Witam oto krótki poradnik do gry metin 2 moze wam sie przyda:PPP
Początki:
Na początku wybieramy klase jedną z czterech dostępnych czyli:
Wojownik
Ninja
Szaman
Sura
Nadajemy postaci nazwe w grze wybieramy płeć i strój który widac po zdjęciu zbroji
Na jednym koncie możemy maksymalnie zrobić cztery postacie
Gdy już właczymy się w świat gry wykonujemy misje i zbieramy pieniądze wypadające z mobów które przeznaczamy na lepszy ekwipunek lub rozwinięcie czarów postaci( umiejętność ta musi być na poziomie M aby można było użyc ksiegi umiejętności(ku))
Na 5 poziomie idziemy do jednego z nauczycieli i wybieramy czy chcemy iść jedną z dwóch do dróg(w zależności od klasy postaci drogi się od siebie różnią).
Gdzie expic?:
1 level- Dzikie Psy
2 level- Dzikie psy, wilki(zwykle badz glodne)
3 level-Wilki (zwykle, glodne, glodne alfa itd. Nie niebieskie i szare!!!)
4 level- po quescie od biologa dostajemy miecz+3 i mozemy chodzic na niebieskie wilki
5-10 level- lurujemy sobie niebieskie wilki oczywiscie po kilka grup z tym ze na od 7 levela mozna sobie lurowac na maxa
11-17 level- na Zaprz w 2wiosce z tym ze na 11 levelu po jednej grupce a potem coraz wiecej bierzemy
18-28 level- zdecydowanie Dzikusy w 2 wiosce
29-37 level-mozna dzikusy ale tam expi duzo ludzi wiec radzilbym(sam tam expilem) pustynie. Na pustyni jest malo ludzi dobry exp. Z tym ze oczywiscie z wiekszym levelem lurujemy sobie coraz wiecej grupek
38-55 level- BO (z ang. Black Orcs- Czarne Orki) tam doskonale idzie exp. Expimy oczywiscie w pt chociaz mozna samemu ale idzie wiecej potow i mniej expa
56-67 level- Grota Pajakow na pustyni. Expimy w pt i bardzo szybko idzie exp. Zuzywamy duzo potow ale tam leci duzo kasy i fajne itemy
P.S. od 55 levela gdy bedziemy coraz silnejsi to oplaca sie chodzic tez na demony.
Lurujemy sobie po 3-5 grupek i dostajemy sporo expa (ok.0.20%) z tym ze na wiekszych levelach lurujemy sobie wiecej demonow. Dropi tam takze sporo kasy i fajne itemy.
Rozwój postaci:
Ninja:
Dagger
2 w życie, 1 w manę i 2 w atak (podaje rozkład na 2 lvle), a z 6 punktem możecie zrobić co chcecie.
Najlepiej na początek pkt. umiejętności dodawać do wszystkiego po 1, gdy już się osiągnie wszystkie umiejętności to najlepiej zrobić na m1 krycie się, a potem walicie w co chcecie .
Taktyka walki
Co by tu dużo mówić? walicie ile wlezie i to wszystko:D.
Archer
1 życie, 1 mana i 1 atak. Po 10 lvlu najlepiej rozdawać 2 życie i 1 atak. Radze nie dawać w obronę bo to nic nie daje, tylko traci się punkty.
Jeśli chodzi o umiejętności to tak jak u Daggera najpierw all na 1 poziom a potem Dobrze jest zrobić Deszcz Strzał na 10 poziom, a następnie Bezszelestny Chód na 5 i dowalić Deszcz Strzał na m1, a potem idziecie w co chcecie.
Taktyka walki
Włączacie Bezszelestny, i najpierw jakąś magie żeby zamulić kolesia i w tym momencie walicie deszcz Strzał i jak najwięcej innych umiejętności, gdy facet jest Wojem albo Sura to łatwo pokonać (wystarczą dobre buty i na wysokim lvlu bezszelestny), uderzacie raz albo 2 i uciekacie na jakąś odległość i znowu walicie... i tak w kółko aż swojego przeciwnika zabijecie:D
Wojownik:
Mental
Żywotność-Siła - Ten sposób jest dość powszechny u Wojownika Mentala. Na każdy lvl dodajesz 2 pkt w życie i 1 w siłe.
Skille
Najpierw
dochodzimy do mistrzostwa w Silnym Ciele, następnie inwestujemy w
Duchowe Uderzenie po osiągnieciu mistrzostwa w tym skillu to już
bez różnicy jaki skill sobie wybierzmy.
Body
Siła-Życie- Tutaj dodajemy pkt statystyk odwrotnie niz u Mentala.Na każdy lvl dodajemy 2 pkt w siłę i jeden w życie.
Skille
Pierwsze inwestujemy w aure miecza az osiagnie ona poziom mistrzowski a nastepnie mozemy wymaksować sobie co chcemy.
SURA:
BM
Statystyki: (inteligencja:witalnosc) po wymaksowaniu int, dalszy rozwoj 2dex:1vit.
Umiejetnosci: Wszystko na 1 ale pierwsze do M1 dajemy ognisty duch apotem co chcemy
Opis:Sura bm jest najlepszą postacia do PVP dzieki jego Ognistemu Duchowi walimy całkiem niezłe Hity
WP
Statystyki: (siła:witalnosc:inteligencja), pozniej albo defensywnie 2dex:1vit albo ofensywnie 2str:1dex
Umiejetnosci: wszystko poza po 1, potem czarowane ostrze, a potem w co chcecie bo poem to juz nie ma znaczenia
Opis: Sura Wp jest bardzo podobny do wojownika BODy najpierw nawala w czar ulepszenia miecza (czarowane ostrze)a potem nawala w czary atakujace najlepiej w smoczy wir zeby jak najdalej wyrzucic przeciwnika od nas i zadac mu powazne obrazenia
Szaman
Naszym glownym atrybutem sa czary
Inteligencja u Szamana jest bardzo ważna dlatego raz jeszcze podkreślam
że to nasz priorytet w rozkładaniu statystyk następnie życie.W obronę i
atak nie opłaca sie inwestować
Dragon
Statystyki: (inteligencja:witalnosc) po 2 pkt na lvl w siłe i obrane nie wkładamy wogóle
Umiejetnosci: wszystko po 1 ale najwazniejsze jest pomoc smoka (jesli mamy zamiar expic w pt) jezeli nie dajemy do woli w smoczy skowyt
Opis: Szaman dragon jest głównie pomocny przy buffowaniu na krytyka najlepszym czarem jest smoczy skowyt krory rani kilku wrogow jednoczesnie zadajac wiele obrazen
Healer
Statystyki: to samo co u dragona
Umiejetnosci: wszystko po 1 i jezeli chcemy zaoszczedzic sporo kasy dajemy pkt w leczenie potem w wystrzal blyskawicy a dalej sami wybierzcie
Opis: Healer jest przydatny w pt w grupie stworkow ktorym nasz przyjaciel nie daje rady, leczymy go w krytycznych momentach i wzmacniamy innymi czarami ta postac zuzywa mniej potow niz normalna poniewaz leczy sie sama a co za tym idzie zuzywa mniej pieniedzy ktore mozemy zamiast tego przeznaczyc na np lepszy ekwipunek
Rangi:
Pozytywne:
Rycerski - 12k Ptk Rangi
Szlachetny - 8k Ptk Rangi
Dobry- 4k Ptk Rangi
Przyjazny - 1k Ptk Rangi
Neutralny:-999/999 Ptk Rangi
Negatywne :
Okrutny- -16k Ptk Rangi
Złośliwy- -8k Ptk Rangi
Nieuczciwy - -4k Ptk Rangi
Agresywny- -1k ptk Rangi
Zdobywamy pkt rangi pozytywne poprzez:
-łowienie Ryb
-Bicie potworów
-Bicie Graczy z Innych Królestw(tutaj uwaga bo gdy zobaczycie że Gracz z innego królestwa jest w Twoim mieście tzn ze albo ma wysoki lvl czyli go nie położysz łatwo albo jest nooob)
-Zabicie gracza z rangą negatywna - zeby ja zabic musimy miec wlaczony tryb wrogi PVP
-Zjedzenie Fasolki Zen
-Zjedzenie Upieczonego Okonia(Dodaje 500pkt rangi jedynie gdy mamy ja na -)
Zdobywanie negatywnej rangi (ostrzeżenie- jak masz range negatywną to nie masz spokoju w grze
-Negatywne rangi zdobywamy poprzez zabijanie graczy z ranga pozytywna lub neutralna( jak tego dokonać? wlaczamy tryb wolny i lejemy kogo popadnie)
Sposoby zarabiania:
NR1:
Robimy postać wbijamy nią 15 poziom robimy sobie eq na minimum +7 idziemy do m3 i expimy expiac oddajemy pkt doswiadczenia do gildii. Expimy tak przez 2 godzinki i mamy cale eq ribkow jesionkow jelonkkow fmsow i takie tam.
NR2:
Wbijamy około 20 - 25 lvla idziemy na malpy i dropimy medale oczywiscie musimy miec niezle eq bo malpy choc slabe zadaja duzo obrazenia. Po 2 godzinkach przeznaczonych na malpki otwieramy ekwipunek i znajdujemy w nim wieeele medali konnych ktore wystawiamy na ch2 po sredni 130k za sztuke(w zaleznosci od servera wartosc medalu jest rozna)
NR3:
Expimy zwyczajnie na dzikusach które daja nam rózne itemki od ksiąg poliformi i marmurow po ksiegi combo az do zwyklych przedmiotow do ulepszania po 2 godzinkach mam tych itemkow z pol eq.
NR4:
Robimy sobie dobre eq kupujemy dyza ilosc potkow i idziemy na wyprawe po m2 pustyni lub innych (w zaleznosci od poziomu) szukajac metkow. ja np. niszcze metiny ciemnosci zazdrosci i czerni swoim wojem:P. Po 2-3 godzinkach mamy z 4-9 przedmiotow (kd. ku lub marmurow poliformii). Sposob srednio dobry poniewaz metiny czasami trudno znalesc a to przez innych graczy ale jesli zna sie dobre misjsca i ma pamiec do terenu znajdzie sie metinka. Z czasu poswieconego metinom z 4-9 przedmiotow moze z 3 sa duzej wartosci chyba ze mamy zakupione rekawice zlodzieja powodujace zwiekszenie dropu i/lub polepszenie go.
NR5
Zdobywamy 500k i idziemy na ch2 szukamy jakis korzystnych cen np koles wystawia tanio riba bo nie wie ile wart wiec kupujemy go ulepszamy i sprzedajemy po drozszej cenie ( usimy dobrze znac sie na cenach zeby nie kupic jakiegos hmmm gowna)
To praca oczywiscie na konkurs:P