Matura 2k18

Siemanko. Do matury jeszcze trochę czasu, bo aż pół roku a ja na samą myśl mam niesamowitego stresa.

Moja szkoła nie cieszy się jakąś super opinią (technikum). Do matury podchodzi może z 30-40 osób co roku choć ci co podchodzą to w większości zdają. (W tym roku ok.80%)

Nie jestem jakimś super uber uczniem bo zazwyczaj lecę na samych 3-4 a moją kulą u nogi jest oczywiście matematyka.

Ale dlaczego ja to piszę, zadacie sobie pytanie. A piszę po to żeby spróbować się dowiedzieć, czy matura jest naprawdę aż tak trudna? Czy nawet słabsi uczniowie z matematyki dadzą radę ją zdać? Repetytorium zakupione i zadanka się liczą, powoli bo powoli, ale się liczą. Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

Masz w internecie arkusze z poprzednich lat :) Możesz sam sprawdzić jak sobie radzisz i jak to wygląda. Matura z matematyki nie jest trudna, nawet osoby nie przepadające za tym przedmiotem przy odrobinie wysiłku spokojnie uzyskują te 30%

Bez problemu zdasz, podstawa 30% to na samych zamkniętych zdobędziesz ;)

30% z podstawy to totalny banał - u mnie na tejże właśnie granicy kilku kumpli zdało, a z matmy rok w rok poprawki pod koniec roku / semestru pisali.

Matura jest banalna.
Same zamknięta zrobisz i zdajesz. Nawet nic nie umiejąc możesz odrzucać absurdy i zaznaczać odpowiedzi na logikę. Trzeba być matołem aby nie zdać.

Pierwszy egzamin na studiach jest trudniejszy niż cała matura ze wszystkich przedmiotów.

Matura jest banalna. Sam miałem z LO słabe oceny z matmy i zasadniczo innych przedmiotów również a matura poszła mi całkiem nieźle. Maturą się nie martw, bój się pierwszej sesji...