Witam , powie mi ktoś jak to jest z tymi mega serwerami . Jestem taki początkujący w gw 2 a mnie one strasznie "zajarały " więc jak sie do nich dostać jak przecież wybrałem mój serwer z listy ? Proszę o pomoc i pozdrawiam
Mega Serwer?
Prawdę mówiąc rodzimy serwer jest teraz tylko potrzebny do reprezentowania wybranego serwera na WvsWvsW a ten cały megaserwer działa na zasadzie takiej, że w danej lokacji miesza graczy z różnych serwerów, aby nie było zbyt dużych pustek i jak na razie to chyba tylko działa na mapkach początkujących wszystkich ras chodź mogę się mylić.
Tak jak napisał Barosz. Popełnił tylko błąd, bo to jest na wszystkich mapkach.
Wybierasz server, który reprezentujesz tylko podczas WvW. W innych wypadkach nie ma on znaczenia, bo jesteś mieszany z kilkoma serwerami na mapie. Dzięki temu nie ma pustych map.
Jest tak jak pisali przedmówcy, ale nie do końca.
Naturalnie na początku wybierasz serwer, a ten mimo wszystko ma pewne znaczenie, więc warto wybrać go świadomie - nie losować pierwszego lepszego.
A kiedy wejdziesz na jakąś z mapek w grze, będzie brało pod uwagę to, jaki jest twój domowy serwer + klika innych informacji typu: gildia, party, etc, etc.
W zależności od tego wrzuci Cię na inny "megaserwer". Do tego warto wiedzieć, że opcja "Guest" czyli odwiedzanie innych serwerów nadal działa.
Czyli np. jeśli moim domowym serwerem jest Blacktide (dość zaludiony serwer) i wejdę sobie na mapkę "A", to może być tak, że wrzuci mnie na MegaServer "1", na którym znajdą się ludzie z Blacktide + jakichś innych serwerów.
Za to np. jeśli w tym samym momencie ustawię "Guest" na innym serwerze - albo będzie to po prostu mój domowy - który też jest dość mocno zaludniony i wejdę na tą samą mapkę "A", to bardzo prawdopodobne, że wrzuci mnie na MegaServer "2" - z innymi ludźmi.