[Medium]Theris.pl

head.png

Na poczštku pozwolę sobie przedstawić samš ideę projektu.

Projekt Theris opiera się głównie na bazie modelu serwera Medium - czyli redniej trudnoci rozgrywki, z maksymalnym poziomem wynoszšcym 250 lvl, max statystyki 125.

Pragniemy wykreować serwer, który przypadnie do gustu graczom, którzy ceniš sobie dłuższš grę.

W naszym przypadku postawilimy na wiele różnorakich zadań do wykonania, oczywicie nie zabrakło też cennych nagród!

Zagłębiajšc się w szczegóły projektu, możemy dostrzec misje zarówno jawne, następujšce po osišgnięciu przez gracza danego poziomu,

ale również ukryte, do których trzeba samodzielnie dotrzeć, rozmawiajšc z NPC'tami, oczywicie nie tylko w pierwszych miastach królestw,

a zarówno na mapach przeznaczonych do zdobywania dowiadczenia. Zatem podsumowujšc, warto eksplorować poszczególne obszary w poszukiwaniu ukrytych zadań!

Zapewniamy też fabułę naszego serwera, wliczajšc w to oczywicie misje fabularne, powišzane merytorycznie z całym wiatem gry, który wykreowalimy.

Na potencjalnego gracza czeka wiele okazji do ciekawych zadań, głównie chcielimy przycišgnšć uwagę graczy z poziomem setnym i powyżej,

gdyż wówczas dowiadczenie, jakie otrzymujemy jest coraz niższe, co za tym idzie - osišgnięcie kolejnego poziomu postaci przychodzi z coraz wyższym trudem!

Specjalnie dla naszych graczy przygotowalimy szereg wyzwań, ciekawych eventów, i różnorakich systemów, które ujrzycie w prezentacji poniżej, zapraszamy w imieniu Administracji Theris.pl!

start.jpg

shop.png

Dodania 1-5 bonusów możemy zdobyć u handlarki (100% na przydzielenie bonusu), zmiany bonusów dokonujemy zwykłymi zmiankami bonów znajdujšcym się po 50 szt u handlarki.

Dodatkowo wchodzš tylko maksymalne wartoci co można potwierdzić poniżej.

Bonusy 1-5

Max HP: 2000 hp

Max MP: 1000 mp

Statystyki (witalnoć, inteligencja, siła, zręcznoć): 5 pkt

Szybkoć ataku: 10%

Szybkoć poruszania się: 10%

Szybkoć zaklęcia: 15%

Regeneracja punktów życia: 15%

Regeneracja punktów many: 15%

Szansa na otrucie: 10%

Szansa na omdlenie: 10%

Szansa na spowolnienie: 10%

Szansa na krytyczne uderzenie: 10%

Szansa na przeszywajšce uderzenie: 10%

Silny przeciwko ludziom: 10%

Silny przeciwko (zwierzęta, orki, mistyki, nieumarli, diabły): 20%

Szansa na kradzież HP/MP: 10%

Szansa na blok ciosu/unik: 10%

Odpornoci (bez odpornoci na klasy rzecz jasna): 15%

Szansa na odbicie ciosu: 10%

Odpornoć na trucizny: 10%

Szansa na podwójny drop przedmiotów/yang i podwójne dowiadczenie: 10%

Wartoć ataku: 50 pkt

Dodania i zmiany 6-7 bonusów możemy zdobyć z metinów oraz bossów.

Bonusy 6-7:

Max HP: 1000 hp

Max MP: 500 mp

Statystyki (witalnoć, inteligencja, siła, zręcznoć): 5 pkt

Szansa na krytyczny/przeszywajšcy cios: 10%

Wartoć ataku: 50 pkt

Silny przeciwko potworom: 15%

Szybkoć ataku/poruszania się: 10%

Oczywicie 6-7 bonusy BEZ ODPORNOCI/SILNY PRZECIWKO KLASY!

PETY:

pet.png

Naszym graczom oferujemy tylko autorskie rozwišzania, dlatego i w tym przypadku nie może być inaczej.

Nie zobaczysz u nas gotowego rozwišzania jak na większoci serwerów polskiej sceny Metin2.

System opiera się na rozwoju naszego zwierzaka, który zaczyna swojš przygodę z 1 poziomem, awansuje aż do 100 poziomu.

Nasz zwierzak zdobywa dowiadczenie wówczas, gdy zabijamy potwory, które sš zbliżone poziomem do naszego,

innymi słowy nie otrzymamy dowiadczenia zwierzaka jeli na 20 poziomie postaci będziemy zabijać dzikie psy.

Wraz z każdym awansem poziomu naszego zwierzaka otrzymamy punkt do rozdania, możemy go przydzielić w jednš z czterech statystyk (witalnoć, inteligencja, siła, zręcznoć) lub w jeden z wielu bonusów, np:

(wartoć ataku, maksymalne życie, silny przeciwko...), w ten sposób rozwijamy bonusy, którymi wspiera nas zwierzak podczas walki - gdy jest przywołany.

Na 25 i 50 poziomie zwierzaka możemy dokonać ewolucji i przemienić dotychczasowego zwierzaka w małego Azraela lub jednego z małych zwierzaków (pies, wilk, lew, dzik), łšcznie jest aż dziewięć zwierzaków!

Zwierzaka zdobędziemy wykonujšc misję od 80 poziomu od Strażnika Miasta.

Rozwinęlimy nieco Wieżę Demonów, można się udać na niš również prywatnie, w dodatku ma więcej pięter (z Niebieskš mierciš).

Posiadamy rzecz jasna autorskie Diabelskie Katakumby, które sš na prawdę bardzo długš przeprawš (7 pięter), wraz z odgadnięciem hasła!

Znajdziecie u nas również dungeony z potworami z nowych expowisk, aktualnie jest jeden dungeon (100-125 lvl)

Do startu serwera powstanie jeszcze Komnata Smoka Berana Setaou (poniżej 100 poziomu)

Jednakże po starcie serwera poważnie się rozkręcimy i z pewnociš dungeonów/wypraw czasowych nie zabraknie!

Na serwerze znajduje się około 20 unikalnych wierzchowców do dostępu graczy.

Zaczynajšc od podstawowych wierzchowców, które otrzymujemy na start, kończšc na bajecznych wytworach ludzkiej wyobrani.

Oprócz stałej pieczęci (nigdy się nie kończšcej), którš otrzymujemy na start (bez bonusów) - z metinów oraz bossów możemy zdobyć jeden z szeciu poziomów pieczęci na 6 godzin, tak prezentujš się ich bonusy:

1 lvl: 100 wartoci ataku,

2 lvl: 200 wartoci ataku,

3 lvl: 300 wartoci ataku,

4lvl: 300 wartoci ataku, 1000 hp,

5 lvl: 300 wartoci ataku, 2000 hp,

6 lvl: 300 wartoci ataku, 3000 hp

Innowacja to ważny aspekt naszego serwera, którym stale się kierujemy.

Chcielibymy wyznaczać pewnie trendy i przecierać szlaki na polskiej scenie prywatnych serwerów Metin2.

Nie zamierzamy mieszać się w jakiekolwiek spory z graczami, naszym założeniem jest profesjonalne podejcie do tego czym się zajmujemy.

Dlatego też, nie będziemy pobłażliwie podchodzić do występków jakie będš miały miejsce, jestemy pokojowo nastawieni - i tak też zostanie.

Cenimy sobie zdrowš konkurencję, nie będziemy zatem prowadzić żadnych wojen, czy 'pożyczać' czyich prac bez pozwolenia autora.

Staramy się sumiennie podchodzić do naszych obowišzków, aby gracze, którzy zainteresujš się naszym serwerem nie byli zawiedzeni.

Będziemy dokładać wszelkich starań, aby gracze mogli czerpać jak największš satysfakcję z relaksujšcej gry w naszych skromnych progach.

Jestemy drużynš, która nie popadnie na laurach i w dalszym cišgu będzie rozwijać swoje dzieło, ku uciesze graczy.

Gdy serwer już wystartuje z czasem - doć regularnie, będš pojawiały się ciekawe aktualizacje, które zajmš naszych podopiecznych na dłuuugie wieczory, ale również

zwiększš ich motywację i wolę rywalizacji między sobš, oczywicie wszystko w granicach zdrowego rozsšdku... :-)

Ulepszacze jakie znajdziecie na serwerze sš bardzo łatwo dostępne dla wszystkich graczy, można je pozyskać z potworów, bossów oraz metinów.

Dużym ułatwieniem w tej kategorii będš eventy cykliczne oraz masa dungeonów, gdzie spotkacie bossy i metiny z znanych wam nowych expowisk!

Jeli chodzi o ich iloć, tutaj również nie ma czego się obawiać, dwa rodzaje ulepszaczy na każde expowisko (co przedział 25 poziomów) oraz jeden rodzaj rudy, którš postanowilimy wykorzystać w systemie ulepszeń - ot co, aby było ciekawiej (rudy sš zaznaczone na mapie, nie musicie ich szukać, dodatkowo respiš się co 30 minut)

Ekwipunek odgrywa u nas jednš z kluczowych ról do sukcesu.

Do ulepszenia mamy naprawdę spory zapas przedmiotów, poczšwszy od broni jednoręcznych i dwuręcznych (dzielšcych się na magiczne i fizyczne) po kilkanacie kompletów zbroi.

Każda grupa broni ma po 30 sztuk pozycji w systemie ulepszania - ta liczba wydaje się ogromna, jednakże pamiętajmy, że do zdobycia mamy aż 250 poziomów!

Bronie obejmujš przedział poziomowy od 80 do 250 poziomu postaci, dlatego ważne jest to zróżnicowanie.

Nasza postać może wyróżniać się nieznacznie ekwipunkiem wród innych postaci, ale to jedynie wierzchołek góry lodowej, jeli chodzi o jakiekolwiek dysproporcje wród graczy.

Chcemy postawić na wykonywanie misji, rozwijanie ekwipunku postaci i umiejętnš jej budowę, aby wycisnšć z przygotowanych atrakcji dla graczy - totalne maksimum, jednoczenie pokonujšc swoich wrogów z widocznš przewagš w stosunku leserów nie dbajšcych o tak podstawowe czynniki.

Bronie jednoręczne fizyczne (w przykładzie tylko 3 bronie, co 5 stopni ulepszeń, cały system ulepszeń to 30 sztuk!)

Bronie jednoręczne magiczne (w przykładzie tylko 3 bronie, co 5 stopni ulepszeń, cały system ulepszeń to 30 sztuk!)

Bronie dwuręczne (w przykładzie tylko 3 bronie, co 5 stopni ulepszeń, cały system ulepszeń to 30 sztuk!)

Łuki (w przykładzie tylko 3 bronie, co 5 stopni ulepszeń, cały system ulepszeń to 30 sztuk!)

Sztylety (w przykładzie tylko 3 bronie, co 5 stopni ulepszeń, cały system ulepszeń to 30 sztuk!)

Wachlarze (w przykładzie tylko 3 bronie, co 5 stopni ulepszeń, cały system ulepszeń to 30 sztuk!) - musielimy wykorzystać również podstawowe wachlarze, aby iloć się zgadzała.

Dzwony (w przykładzie tylko 3 bronie, co 5 stopni ulepszeń, cały system ulepszeń to 30 sztuk!)

W Piercieniu Gracza znajdziemy Menu Eventowe, zapisywanie lokacji na sloty, teleport do standardowych lokacji, kupno peleryn do Wiecznej Peleryny/mikstur/autopotów, odbierzemy nagrodę z eventu, etc...

ring.png

Póki co posiadamy skromny System Osišgnieć, który pozwala nam gromadzić punkty na postaciach, tym samym punkty zaliczane sš na nasze główne konto gry.

W obecnej fazie rozwoju nie ma on większych atutów prócz prestiżu, jednak zawsze może on zyskać jakš większš funkcjonalnoć.

Analiza Biologa opiera się o 18 misji do wykonania, zaczynajšc od 80 do 250 poziomu postaci.

Wartociowe nagrody i rozsšdne - odpowiednio zbalansowane bonusy czekajš na ciebie!

Na naszym forum znajdziesz szczegółowy opis tych i wielu innych misji.

Nasz System Zielarstwa opiera się na bardzo prostym schemacie, mianowicie na nowych expowiskach, jak i na kilku standardowych mapach znaleć możemy wolnostojšce kwiaty, w momencie gdy je 'zerwiemy' - uderzajšc mieczem - tak, wiemy, to doć prymitywna metoda, ale chodzi o to, by kwiaty jak najmniej wyróżniały się z otoczenia (minimapa - kolor czerwony - niczym zwykły potwór, a zielony kwadracik - zapewniamy, jest duża różnica) W powyższy sposób otrzymujemy dany kwiat, po uzbieraniu 10 sztuk udajemy się do Alchemika i za drobnš opłatš możemy wytworzyć miksturę o danej właciwoci (max hp, wartoć ataku, +20% silny przeciwko... (różne bonusy z nastawieniem na nowe expowiska)) Majš one za zadanie po prostu wspierać nas w walce, jeli się wysilimy na tyle, by pozbierać kwiaty.

skill.png

Trzy rodzaje umiejętnoci wzmacniajšcych, działajš podobnie do standardowych skillów, ale można nimi dowolnie handlować i ulepszać!

Możliwoć ulepszania z M1 do M10, do zdobycia wykonujšc pierwszš misję fabularnš na 100 poziomie.

Berserker, Defender, Magic

W zależnoci od poziomu umiejętnoci majš różne wartoci bonusów, czas odnowy (do ponownego użycia) oraz czas trwania.

Możemy użyć tylko jednej umiejętnoci jednoczenie, jest to niewielka ale przydatna pomoc w walce - staramy się włanie tak kreować serwer,

by wiele mniejszych czynników wpływało na naszš postać jednoczenie czynišc jš lepszš od innych, nie tworzšc jakie metrowe przepacie nad mocš postaci,

a stawiajšc na małe - milowe kroczki, by być coraz lepszym.

Możemy je trenować u Handlarza Broniš za pomocš ksišg, które dropiš na nowych expowiskach (metiny, bossy)

Na serwerze znajdziemy trzy rodzaje specjalnych zwojów:

1) Zwój Yang - służšcy do przechowywania/przekazywania/handlu wymiennym - większymi kwotami yang, do tego zwoju możemy naprawdę przydzielić fortunę...

2) Zwój Punktów - służšcy do czynnoci jak wyżej, tyle że punktów do wykorzystania w IS

3) Zwój Postaci - specjalny zwój służšcy do bezpiecznego handlu postaciami, zaklinamy postać a następnie nasz kontrahent może sprawdzić wszelkie informacje o niej w naszym serwisie, np. jakie misje sš wykonane, czy jaki ekwipunek dana postać posiada na sobie oraz jakie przedmioty znajdziemy w I i II zakładce!

zwoj.png

Nasz mały informator, przed każdym zapowiedzianym eventem, możemy zostać uprzedzeni o której godzinie rozpocznie się event poprzez gadu-gadu, wystarczy tylko po zalogowaniu się w naszym serwisie wyrazić takš chęć i potwierdzić swój numer gadu-gadu - nic prostszego, a możesz być na bieżšco z wydarzeniami!

Wieczna Peleryna Męstwa umożliwia korzystanie z jednego przedmiotu i jedynie dokupowanie jednostek przywołań potworów, jest to dużo wygodniejsza forma od standardowych peleryn.

System Rodziny jest przeznaczony dla wszystkich graczy, możliwoć założenia rodziny ma natomiast gracz z aktywnym kontem premium, może do rodziny zaprosić 3 osoby, które podczas gdy założyciel grupy będzie miał aktywne premium, będš otrzymywać podczas expienia 25% dowiadczenia więcej (czyli nawet nieco więcej niż faktycznie daje nam piercień dowiadczenia - ponadto te bonusy będzie można łšczyć)!

Założyciel Rodziny może przydzielać członkom rangi i dowolnie nimi zarzšdzać (zapraszać/wyrzucać).

Tak, to nie żart! Na naszym serwerze znajdziesz ogrom misji różnego typu - co najlepsze, wszystkie sš autorskie, z cennymi nagrodami, a więc warto je wykonywać!

Poczšwszy od 100 poziomu, co 10 poziomów będziesz odkrywał nowe zagadnienie fabularne, powišzane z naszym wiatem Theris, a dokładniej dwoma królestwami - Aria i Pera,

poznasz wszystkie tajemnice Anielskiego i Mrocznego wiata...

Misje fabularne sš ponad przeciętnymi misjami, charakteryzujš się wieloma zadaniami, pomiędzy którymi poznamy tajemniczy wiat...

Na naszym serwerze znajdziesz masę nowych lokacji, poczšwszy od szeciu nowych expowisk (co 25 poziomów, zaczynajšc od 100 poziomu), po nowe krainy eventowe i przeróżne tajemnicze wyzwania/dungeony.

Przekonaj się na własnej skórze, jak wielki jest nasz wiat...

Każde nowe expowisko zawiera dwa rodzaje potworów, bossów i metinów (silniejszy i słabszy)

exp1.png

exp2.png

exp3.png

Na nowych expowiskach znajdziemy Anioła, po rozmowie z nim otrzymamy czasowe bonus wspierajšce nas w walce z danym typem potworów (Silny przeciwko, max hp, wartoć ataku), oczywicie tylko jeli znajdujemy się na tej mapie.

aniol.png

Na kilku podstawowych mapach (jak i na nowych) możemy spotkać Jajka Mocy, jeli je rozbijemy otrzymamy jeden z bonusów czasowych dla naszej postaci, który pomoże nam w walce z potworami.

jajko.png

Pomysł ten zaczerpnęlimy z pewnej gry MMORPG, gdzie można było znaleć na expowiskach artefakty, które wspomagały naszš postać na krótki okres czasu, dajšc przy tym inne skille.

Znajdziecie u nas również przyjemny system banku, który znajdzie swoje zastosowanie w przypadku obracania większymi kwotami yang (a tak też będzie u nas na serwerze z racji dobrego dropu yang i wysokich nagród za misje) ale nie tylko! Bank jest nieodłšcznym systemem tuż obok Aledrogo, czyli naszego systemu aukcji.

Kwoty ze sprzedaży przedmiotów trafiajš na twoje konto bankowe, do którego masz dostęp z jakiejkolwiek postaci na twoim koncie, pod warunkiem że znasz HASŁO - które można zmienić, poczštkowo jest to kod usunięcia postaci, istnieje również możliwoć robienia przelewów yang pomiędzy graczami. Również jeli będziesz chciał kupić jaki przedmiot w naszym serwisie - systemie Aledrogo, będziesz musiał posiadać odpowiedniš iloć yang na koncie w banku.

Wspominalimy już o innowacji, dlatego na naszym serwerze spotkacie wiele ciekawych eventów, które być może już znacie, ale w zupełnie nowej - odwieżonej formie.

Zapewniamy już teraz - zabawa będzie przednia, i również Wy jako gracze będziecie mieli wpływ, kiedy takie eventy będš się odbywać.

Oczywicie jak do wszystkiego, w tej kwestii również trzeba podejć z rozsšdkiem i zbytnio was nie rozpieszczać, ale nudzić się też wam nie pozwolimy!

System aukcji - Aledrogo, na naszym serwerze opiera się o aukcję trzech typów, z obsługš dwóch walut (yang oraz punkty IS):

1) Kup Teraz - natychmiastowy zakup przedmiotu za okrelonš kwotę w milionach yang lub iloci punktów IS

2) Licytacja z cenš minimalnš - sprzedaż rozpoczyna się od wskazanej kwoty, przedmiot zostanie sprzedany dopiero po 1/3/7 dniach (w zależnoci na ile go wystawimy) graczowi który zaoferuje najwyższš kwotę, powyżej kwoty minimalnej, jeli cena minimalna nie zostanie osišgnięta przedmiot nie zostanie sprzedany.

3) Licytacja z Kup Teraz i cenš minimalnš - możliwoć zakupu przedmiotu za okrelonš kwotę Kup Teraz, lub drogš licytacji.

W naszym serwisie mamy możliwoć dodania aukcji do obserwowanych, funkcjonuje również specjalny schowek, trafiajš do niego przedmioty, które nie zostały sprzedane/kupione lub wycofane ze sprzedaży, jeli sprzedajesz jaki przedmiot, a nikt nie jest nim zainteresowany.

wedkarstwo.png

Nowy, unikalny, autorski System Wędkarstwa opiera się na dwóch głównych czynnikach i jednym pobocznym:

- stopień ulepszenia wędki, - poziom umiejętnoci Wędkarstwo, - przynęta

Ale żeby zbędnie nie przedłużać, ten system jak i wiele innych ciekawych rozwišzań znajdziecie szczegółowo opisane na naszym forum!

Wkrótce planujemy zajšć się gildiami, by zrzeszone ze sobš grupy osób miały co robić i by zaistniało więcej opcji rywalizacji między takimi grupami.

Oczywicie pomysły już sš, pozostaje wykonanie - co zajmie trochę czasu, gdyż będzie to spore przedsięwzięcie.

Po starcie serwera będziemy dodawać nowe misje, rozwinie się bardziej fabuła, dojdš nowe dungeony i tym podobne wyzwania, zapewniamy że nie zaznacie u nas nudy.

Sygny:

Podoba ci się serwer? Masz zamiar na nim zagrać? - miało, ustaw sobie sygnaturkę i pomóż nam promować serwer.

sygnatura1.png

sygnatura2.png

Pytanie: Ile będzie zajmował powierzchni dyskowej oficjalny client gry?

Odpowied: Do cišgnięcia będzie udostępniony spakowany plik, jego powierzchnia to 1100 - 1200 MB, po rozpakowaniu na dysku będzie to maksymalnie 1500 MB)

Pytanie: Co ze skillami, czy trzeba je robić 'ręcznie'?

Odpowied: Absolutnie! Postanowilimy, iż w ramach starej tradycji otrzymamy wszystkie skille na stopniu G, już podczas wybierania profesji na 5 poziomie!

Dalszy etap rozwoju postaci będzie polegał na dropieniu kamieni duchowych/tęczowych i rozwijaniu poszczególnych umiejętnoci z G1 do P!

Serwer wystartował, zapraszamy do gry.