join an Arranged Team lobby, you should now be able to see the other players in the lobby.

Added an option to submit your logs to Riot Games. You can access this option through the PVP.net Options Menu.

• Added a “Remember Username” option to the login screen.

• Added volume and mute controls for music in the PVP.net Options Menu.

Improved auto-balance in the matchmaking algorithm, improving the distribution of player skill in a match significantly in about 5% of matches.

• The Most Played Champions section of the Summoner Profile will now display the top 3 most played champions.

• Fixed a bug that was causing users to be able to see other users’ Losses in some cases.

• Fixed several errors related to Masteries being saved and displaying cryptic messages in the PVP.net client.

• Fixed an issue that was causing Summoner Inventory to not persist through system restarts in some cases.

• Fixed a localization issue that was causing the wrong numerical separator to be displayed for languages other than U.S. English.

Champions

Pantheon, The Artisan of War

• Spear Shot : Pantheon hurls his spear at an enemy unit, dealing attack damage and a percentage of his weapon damage.

• Aegis of Zeonia : Pantheon leaps at an enemy champion, bashing them with his shield and stunning them. This also refreshes his Aegis Protection.

• Heartseeker Strike : Pantheon unleashes 5 swift strikes in front of him, dealing double damage to Champions. Pantheon also becomes more aware of his enemy's vital spots, allowing him to always critically strike enemies at low health.

• Grand Skyfall : Pantheon composes himself then leaps into the air to a location, striking all enemy units in the area and slowing them for 1 second. Enemies closer to the impact point take more damage.

• Aegis Protection : After attacking or casting spells 4 times, Pantheon will completely block the next normal attack that deals more than 40 damage to him.

Gragas, The Rabble Rouser

• Barrel Roll : Gragas rolls his cask to a location, which can be activated again to explode after arriving or will explode on its own after 5 seconds, dealing damage to enemy units in the area.

• Drunken Rage : Gragas guzzles brew from his cask, restoring Mana over a short period of time. After he finishes drinking, he becomes drunkenly enraged, increasing physical damage dealt and decreasing all damage taken.

• Body Slam : Gragas charges forward and collides with the first enemy unit he comes across, dealing damage to all enemies near the collision.

• Explosive Cask (ultimate) : Gragas throws his cask to a location which explodes on impact, dealing damage to enemy units in the area and knocking them back.

• Happy Hour (Passive): Gragas takes a drink from his cask every time he uses an ability, restoring Health over time.

Alistar

• Pulverize stun duration lowered to 2.2 from 2.5

• Headbutt animation improved

Amumu

• Bandage Toss Mana Cost reduced to 90/100/110/120/130 from 130 at all ranks

• Curse of the Sad Mummy Cooldown reduced to 170/150/130 from 180/160/140

• Bandage Toss has a new animation

Cho'Gath

• Fixed a bug where using Feast when the target had too much health caused too much damage

Corki

• Valkyrie animation improved.

Heimerdinger

• Hextech Micro-rockets Range decreased to 1000 to 1200

• Fixed a bug with H28G Evolution Turret that allowed him to place more turrets than the maximum.

Katarina

• Death Lotus Base Damage modified to 50/65/80 from 30/45/60.

• Death Lotus scaling changed to 50% of damage from items instead of 55% of total attack damage

• Death Lotus AP Scaling reduced to 30% from 40%.

Malphite

• Unstoppable Force animation improved.

Morgana

• Fixed a bug where Dark Binding wasn't triggering Rylai's Crystal Scepter

Nidalee

• Javelin Toss missile speed increased.

• Pounce has a new animation.

Pirate

• Parley's now applies Grog-Soaked Wound.

Poppy

• Devastating Blow Bonus Damage reduced to 20/40/60/80/100 from 20/60/100/140/180

• Heroic Charge has been made slightly more precise

• Fixed a bug where Poppy couldn't charge while Diplomatic Immunity was active.

• Fixed a bug where Poppy could kill Tryndamere through Undying Rage using Diplomatic Immunity

Tryndamere

• The first physical attack after finishing Slash will now properly animate.

Twitch

• Spray and Pray Missile Range reduced to 1100 from 1300

• Spray and Pray Bonus Range reduced to 375 from 525.

Udyr

• Fixed a bug where Udyr's Bear Stance was providing multiplicative move speed, rather than additive, causing it to give too much movement speed while slowed

• Turtle Stance Mana Restore reduced to 6/7/8/9/10% from 12/14/16/18/20%.

• Phoenix Activation AP reduced to 16/24/32/40/48 from 24/36/48/60/72.

• Phoenix Activation Damage reduced to 8/12/16/20/24 from 12/18/24/30/36.

• Monkey's Agility Attack Speed reduced to 10% from 15%. Also adjusted the attack speed gain to be additive instead of multiplicative (reducing the damage when combined with attack speed items).

• Udyr's Movement Speed reduced to 315 from 320.

Zilean

• Time Warp Movement Speed modifier reduced to 55%, from 65%

• Time Warp's haste effect is now a multiplicative movement speed modifier

• Time Warp duration reduced to 2.5/3.25/4/4.75/5.5, from 3/4/5/6/7

• Time Bomb and Time Warp range increased to 650 from 600.

• Chronoshift range increased to 900 from 600

Summoner Spells

• Flash cooldown increased to 210 from 180

• Ignite can now be Cleansed.

• Rally now gives 10-35 Attack Damage, instead of 30% increased base physical damage.

• Exhaust is now split into two buffs: Exhaust Slow and Exhaust (Blind). (Highlander should no longer dispell blind).

General

• Fixed several in game crashes

• Bonus physical damage to turrets from AP expanded to also affect inhibitors and the nexus

• Increased the bonus damage to structures from AP to 40% from 25%

• Users can now rearrange the items in their inventory. Simply left click and hold an item, then release over the slot you’d like the item to be in

• Fixed a bug that was causing abilities that are on cooldown to visually overlap other abilities

• Fixed an issue that was causing characters to fly extremely high up in the air as a result of two champions using movement based abilities at the same time.

• Fixed an issue that was causing some spells to consume mana and trigger the ability cooldown without actually casting the spell effect (e.g. Sivir’s “Boomerang Blade”, Ashe’s “Volley”, among others)

• Fixed an issue where abilities appeared to be castable and off cooldown, but would not cast

•Fixed a bug with Nidalee’s Cougar Form that would cause other players in the game to lose their targeting reticules

• Area of Effect Spells should now properly hit invisible units, and units in brush

• Fixed an issue with Jax’s Leap Strike that was causing the damage to fail in some cases when interacting with targets in brush

• Fixed a bug that was causing cooldowns on buff icons to not refresh when the buff is refreshed

• Fixed a bug that was causing Item Stack numbers to still appear when there was no stackable item in that inventory slot

• Fixed a bug with the animation system that was causing some abilities to cancel animations in unintended cases

• Fixed a bug that was causing channeling spells to not trigger the ability in some cases

• Fixed an issue with spell order queuing that was causing unintended behavior in some cases

• Fixed some tooltip issues with Heimerdinger

• Fixed a Game Server crash related to in game Chat

• Fixed several other Game Server crashes

• Fixed several issues with Death Recap in languages other than U.S. English

Lizard Buff

• Movement slow amount lowered to 10% from 15% from levels 1-5.

Masteries

• Cripple's armor and magic penetration lowered to 10 from 25.

• Improved Rally now gives 20-70 Ability Power, depending on level, instead of a 20% increase to base magic damage dealt.

• Fixed a bug causing a Utility Mastery to not work properly

Runes

• Decreased the effectiveness of Critical Damage runes by 10%

• Increased the effectiveness of flat Ability Power runes by 10%

spore zmiany

Wow ale zmiany !, a o tej grze nie słyszałem ?

może by tak mały forumowy sparing w LoL-a? (eu) [lepsze pingi]

No dobra, jeśli to na temat mojej ulubionej gierki to się troszkę rozpiszę. Gram w nią hmm od ponad miesiąca, mam ponad 100 wygranych walk oraz ponad 150 przegranych ^^ Cóż, może krótko wam ją opiszę.

LoL jest wspaniałą grą, bardzo wciąga (przynajmniej mnie mocno wciągnęła) Jest w niej ponad 40 postaci, każdą postac może zakupic każdy gracz, wystarczy zdobyc odpowiednią ilośc IP ( Influence points) nie trzeba wydawac na nią realnej kasy. Najsłabsze postacie można kupic już za 450 IP natomiast najdroższe za 6350 IP. Za wygraną walkę dostaje się około 90-110 IP (zależy od lvla) oraz 80-180 expa (zależy od lvla) w grze mamy również drzewka mocy które polepszają naszą grę tj. siłę naszej postaci, dodając jej życie, mane, siłę. Raz na 24 godziny trafia się bonusowa wygrana tj. dostajemy podwójny exp i IP za wygraną. W grze są 3 mapy (Summoner's Rift, Summoner's Rift świąteczna edycja oraz Twilight) Dzięki skillom summonera zdobywanym co kilka lvli można wzmocnic naszą postac. Właściwie ułatwiają nam grę. Są dwa mody gry, normalny 5 vs 5 oraz practice na którym testujemy nowe buildy, na practice można grac 1 vs 1 3 vs 3 itp. Jednakże na practice zdobywamy o 33% expa mniej. Co tydzień mamy do wyboru nowe postacie. Raz na miesiąc/dwa dodawane są jeszcze nowsze postacie. Możemy się również wyposażyc w runy wzmacniające siłę postaci. Dodam jeszcze, że postacie są przeróżne pd supporterów przez tanków do ranged DPSów. Jeżeli ktoś chciałby ze mną trochę pograc zapraszam na gg bądź w grze: 7062440. Z chęcią pomogę nowym. Jak coś gram na wersji US : leagueoflegends.com

Moje ulubione postacie: Singed, Poppy, Pantheon, Shaco, Nidalee, Evelynn

Czy tylko u mnie nie da się ściągnąć EU wersji z oficialnej strony?