Magowie bez many

Witam!

dopiero zaczynam przygode w LoL'u i niewiem jaką postacią grać.

Zainteresowali mnie postacie bez many grałem Katariną... assasin nie dla mnie. Pózniej kumpel dał mi konto gdzie jest keenen... Cudna postać mag stuny i bez many. Są jeszcze jakieś postacie podobne do kennena? Chodzi mi o maga bez many

Vladimir, Mordekaiser, Akali (hybryda).

Mordekaiser to jest wojownik chyba. Niewiem nie znam się ale raz z nim grałem to na jakiegoś tanka wyglądał i grał jako tank. Akali to jest assasin więc odpada. A z Vladimirem nigdy nie grałem i nigdy go jeszcze nie widziałem

Kennen, Vladimir

@DaGama

Po co kretynie posty sobie wbijasz, napisał wyraźnie, że gra kennenem a ja mu vladimira poleciłem =_=

@Superiors

Mordekaiser może być tankiem, ale wszystkie spelle ma pod AP więc większość ludzi kreuje go na "Maga" bo lepiej się w tym po prostu sprawdza, ma kosmiczny dmg a do tego no cost na spellach (no jego spelle kosztują HP ale nieznacznie).

Mordekaiser z revolverem albo WoA już ma spelle za free. Do tego potęzna tarczka robi z niego praktycznie niezniszczalnego.

Mimo tego , że nie chcesz akali , to polecam ci ją , gdyż jest to bardza łatwa i bardzo dobra postać :D.Kennena wczoraj kupiłem i muszę powiedzieć , że kozak ;).Vlad to średnia postać.Wymaga trochę czasu , bo jest nieco trudna.Z magów to wszyscy , mogę jeszcze dla ciebie zrobić liste postaci bez many , które opierają się na skillach :

-Shyvana (dmg , offtank , dobra w jungli)

-Lee sin (bdb w jungli jak i solo top)

-Shen (bdb tank)

-Katarina

-Akali

-Kennen

-Mordekaiser

-Vladimir

-Garen (bdb tank , albo też cryt)

-Renekton (świetny offtank)

To wszystkie jaki mi przyszły do głowy , mogłem parę ominąć :D.Osobiście polecam ci na początek akali , albo morde.

Co do Renektona to warto wspomnieć, że jest określany jako AD caster - dość mocno opiera się na skillach jak na postać AD.

@up: zapomniałeś o Trynda i o Riven.

Boże ludzie co wy piszecie ?? Autor zapytał się o "MAGÓW" bez many