Megaporadnik do Warpfire

Postanowiłem podzielić cały poradnik na części, ponieważ fizycznie niemożliwe byłoby umieszczenie całości w 1 poście. Na pewno znajdują się w tym tekście błędy, ale proszę uszanować to, że robiłem cały ten poradnik przez przeszło 6 godzin. W porównaniu do wersji dla mojego klanu w Warpfire (http://www.bluangel.pun.pl/viewtopic.php?id=30) nie mogłem użyć komendy center, ale jest dobrze i bez niej. Oto i on:

Poradnik do gry Warpfire i nie tylko...

1 część- FAQ

1.1- FAQ

1.1.1- Pomiędzy teleportami utknął mój statek! Co robić?

1.1.2- Obraz skacze! Co się dzieje?

1.1.3- A po co są te stacje?

1.1.4- A po co jest kilka frakcji, a nie jedna?

1.2- Sojusze

1.2.1- USC

1.2.2- FGF

1.2.3- OW

1.3- Przydatne w grze

1.3.1- Umieszczanie zdjęć w sieci

2 część- gra

2.1- Zarabianie pieniędzy

2.1.1- wydobywanie surowców

2.1.2- atakowanie potworów

2.1.3- Mapka występowania surowców i potworów

2.1.4- Misje

2.2- Statki

2.2.1- 1 kategoria

2.2.2- 2 kategoria

2.2.3- 3 kategoria

2.2.4- 4 kategoria

2.3- Bronie

2.3.1- Bariony

2.3.2- Gluony

2.3.3- Mezony

2.4- Generatory

2.4.1- Osłony

2.4.2- Napęd

2.5- Dodatki

2.5.1- Roboty naprawcze

2.5.2- System przeładowania rakiet

2.5.3- Kamuflaż

2.6- Aukcje

2.6.1- 3 zasady- jak najlepiej wygrać aukcję?

2.6.2- Statki, rakiety i reszta rzeczy, które można wygrać w licytacjach

2.7- Bonusy

2.6.1- mapa bonusów

2.6.2- objaśnienia do mapy

1 część- FAQ

1.1- FAQ

1.1.1- Pomiędzy teleportami utknął mój statek! Co robić?

To jest wina lagów. Wystarczy, że zrobisz reloga (wylogujesz się i zalogujesz z powrotem).

1.1.2- Obraz skacze! Co się dzieje?

Znowu jest to wina lagów. W tej sytuacji zazwyczaj wystarcza relog.

1.1.3- A po co są te stacje?

Stacje są po to, aby brać z nich bonusy, takie jak np. przyśpieszenie statku, zbieranie większej ilości minerałów z 1 rudy, dodatkowe obrażenia.

1.1.4- A po co jest kilka frakcji, a nie jedna?

3 frakcję są po to, żeby konkurować ze sobą ;). A tak na poważnie- bez nich gra w rytmie PvP nie miałaby sensu. Np. w takiej grze My fantasy (kiedyś grałem, całkiem niezła) jest tylko jedna, słuszna strona- i wszędzie są nooby atakujące wszystkich, nawet słabszych od siebie. I dlatego zrezygnowałem z tamtej gry...

1.2- Sojusze

1.2.1- USC

fraktion1small_a.jpg

Ta część galaktyki nadal pozostaje wolna dzięki mocnemu wsparciu militarnemu USC.

1.2.2- FGF

fraktion2small_a.jpg

Federacja ekonomicznie wiodących firm w galaktyce. Zysk ważniejszy od prawa!

1.2.3- OW

fraktion3small_a.jpg

Zjednoczenie bandytów rabujących galaktyki zawsze poszukujących nowych ofiar w przestrzeni kosmicznej.

1.3- Przydatne w grze

1.3.1- Umieszczanie zdjęć w sieci

Pewnie wielu zastanawia się, jak umieszczać zdjęcia w internecie. Jest to bardzo proste. Poniżej jest napisane, jak to zrobić:

1. Jak mamy obraz gotowy do zrobienia zdjęcia naciskamy przycisk Prist Screen (na klawiaturze, najczęściej nad strzałkami)

2. Wklejamy go do painta

3. Tam robimy jego obróbkę (wiecie, usuwanie zbędnych elementów itd.- żeby nie zajmowało powyżej 1,3 mega (maksimum imageshacka)

4. Otwieramy witrynę, na której możemy umieścić zdjęcia (np. fotosik, imageshack)

5. Dodajemy tam zdjęcie

6. Kopiujemy adres obrazka i go wklejamy na stronę

I gotowe...

2 część- gra

2.1- Zarabianie pieniędzy

2.1.1- Wydobywanie surowców

W Warpfire istnieją 4 surowce podstawowe (żelazo, krzem, iryd, tytan) oraz 1 dodatkowy (Stethan).

Wszystkie surowce poza dodatkowym występują w kilku odmianach: surowej, zanieczyszczonej, zwykłej, czystej, cennej. Mają również różne wartości, zaczynając od surowych, a kończąc na cennych.

Obrazki kolejnych surowców (z uwagi na za dużą ilość grafik musiałem zmniejszyć ilość minerałów- zostawiłem tylko obrazki najgorszych ich typów i najlepszych)

żelazo

ore1.jpgore5.jpg

krzem

ore6.jpgore10.jpg

iryd

ore11.jpgore15.jpg

tytan

ore16.jpgore20.jpg

Stethan

ore21.jpg

Oto spis uni, na których występują surowce (uni niebieskie i neutralne):

żelazo- uni 1,2,3

krzem- uni 2,3,4,5

iryd- uni 4,5

tytan- uni 5, 16

Niestety, nie można sprzedawać surowców w każdym miejscu- można to robić tylko na uni 1, przy stacjach. Jak komuś jest nie po drodze na to uni, to może surowce rafinować w stosunku 1:3 (rafinując 3 zwykłe kamyki, otrzymujemy 1 czysty). Zmniejsza to nieco wartość minerałów.

Ogólnie rzecz biorąc, zbieranie surowców to jeden z najlepszych sposobów na zarabianie, a i nie jest zbyt niebezpieczny, jednak przed zbieraniem minerałów warto odwiedzić "kamyka" (uni 4, górna stacja).

2.1.2- Atakowanie potworów

W Warpfire istnieje wiele różniących się od siebie potworów. Są one mocniejsze np. na uni 2 niż na 1. Warto rozsądnie wybierać uni do niszczenia potworów. Najlepsze są takie, w których potwory mają nazwę zabarwioną na szaro, zielono oraz na żółto (np. gracz na 12 lvl powinien zabijać potwory na uni 4, choć może też iść na uni 5, choć wtedy będzie musiał częściej się naprawiać. W tym temacie nie ma za wiele do powiedzenia, więc zaczynam go kończyć.

Zabijacie potworków to nie najlepszy sposób na zarabianie pieniędzy, choć "wypada" po nich nie tylko kr, ale także doświadczenie, niezbędne do awansowania na następne poziomy, oraz th w niewielkich ilościach, a ono za to służy jako waluta prestiżowa.

2.1.3- Mapka występowania surowców i potworów

Dzięki Adamowi-n mogę tu przedstawić mapkę występowania określonych surowców oraz potworków.

2.1.4- Misje

Prawdobodobnie jest to największa kopalnia th (zaraz po sms-ach, które zostawimy...), kr oraz doświadczenia. Największą wadą misji jest to, że w końcu się kończą- wystarcza ich na zaledwie od kilku dni do kilu miesięcy. Na początku gry absolutnie odradzam ich robienie, ponieważ później nie będzie można się wybić na najwyższe poziomy (między innymi ja zrobiłem ten błąd i do dziś do odczuwam). Misje są podzielone na trzy rodzaje: surowcowe, potworkowe oraz platowe. Pierwsze dwa mają jeszcze dwa mniejsze rodzaje- czasówki. Misje pierwszych dwóch typów zostawiam bez komentarza, ponieważ sama nazwa tych misji mówi o tym, co się w nich robi. Ciekawsze są za to misje "platowe"- należy w nich przejąć platformę lub platformy z jasno określonych uni (jak w celach misji podane jest, że trzeba odbić stacje na uni 3, to trzeba je właśnie tam odbić, a nie na uni 8!!!).

Misje to najbardziej zyskowne zajęcie, choć nie należy nigdy robić ich zbyt dużo.

2.2- Statki

2.2.1- 1 kategoria

1 kategorią nazywam statki, które mają mało życia, mało miejsc na bronie, generatory, dodatki oraz są tanie. Idealne dla początkujących graczy. Inaczej mówiąc- od clopa do drada.

ship1.jpg

Prędkość: 320 (duża)

Amunicja: 1500 (bardzo mało)

Lasery: 1 (bardzo mało)

Generatory: 1 (bardzo mało)

Punkty ataku: 800 (bardzo mało)

Dodatki: 0 (brak! a są ważne...)

Przestrzeń ładunkowa: 200 (może być, choć mała)

Cena: 0 kr (darmowe!)

Werdykt- statek tylko dla początkujących graczy- reszta musi się niemal natychmiast przesiąść do moonblade'a, drada lub do jeszcze lepszego wehikułu.

ship2.jpg

Prędkość: 300 (spora)

Amunicja: 2000 (może być)

Lasery: 2 (mało)

Generatory: 2 (mało, ale na początek wystarczy)

Punkty ataku: 1400 (OK)

Dodatki: 1 (idealne miejsce na robota naprawczego)

Przestrzeń ładunkowa: 400 (wystarczająca)

Cena: 16000 kr (tanio)

Werdykt- statek lepszy od clopa, ale gorszy od drada. Dobry dla biednych pilotów, którzy jak najszybciej chcą się przesiąść do lepszego statku.

ship3.jpg

Prędkość: 310 (duża)

Amunicja: 3250 (nieźle)

Lasery: 3 (przeciętnie)

Generatory: 3 (może być)

Punkty ataku: 2200 (na wypady na uni 3-4 może być)

Dodatki: 2 (robot naprawczy i kamuflaż albo system przeładowania rakiet)

Przestrzeń ładunkowa: 800 (nieźle)

Koszt: 5000 th (STATEK TYLKO ZA TH!!!)

Werdykt: można go kupić tylko za th, i to na dodatek nie jest najlepszy. Jeszcze nigdy nie widziałem, żeby ktoś latał tym statkiem. Moim zdaniem niepotrzebny.

ship5.jpg

Prędkość: 280 (spora)

Amunicja: 3000 (nieźle)

Lasery: 4 (przeciętnie)

Generatory: 4 (przeciętnie)

Punkty ataku: 2000 (idealny na wypady na uni 3-4)

Dodatki: 2 (robot naprawczy i kamuflaż albo system przeładowania rakiet)

Przestrzeń ładunkowa: 1000 (dużo)

Cena: 30000 kr

Werdykt: najlepszy statek dla graczy do lvl 10. Bardziej opłacalny od Styxa, a i jedynie ma mniej wytrzymałości od niego. Kupować, nawet gdyby był 2 razy droższy!

W statku 1 kategorii- dokładnie w clopie zaczyna się grę. Są to najtańsze dostępne statki, a i drad- ostatni ich przedstawiciel, przy odrobinie wysiłku pokonałby nawet przeciętnego archa.

2.2.2- 2 kategoria

Czytaj: Diablo i Seraphim. Statki te są już niezłe, można nimi lecieć już nawet na wypady na terytorium żółtych i czerwonych w celu zrobienia tam porządku.

ship4.jpg

Prędkość: 260 (słaba)

Amunicja: 4000 (dużo)

Lasery: 5 (sporo)

Generatory: 5 (sporo)

Punkty ataku: 3900 (nieźle, na uni 5 z potworkami by sobie poradził, a może nawet na uni 16 z odrobiną wysiłku)

Dodatki: 2 (robot naprawczy i kamuflaż albo system przeładowania rakiet)

Przestrzeń ładunkowa: 800 (nieźle)

Cena: 14000 th (ZA TH, ale można go kupić także na licytacjach)

Werdykt: Statek w porządku, kupowanie go za th to rzucanie sobie (złotych) kłód pod nogi, ale już na licytacji... Po uniwersach lata ich całkiem sporo.

ship6.jpg

Prędkość: 260 (słaba)

Amunicja: 4000 (dużo)

Lasery: 5 (sporo)

Generatory: 5 (sporo)

Punkty ataku: 4000 (dobrze, bez problemu radzi sobie na uni 5 i u żółtych oraz czerwonych na "odwiedzinach"

Dodatki: 2 (robot naprawczy i kamuflaż albo system przeładowania rakiet)

Przestrzeń ładunkowa: 1000 (dużo)

Cena: 65000 kr

Werdykt: Idealny statek przejściowy- jak jeszcze nie możemy sobie kupić archa, a za to drad jest dla nas za słaby. Raczej nie posiedzi się w nim zbyt długo, a na potwierdzenie tego dodam, że w grze widuje się ich bardzo mało.

2.2.3- 3 kategoria

Inaczej mówiąc- archangel oraz starlord. Widuje się ich najwięcej- wszyscy gracze chcą mieć statki z tej kategorii, mimo, że są dość drogie. Naprawdę warto je kupować i posiedzieć za kokpitem tych statków na dłużej.

ship8.jpg

Prędkość: 280 (spora)

Amunicja: 5750 (bardzo dużo)

Lasery: 7 (dużo)

Generatory: 7 (dużo)

Punkty ataku: 6000 (te statki z taką ilością PA radzą sobie w każdym miejscu)

Dodatki: 2 (robot naprawczy i kamuflaż albo system przeładowania rakiet)

Przestrzeń ładunkowa: 1500 (bardzo dużo)

Cena: 19000 th (ZA TH, możliwość kupienia na aukcji)

Werdykt: Najlepszy statek (po hornecie) w całej grze. Brać nawet, gdyby trzeba było za niego zapłacić 1000000 kr!!!

ship7.jpg

Prędkość: 240 (tragiczna)

Amunicja: 4500 (dużo)

Lasery: 6 (dużo)

Generatory: 6 (dużo)

Punkty ataku: 5500 (te statki z taką ilością PA radzą sobie w każdym miejscu)

Dodatki: 2 (robot naprawczy i kamuflaż albo system przeładowania rakiet)

Przestrzeń ładunkowa: 1200 (bardzo dużo)

Cena: 120000 kr

Werdykt: Statek skazany na porażkę. Na licytacjach często archy chodzą po mniejszych cenach, a stary są na dodatek gorsze od nich.

2.2.4- 4 kategoria

Czyli najlepsze statki- hornet oraz molot. Warto inwestować szczególnie w tego pierwszego.

ship10.jpg

Prędkość: 260 (słaba)

Amunicja: 6750 (doskonale)

Lasery: 8 (doskonale)

Generatory: 9 (doskonale)

Punkty ataku: 6200 (wspaniale)

Dodatki: 2 (robot naprawczy i kamuflaż albo system przeładowania rakiet)

Przestrzeń ładunkowa: 2500 (i ktoś się jeszcze pyta... złoto! albo nawet diament!)

Cena: 29000 th (TYLKO ZA TH)

Werdykt: Marzenie każdego z graczy. Gracz posiadający ten statek ma tak naprawdę władzę. Jedyna wada, która powoduje, że tak mało jest w grze hornetów, to z pewnością ich cena.

ship9.jpg

Prędkość: 220 (tragiczna)

Amunicja: 5500 (bardzo dużo)

Lasery: 7 (doskonale)

Generatory: 8 (doskonale)

Punkty ataku: 6000 (doskonale)

Dodatki: 2 (robot naprawczy i kamuflaż albo system przeładowania rakiet)

Przestrzeń ładunkowa: 2000 (doskonale)

Cena: 190000 kr

Werdykt: Niemal niespotykany statek. Moim zdaniem niesłusznie. Jest lepszy od archa. Jedyne, co w nim złe, to jego powolność. Ale w końcu jest to latająca forteca, a nie statek do szybkiego odwrotu...

2.3- Bronie

(w tym miejscu w ramach oszczędności musiałem zostawić po 2 obrazy broni- najlepszych i najgorszych w swoich kategoriach)

2.3.1- bariony

Bariony- najlepsze, ale i najdroższe laserki. Podaję ich nazwy oraz obrazki:

laser1.jpglaser5.jpg

2.3.2- gluony

Gluony- przeciętnej jakości laserki. Podaję ich nazwy oraz obrazki:

laser6.jpglaser10.jpg

2.3.3- Mezony

Mezony- szybkostrzelne lasery, niezłe do walki szczególnie ze statkami, które posiadają bariony. Tanie. Podaję ich nazwy oraz obrazki:

laser11.jpglaser15.jpg

2.4- Generatory

2.4.1- Osłony

Osłony dzielą się na dobre i jeszcze lepsze. Stanowią one tak naprawdę dodatkowy pancerz dla statku. Dzięki nim można przeżyć ciężki ostrzał. Warto w nie inwestować od samego początku. Poniżej podaję nazwy generatorów oraz ich obrazki:

generator7.jpggenerator8.jpggenerator9.jpggenerator10.jpg

2.4.2- Napęd

Napęd przydaje się w powolnych statkach. Dzięki tym generatorom statek może lecieć szybciej. Moim zdaniem bardziej pożyteczne są generatory osłon. Poniżej zamieszczam nazwy i obrazki "speedów":

generator1.jpggenerator2.jpggenerator3.jpggenerator4.jpggenerator5.jpggenerator6.jpg

2.5- Dodatki

2.5.1- Roboty naprawcze

Roboty naprawcze- najbardziej pożyteczne z dodatków, ponieważ naprawiają twój statek. Podam wszystkie ich rodzaje i dokładnie je opisze (albo raczej ocenię i "ocyfruję"). Od razu dodam, że wszystkie "ładują się" dwie minuty.

extra1.jpg

Najsłabszy z robotów, ale dla graczy na niższych poziomach jego obecność jest bezcenna.

Naprawia 20 pkt struktury statku przez 1 sekundę (łącznie przez 30).

Naprawia 100 pkt struktury statku przez 5 sekund (zmierzony czas odstępu pomiędzy dwoma naprawami).

Naprawia 600 pkt struktury statku przez 60 sekund (łącznie tyle trwa naprawa).

extra2.jpg

Przeciętny robot. Jeszcze za kr. Najbardziej godny polecenia.

Naprawia 40 pkt struktury statku przez 1 sekundę (łącznie przez 30).

Naprawia 200 pkt struktury statku przez 5 sekund (zmierzony czas odstępu pomiędzy dwoma naprawami).

Naprawia 1200 pkt struktury statku przez 60 sekund (łącznie tyle trwa naprawa).

extra3.jpg

Robot tylko za th, jednak najlepszy. Ten, kto ma nieco pieniędzy (rzeczywistych) może go kupić.

Naprawia 60 pkt struktury statku przez 1 sekundę (łącznie przez 30).

Naprawia 300 pkt struktury statku przez 5 sekund (zmierzony czas odstępu pomiędzy dwoma naprawami).

Naprawia 1800 pkt struktury statku przez 60 sekund (łącznie tyle trwa naprawa).

2.5.2- System przeładowania rakiet

Dokładnie dwa takie systemy. W sumie dość mało ludzi korzysta z rakiet, więc moim zdaniem jest to gadżet mało potrzebny. Mimo to postaram się jak najbardziej obiektywnie spojrzeć na ten typ dodatków:

extra4.jpgextra5.jpg

Te dodatki przydadzą się z całą pewnością ludziom lubiącym strzelać rakietami. Zmniejszają one czas ich przeładowania kolejno o 40% i 60%. Jak wiadomo, rakietki są bardzo drogą "amunicję". Najtańsza z rakiet dostępnych z kr kosztuje 100 kr, a najdroższa- 10000 kr.

2.5.3- Kamuflaż

extra6.jpg

Jak łatwo się domyślić, pozwala on statkowi gracza stać się niewidzialnym. Jest to bardzo dobry i szanowany gadżek, jednak można go kupić tylko za 8000 th. Jak wiadomo, jest to duża cena, więc tylko kilkanaście osób w świecie gry ma taką "zabawkę".

2.6- Aukcje

2.6.1- 3 zasady- jak najlepiej wygrać aukcję?

1. Licytuj w godzinach 8-16 albo w nocy.

2. Najlepiej licytuj tuż przed zakończeniem aukcji.

3. Jeśli znasz jakiegoś gracza i wiesz, że ma sporo kr na koncie, to lepiej nie próbuj go przebijać.

2.6.2- Statki, rakiety i reszta rzeczy, które można wygrać w licytacjach

ship4med.jpgship8med.jpgammo7med.jpgammo3med.jpg

2.7- Bonusy

2.7.1- mapa bonusów

mapaplatform.jpg

2.7.2- objaśnienia do mapy

Ikonka statku- o wiele szybsza naprawa przez kilka sekund

Ikonka statku i broni (czerwona)- zwiększenie mocy broni

Statek zamknięty w niebieskiej bańce- dodatkowe punkty osłony

Ikonka silnika- zwiększenie szybkości poruszania się

Ikonka potwora- zmiana w potwora trwająca kilka minut, idealny kamuflaż

Ikonka plusa- więcej punków wytrzymałości przez kilka minut

Ikonka niebieskiej bańki ze strzałkami prowadzącymi na zewnątrz- szybsza regeneracja tarcz

Ikonka minerału- szybsze zbieranie minerałów przez 10, 15 lub 20 minut, o kolejno 1, 2 i 3 sztuki

Ikonka procesora- lekka poprawa pracy wszystkich systemów

Poradnik stworzył gracz o nicku Mac70, pomogli mu też: Adam-n.

Poradnik stworzony dla klanu BLU, wersja przedstawiona powyżej została zmieniona specjalnie na potrzeby mmorpg.org.pl

Noo gościu napracowałeś się nie??

Powinieneś dostać 9 warnów ale to w końcu długi poradnik i by się nie zmieścił.

Kozaczek.

Może się przyda może nie.

Noo gościu napracowałeś się nie??Powinieneś dostać 9 warnów ale to w końcu długi poradnik i by się nie zmieścił.Kozaczek.

nie powinien, bo dostal pozwolenie na zrobienie tego poradnika w kilku postach, poniewaz nie moglo sie to zmiescic w jednym poscie bo bylo za duzo obrazkow, zreszta Rimejk odjal mu na wlasna prosbe Mac'a te 7 postow ktore nabil przez ten poradnik, wiec nie widze problemu.

Może się przyda może nie.

i jestem pewien ze przyda sie, jak nie mi jak nie Tobie to komu innemu.

Jak dla mnie jest to bardziej tutorial niż poradnik, ale dobrze że na forum coś takiego powstało, może zachęci innych do napisania takiego poradnika.Ogólnie to Gratuluję.

Już zachęcił innych do tworzenia takich poradników. Niedługo rozbuduję cały poradnik o dodatkowy człon, ale na razie nie ujawnię, jaki. Mogę tylko powiedzieć, że będzie on dotyczył czegoś, co w tej grze jest bardzo ważne, ale niemal w zupełności ignorowane.

A mnie nie ty zachęciłeś tylko Salek i Łoś.

Co to będzie takie super ignorowane a bardzo ważne?

@down

Interface?

podpowiem tylko, że jest to coś, co widzi się non-stop podczas gry niezależnie od tego, co się robi, ale to nie grafika ;) Muszę tylko odpowiednio przygotować jednego screena i wysłać go na fotosika.

@up

tak.

Dobra robota Mac70, jak ktoś będzie chciał rozpocząć historie z Warpfire tutek idealny ;)

Poradnik super. Mam pytanie to jest klon darkorbita czy darkorbit jest klonem tego??

te gry powstawały niezależnie od siebie, zostały wydane mniej więcej w tym samym czasie, i to widać- na Warpfire przeznaczono większy budżet, co pozytywnie odbija się na jakości gry i jej uniezależnienie od pieniędzy (realnych) gracza.

Postanowiłem podzielić cały poradnik na części, ponieważ fizycznie niemożliwe byłoby umieszczenie całości w 1 poście. Na pewno znajdują się w tym tekście błędy, ale proszę uszanować to, że robiłem cały ten poradnik przez przeszło 6 godzin. W porównaniu do wersji dla mojego klanu w Warpfire (http://www.bluangel.pun.pl/viewtopic.php?id=30) nie mogłem użyć komendy center, ale jest dobrze i bez niej. Oto i on:

Poradnik do gry Warpfire i nie tylko...

1 część- FAQ

1.1- FAQ

1.1.1- Pomiędzy teleportami utknął mój statek! Co robić?

1.1.2- Obraz skacze! Co się dzieje?

1.1.3- A po co są te stacje?

1.1.4- A po co jest kilka frakcji, a nie jedna?

1.2- Sojusze

1.2.1- USC

1.2.2- FGF

1.2.3- OW

1.3- Przydatne w grze

1.3.1- Umieszczanie zdjęć w sieci

2 część- gra

2.1- Zarabianie pieniędzy

2.1.1- wydobywanie surowców

2.1.2- atakowanie potworów

2.1.3- Mapka występowania surowców i potworów

2.1.4- Misje

2.2- Statki

2.2.1- 1 kategoria

2.2.2- 2 kategoria

2.2.3- 3 kategoria

2.2.4- 4 kategoria

2.3- Bronie

2.3.1- Bariony

2.3.2- Gluony

2.3.3- Mezony

2.4- Generatory

2.4.1- Osłony

2.4.2- Napęd

2.5- Dodatki

2.5.1- Roboty naprawcze

2.5.2- System przeładowania rakiet

2.5.3- Kamuflaż

2.6- Aukcje

2.6.1- 3 zasady- jak najlepiej wygrać aukcję?

2.6.2- Statki, rakiety i reszta rzeczy, które można wygrać w licytacjach

2.7- Bonusy

2.6.1- mapa bonusów

2.6.2- objaśnienia do mapy