Maplestory, poszukiwania czas zacząć

Część wszystkim… Chciałbym zacząć pogrywać w MS na serwerze EU ale pytanie brzmi czy wgl grają jacyś rodacy, istnieją polskie aktywne gildie? Szukając informacji w internecie widnieją pustki i ciężko kogo kolwiek znaleźć, kto pomoże i nauczy zasad tej gry. Obawiam się że granie na serwerach EU czy też w PL nie ma sensu na brak ludzi, jeśli się myle dajcie znać. Nie interesują mnie serwery prywatne i szukam raczej starszego grona graczy patrząc na cukierkowośc tego mmo :smiley: (20+)

podpinam sie pod pytanie
sam w sumie juz gram w to od 20 lat z przerwami
jesli by byla jakas aktywna grupa tez bym sie wkrecil

1lajk

Generalnie są jacyś polacy, ale osobiscie odradzam granie w tą gre, straszna strata czasu, grindownik jak ch*j, straszne p2w na normalnych serwerach, zeby zrobic niektore eventowe daily potrzebujesz po 3-4h dziennie na samo ich zrobienie. Ogolnie gra jest w beznajdziejnym stanie, a sam gralem w nią od iluś lat, ale wkoncu przejrzalem na oczy. Nexona obchodzi tylko dojenie graczy… Bez wydania 100$ na peta “luna petit” czy jak to sie tam zwie a potem co miesiecznego wskrzeszania go za bodajze ~15$ to nawet nie ma co grac, chyba ze lubisz marnowac czas na chodzenie i zbierania loota zwyklym petem.

1lajk

Znalazłem ciekawą grupę :wink: https://discord.gg/f6gHPQgP

Nie wiem czy grałeś w Black Deserta ale jak dla mnie MS to pikuś w kwestii grindu :wink: Spróbować można, narazie 70 lvl.

Na EU może nie być łatwo znaleźć polaków.
Wiem, że na Reboocie jacyś grają i tam polecał bym szukać. Osobiście nieprzerwanie od 2005r siedzę na Berze (gMS) i kiedyś khaini na gMS, nostalgicznie trzymam piekę nad CloudParkiem (dawnym połączeniu TheXanth i DarkSpire,) na Berze jednak mainem i tak siedzę w innej gildii.
Więc reasumując polecam poszukać na reboocie gMS jeśli koniecznie na rodakach tobie zależy :slight_smile: