Lineage II-kilka pytań

WItam. Ostatnio naszła mnie ochota na rozpoczęcie gry w LII. Jestem bardzo "zielony" w tej grze więc bardzo Was proszę, żebyście wyjaśnili mi kilka spraw związanych z tą grą. Grać zamierzam na PL.

1)Jak to wszystko szybko ogarnąć, ile lvli dojadę na questach, co później robić oprócz oczywiście grindu?

2)Czy mogę grać długo solo?

3)Ile czasu zajmuje wbicie cap lvl?

Mam nadzieję na w miarę szybką odpowiedź, chciałbym żebyście nie namawiali mnie do przejścia na priv. Z góry dzięki.

.

1 . Do lvl 80 wbijesz na qestach + grind /// powyzej 80 70% grind +30 % qesty // 85 + 95 % grind + 5 % qesty

2. Solo do 85 pozniej musisz juz party

3. 99 + subki jak bedziesz gral 3-4 h dziennie 6-9 miesiecy +

Małe sprostowanie z mojej strony - teoretycznie do 90 możesz siedzieć solo, czyli Kartia solowa i Swamp. Jednak będzie to niesamowicie nudne i mało efektywne. Od 90 do końca już tylko grupowo. Oraz 99lvl pierwsza klasa, 99lvl druga i 2 suby na 85lvl. Samo wbicie raz 99jest wyczynem, a wtedy się dopiero zaczyna zabawa - Valakas, Lindvior etc.

1. Grind!

2. Grind!

3. Nie odpowiem, sam dobiłem ledwo 70lvl. Z cąłym szacunkiem dla innych graczy - nie dałem rady. Znudziło mnie to, tym bardziej, że zostałem wystawiony przez kumpla, z którym wtedy grałem.

Co jeszcze mogę poradzić - poszukaj dobrej i przyjaznej gildii dla Polaków. Bardzo fajnie wyjaśnią Ci co i jak na miejscu :)

1) Lineage2 jest nastawione czesciowo na Grind a czesciowo na Questy (Daily) i Instancje. Wez pod uwage ze do 85 lvl masz grind na mobach solo i robienie tych Questow. Od 85 dochodza Instancje( Kartia / Teredor / Istina / Spezion / Fortuna / etc ) /Questy i tylko na nich sie lvluje. Prawie nikt nie sklada party by isc na Harnaka / Wrozki (nie wiem jak sie sprawa ma z tym po lindviorze) i Grindowac na mobach. Oczywiscie mozesz znalezc sobie mentora ktory wyleveluje cie od 80 - 85 jesli ma odpowiednia postac i taka chec by mentee szybko szkonczyl i zwolnil miejsce.