LFG tool comes to Guild Wars 2

http://www.mmorpg.co...led.html/page/1

a tu screen

Zapowiadam się na razie na najlepiej zaimplementowany lfg tool w MMO. Zobaczymy jak wyjdzie w praniu. Dodatkowo 17 września zostaną przebudowane walki z meta bossami. Na streamie była pokazana walka z Tequatl the Sunless, boss dostał nowe mechaniki (już jest niemożliwe stanie przez całą walkę pod jego łapami/nogami bo szybko umrzemy), dodatkowo meta eventy dostaną timery (tak jak te z inwazji), Tequatl miał timer 15 minut. Jak się nie uda zabić no to jest lipa, event failed i brak lootu :D. Niestety nie pokazali tego co się dzieje (animacja itd) po przegranym evencie, przekonamy się po aktualizacji. W końcu jak serwer nie będzie współpracował to event może zostać przegrany, bo do tej pory nie było takiej możliwości (w przypadku dużych bossów).

Nooo, teraz walka z sunlessem będzie o wiele ciekawsza. Mam nadzieję, że następny rework dotknie Shadow Behemotha lub Shatterera. Co do narzędzia LFG, to jakoś specjalnie nie było potrzebne, bo mamy stronkę gw2lfg.com, ale na pewno będzie miłym urozmaiceniem.

Wyczytałem też w jakimś wywiadzie troszkę info nt. Guild vs Guild:

"GvG będzie czymś, co stworzymy na prośbę społeczności, ale chcemy spędzić nad tym dużo czasu, aby system gvg był jak najlepszy, a nie wypuścić go od razu bo ludzie tego chcą"

http://dulfy.net/2013/08/31/gw2-pax-anniversary-bash-coverage/

Enjoy.

Wczorajszy stream był bardzo fajny, ukazał wiele ciekawych rzeczy jakie mają wejść jak i zmian. Polecam powtórkę obejrzeć.

80 chłopa na zabicie Tequatla :D, czyżby tak miały wyglądać rajdy w GW2? Zastanawiam się, czy dodadzą coś w rodzaju sojuszy dla gildii, wtedy takie rajdy serwerowe miały by sens, bo można by bardziej skoordynować działania podczas takiego eventu/rajdu. Trochę im też zajęło przerobienie walki, można to było zrobić o wiele wcześniej, ale jak to się mówi "lepiej późno niż wcale". ;)

Mam nadzieję, że ANet mówiąc o rajdach, nie miała na myśli meta eventów w open worldzie.

A co do lfg, bardzo fajnie. Nie mogę się doczekać nowych zmian, bo już zaczynałem tracić wiarę w GW2:D

Ale chciałbym wspomnieć, że takie LFG miał już Rift, tak więc nic specjalnego :P

No, GW2 nareszcie zacznie się rozkręcać coraz bardziej :). Czekam.

http://www.youtube.com/watch?v=125QeWD5TiI

a ArenaNET ma już doświadczenie z grą tego typu. Wierzę, że daleko zajdzie. Gram nieprzerwanie od ponad roku (headstart) i mam już te kilka tysięcy godzin przegranych Rozumiem ze jest duzo zachodu, jezeli by Ci sie nie chcialo tego wszystkiego robic to wez napisz przynajmniej w jakich godzinach jestes

chyba im ta dzisiejsza aktualizacja coś nie wyszła ;p

edit//

Wlaśnie się aktualizuje ;p zobaczymy czy to LFG takie rewelacyjne

Wystarczyło sprawdzić forum i byś wiedział, że dostęp do LFG będzie ograniczony (czyt. beta) i będą stopniowo zwiększać dostępność ^.^

Pełne update notes

Gothur dzięki za linka :)

http://www.mmorpg.co...led.html/page/1

a tu screen

Zapowiadam się na razie na najlepiej zaimplementowany lfg tool w MMO. Zobaczymy jak wyjdzie w praniu. Dodatkowo 17 września zostaną przebudowane walki z meta bossami. Na streamie była pokazana walka z Tequatl the Sunless, boss dostał nowe mechaniki (już jest niemożliwe stanie przez całą walkę pod jego łapami/nogami bo szybko umrzemy), dodatkowo meta eventy dostaną timery (tak jak te z inwazji), Tequatl miał timer 15 minut. Jak się nie uda zabić no to jest lipa, event failed i brak lootu :D. Niestety nie pokazali tego co się dzieje (animacja itd) po przegranym evencie, przekonamy się po aktualizacji. W końcu jak serwer nie będzie współpracował to event może zostać przegrany, bo do tej pory nie było takiej możliwości (w przypadku dużych bossów).