Lol, błędne hasło i poczta

Wie ktoś może czemu, nie mogę zalogować się do lola, jak i na stronie, piszę, że mam złe hasło.

To samo z pocztą powiązaną z tym kontem ( Do innych poczt, mogę się zalogować).

Zostałem, czyżby okradziony z konta i e-maila ?

Pisze tutaj bo to już kolejny ( dokładnie 3 ) dzień tego problemu.

Dokładnie, zostałeś okradziony. Prawdopodobnie masz jakiś syf na kompie, wchodziłeś na jakieś "Free 3487943879589345 RP" strony lub masz w realu/virtualu fake przyjaciela, któremu udostępniłeś passy.

Więc tak:

Konto mam jedno przyjeciołom nigdy nie dawałem passów, na syfy nie wchodzę bo już troszkę mam godzin nabitych i rozum też

Napisz do supportu, tak będzie najlepiej.

Nim napisze do Supportu, niech pierw usunie ten syf. Jednoczesna utrata E-maila i konta gry nie jest dziełem przypadku. Co z tego, gdy odzyska konto, skoro ktoś mu je ponownie "zhakuje" w ciągu kilku godzin/dni.

W lola nie gram już od paru lat i nie wiem jak aktualnie jest z supportem, ale na pierwszym miejscu napisz do supportu.
Opisz problem podaj passy do konta jakie były PRZED możliwym zhackowaniem, mail, IP z którego się logowałeś zawsze (jeżeli zmienne to adres MAC karty sieciowej [ chyba mają takie informacje w logach]), jeżeli pamiętasz, date założenia konta, ostatnia transakcja w grze (skin/runy/postać)

Tyle ode mnie. (Podczas gdy pisałem tego posta pojawiły się 2 odpowiedzi)

Napisałem już do supportu, co ciekawe ziomek nawet dobrze gra ! Lookam z lolkinga.

Teraz tylko czekać, dobrze że pamiętałem co ostatnio skupywałem skiny :]

Pocztę odzyskałem za pomocą telefonu to pół zagadki rozwiązane.

Bardzo szkoda mi tego konta 200-300zł wpomopowane....