Magic World Online - hardcorowa gra z botem - prywatny serwer polecam ! max lvl 30k

Witam wszystkich - chcialem polecic ta gre : jej prywatny server to Twilight World Online.
Gram w mmorpg od ponad 20 lat i to jest chyba najlepsza gra w jaka do tej pory gralem - do nabicia
jest 30 000 leveli przy czym dojscie do 300-400 lvl zajmuje pare miesiecy - od okolo 50 lvlu
da sie osiagnac niesamowity attack speed dzieki kamykom wkladanym w sockety i setowej bizuterii.
Sa dwie frakcje i pvp miedzy nimi - do tego normalne pk we wlasnej frakcji .
Serwer stoi od 5-6 lat z tego co wiem ale niestety bylo pare restartow - gm staral sie poprawiac serwer zeby gracze sie nie nudzili i nie odchodzili - tym razem ponoc idzie mu niezle i zapowiada sie ze ten restart byl juz ostatni.