Metin2 taki tycienki poradnik

Witam oto krótki poradnik do gry metin 2 moze wam sie przyda:PPP

Początki:

Na początku wybieramy klase jedną z czterech dostępnych czyli:

Wojownik

Ninja

Szaman

Sura

Nadajemy postaci nazwe w grze wybieramy płeć i strój który widac po zdjęciu zbroji

Na jednym koncie możemy maksymalnie zrobić cztery postacie

Gdy już właczymy się w świat gry wykonujemy misje i zbieramy pieniądze wypadające z mobów które przeznaczamy na lepszy ekwipunek lub rozwinięcie czarów postaci( umiejętność ta musi być na poziomie M aby można było użyc ksiegi umiejętności(ku))

Na 5 poziomie idziemy do jednego z nauczycieli i wybieramy czy chcemy iść jedną z dwóch do dróg(w zależności od klasy postaci drogi się od siebie różnią).

Gdzie expic?:

1 level- Dzikie Psy

2 level- Dzikie psy, wilki(zwykle badz glodne)

3 level-Wilki (zwykle, glodne, glodne alfa itd. Nie niebieskie i szare!!!)

4 level- po quescie od biologa dostajemy miecz+3 i mozemy chodzic na niebieskie wilki

5-10 level- lurujemy sobie niebieskie wilki oczywiscie po kilka grup z tym ze na od 7 levela mozna sobie lurowac na maxa

11-17 level- na Zaprz w 2wiosce z tym ze na 11 levelu po jednej grupce a potem coraz wiecej bierzemy

18-28 level- zdecydowanie Dzikusy w 2 wiosce

29-37 level-mozna dzikusy ale tam expi duzo ludzi wiec radzilbym(sam tam expilem) pustynie. Na pustyni jest malo ludzi dobry exp. Z tym ze oczywiscie z wiekszym levelem lurujemy sobie coraz wiecej grupek

38-55 level- BO (z ang. Black Orcs- Czarne Orki) tam doskonale idzie exp. Expimy oczywiscie w pt chociaz mozna samemu ale idzie wiecej potow i mniej expa

56-67 level- Grota Pajakow na pustyni. Expimy w pt i bardzo szybko idzie exp. Zuzywamy duzo potow ale tam leci duzo kasy i fajne itemy

P.S. od 55 levela gdy bedziemy coraz silnejsi to oplaca sie chodzic tez na demony.

Lurujemy sobie po 3-5 grupek i dostajemy sporo expa (ok.0.20%) z tym ze na wiekszych levelach lurujemy sobie wiecej demonow. Dropi tam takze sporo kasy i fajne itemy.

Rozwój postaci:

Ninja:

Dagger

2 w życie, 1 w manę i 2 w atak (podaje rozkład na 2 lvle), a z 6 punktem możecie zrobić co chcecie.

Najlepiej na początek pkt. umiejętności dodawać do wszystkiego po 1, gdy już się osiągnie wszystkie umiejętności to najlepiej zrobić na m1 krycie się, a potem walicie w co chcecie :D.

Taktyka walki

Co by tu dużo mówić? walicie ile wlezie i to wszystko:D.

Archer

1 życie, 1 mana i 1 atak. Po 10 lvlu najlepiej rozdawać 2 życie i 1 atak. Radze nie dawać w obronę bo to nic nie daje, tylko traci się punkty.

Jeśli chodzi o umiejętności to tak jak u Daggera najpierw all na 1 poziom a potem Dobrze jest zrobić Deszcz Strzał na 10 poziom, a następnie Bezszelestny Chód na 5 i dowalić Deszcz Strzał na m1, a potem idziecie w co chcecie.

Taktyka walki

Włączacie Bezszelestny, i najpierw jakąś magie żeby zamulić kolesia i w tym momencie walicie deszcz Strzał i jak najwięcej innych umiejętności, gdy facet jest Wojem albo Sura to łatwo pokonać (wystarczą dobre buty i na wysokim lvlu bezszelestny), uderzacie raz albo 2 i uciekacie na jakąś odległość i znowu walicie... i tak w kółko aż swojego przeciwnika zabijecie:D

Wojownik:

Mental

Żywotność-Siła - Ten sposób jest dość powszechny u Wojownika Mentala. Na każdy lvl dodajesz 2 pkt w życie i 1 w siłe.

Skille

Najpierw

dochodzimy do mistrzostwa w Silnym Ciele, następnie inwestujemy w

Duchowe Uderzenie po osiągnieciu mistrzostwa w tym skillu to już

bez różnicy jaki skill sobie wybierzmy.

Body

Siła-Życie- Tutaj dodajemy pkt statystyk odwrotnie niz u Mentala.Na każdy lvl dodajemy 2 pkt w siłę i jeden w życie.

Skille

Pierwsze inwestujemy w aure miecza az osiagnie ona poziom mistrzowski a nastepnie mozemy wymaksować sobie co chcemy.

SURA:

BM

Statystyki: (inteligencja:witalnosc) po wymaksowaniu int, dalszy rozwoj 2dex:1vit.

Umiejetnosci: Wszystko na 1 ale pierwsze do M1 dajemy ognisty duch apotem co chcemy

Opis:Sura bm jest najlepszą postacia do PVP dzieki jego Ognistemu Duchowi walimy całkiem niezłe Hity

WP

Statystyki: (siła:witalnosc:inteligencja), pozniej albo defensywnie 2dex:1vit albo ofensywnie 2str:1dex

Umiejetnosci: wszystko poza po 1, potem czarowane ostrze, a potem w co chcecie bo poem to juz nie ma znaczenia

Opis: Sura Wp jest bardzo podobny do wojownika BODy najpierw nawala w czar ulepszenia miecza (czarowane ostrze)a potem nawala w czary atakujace najlepiej w smoczy wir zeby jak najdalej wyrzucic przeciwnika od nas i zadac mu powazne obrazenia

Szaman

Naszym glownym atrybutem sa czary

Inteligencja u Szamana jest bardzo ważna dlatego raz jeszcze podkreślam

że to nasz priorytet w rozkładaniu statystyk następnie życie.W obronę i

atak nie opłaca sie inwestować

Dragon

Statystyki: (inteligencja:witalnosc) po 2 pkt na lvl w siłe i obrane nie wkładamy wogóle

Umiejetnosci: wszystko po 1 ale najwazniejsze jest pomoc smoka (jesli mamy zamiar expic w pt) jezeli nie dajemy do woli w smoczy skowyt

Opis: Szaman dragon jest głównie pomocny przy buffowaniu na krytyka najlepszym czarem jest smoczy skowyt krory rani kilku wrogow jednoczesnie zadajac wiele obrazen

Healer

Statystyki: to samo co u dragona

Umiejetnosci: wszystko po 1 i jezeli chcemy zaoszczedzic sporo kasy dajemy pkt w leczenie potem w wystrzal blyskawicy a dalej sami wybierzcie

Opis: Healer jest przydatny w pt w grupie stworkow ktorym nasz przyjaciel nie daje rady, leczymy go w krytycznych momentach i wzmacniamy innymi czarami ta postac zuzywa mniej potow niz normalna poniewaz leczy sie sama a co za tym idzie zuzywa mniej pieniedzy ktore mozemy zamiast tego przeznaczyc na np lepszy ekwipunek

Rangi:

Pozytywne:

Rycerski - 12k Ptk Rangi

Szlachetny - 8k Ptk Rangi

Dobry- 4k Ptk Rangi

Przyjazny - 1k Ptk Rangi

Neutralny:-999/999 Ptk Rangi

Negatywne :

Okrutny- -16k Ptk Rangi

Złośliwy- -8k Ptk Rangi

Nieuczciwy - -4k Ptk Rangi

Agresywny- -1k ptk Rangi

Zdobywamy pkt rangi pozytywne poprzez:

-łowienie Ryb

-Bicie potworów

-Bicie Graczy z Innych Królestw(tutaj uwaga bo gdy zobaczycie że Gracz z innego królestwa jest w Twoim mieście tzn ze albo ma wysoki lvl czyli go nie położysz łatwo albo jest nooob)

-Zabicie gracza z rangą negatywna - zeby ja zabic musimy miec wlaczony tryb wrogi PVP

-Zjedzenie Fasolki Zen

-Zjedzenie Upieczonego Okonia(Dodaje 500pkt rangi jedynie gdy mamy ja na -)

Zdobywanie negatywnej rangi (ostrzeżenie- jak masz range negatywną to nie masz spokoju w grze :)

-Negatywne rangi zdobywamy poprzez zabijanie graczy z ranga pozytywna lub neutralna( jak tego dokonać? wlaczamy tryb wolny i lejemy kogo popadnie)

Sposoby zarabiania:

NR1:

Robimy postać wbijamy nią 15 poziom robimy sobie eq na minimum +7 idziemy do m3 i expimy expiac oddajemy pkt doswiadczenia do gildii. Expimy tak przez 2 godzinki i mamy cale eq ribkow jesionkow jelonkkow fmsow i takie tam.

NR2:

Wbijamy około 20 - 25 lvla idziemy na malpy i dropimy medale oczywiscie musimy miec niezle eq bo malpy choc slabe zadaja duzo obrazenia. Po 2 godzinkach przeznaczonych na malpki otwieramy ekwipunek i znajdujemy w nim wieeele medali konnych ktore wystawiamy na ch2 po sredni 130k za sztuke(w zaleznosci od servera wartosc medalu jest rozna)

NR3:

Expimy zwyczajnie na dzikusach które daja nam rózne itemki od ksiąg poliformi i marmurow po ksiegi combo az do zwyklych przedmiotow do ulepszania po 2 godzinkach mam tych itemkow z pol eq.

NR4:

Robimy sobie dobre eq kupujemy dyza ilosc potkow i idziemy na wyprawe po m2 pustyni lub innych (w zaleznosci od poziomu) szukajac metkow. ja np. niszcze metiny ciemnosci zazdrosci i czerni swoim wojem:P. Po 2-3 godzinkach mamy z 4-9 przedmiotow (kd. ku lub marmurow poliformii). Sposob srednio dobry poniewaz metiny czasami trudno znalesc a to przez innych graczy ale jesli zna sie dobre misjsca i ma pamiec do terenu znajdzie sie metinka. Z czasu poswieconego metinom z 4-9 przedmiotow moze z 3 sa duzej wartosci chyba ze mamy zakupione rekawice zlodzieja powodujace zwiekszenie dropu i/lub polepszenie go.

NR5

Zdobywamy 500k i idziemy na ch2 szukamy jakis korzystnych cen np koles wystawia tanio riba bo nie wie ile wart wiec kupujemy go ulepszamy i sprzedajemy po drozszej cenie ( usimy dobrze znac sie na cenach zeby nie kupic jakiegos hmmm gowna)

To praca oczywiscie na konkurs:P

Chyba zgubiles znaki przestankowe.

Chyba zgubiles znaki przestankowe.

tak wiem ale poradnik byl pisany na szybko

12 pkt.

13 pkt.

Sorry ale muszę to napisać nie chciało mi się nawet czytać całego tego poradnika, grałem długo od początków Metina, buildy i taktyki które opisałeś są bardzo ale to bardzo błędne i do d*py. Na pewno w przypadku daggera i archera. :angry:

Sorry ale muszę to napisać nie chciało mi się nawet czytać całego tego poradnika, grałem długo od początków Metina, buildy i taktyki które opisałeś są bardzo ale to bardzo błędne i do d*py. Na pewno w przypadku daggera i archera.

Zgadzam się w 100%.

Co Ty zrobiłeś z moim ukochanym Surą BM ...

Staty powinno iść się 2 int / 1 wit po wymaksowaniu inta idziemy w full wit a później full siła... na końcu się robi dex'a.

Poradnik jako poradnik jest dobry, da się doczytać i znaleźć logiczny sens w tekście. Dam Ci 3/5.

Witam oto krótki poradnik do gry metin 2 moze wam sie przyda:PPP

Początki:

Na początku wybieramy klase jedną z czterech dostępnych czyli:

Wojownik

Ninja

Szaman

Sura

Nadajemy postaci nazwe w grze wybieramy płeć i strój który widac po zdjęciu zbroji

Na jednym koncie możemy maksymalnie zrobić cztery postacie

Gdy już właczymy się w świat gry wykonujemy misje i zbieramy pieniądze wypadające z mobów które przeznaczamy na lepszy ekwipunek lub rozwinięcie czarów postaci( umiejętność ta musi być na poziomie M aby można było użyc ksiegi umiejętności(ku))

Na 5 poziomie idziemy do jednego z nauczycieli i wybieramy czy chcemy iść jedną z dwóch do dróg(w zależności od klasy postaci drogi się od siebie różnią).

Gdzie expic?:

1 level- Dzikie Psy

2 level- Dzikie psy, wilki(zwykle badz glodne)

3 level-Wilki (zwykle, glodne, glodne alfa itd. Nie niebieskie i szare!!!)

4 level- po quescie od biologa dostajemy miecz+3 i mozemy chodzic na niebieskie wilki

5-10 level- lurujemy sobie niebieskie wilki oczywiscie po kilka grup z tym ze na od 7 levela mozna sobie lurowac na maxa

11-17 level- na Zaprz w 2wiosce z tym ze na 11 levelu po jednej grupce a potem coraz wiecej bierzemy

18-28 level- zdecydowanie Dzikusy w 2 wiosce

29-37 level-mozna dzikusy ale tam expi duzo ludzi wiec radzilbym(sam tam expilem) pustynie. Na pustyni jest malo ludzi dobry exp. Z tym ze oczywiscie z wiekszym levelem lurujemy sobie coraz wiecej grupek

38-55 level- BO (z ang. Black Orcs- Czarne Orki) tam doskonale idzie exp. Expimy oczywiscie w pt chociaz mozna samemu ale idzie wiecej potow i mniej expa

56-67 level- Grota Pajakow na pustyni. Expimy w pt i bardzo szybko idzie exp. Zuzywamy duzo potow ale tam leci duzo kasy i fajne itemy

P.S. od 55 levela gdy bedziemy coraz silnejsi to oplaca sie chodzic tez na demony.

Lurujemy sobie po 3-5 grupek i dostajemy sporo expa (ok.0.20%) z tym ze na wiekszych levelach lurujemy sobie wiecej demonow. Dropi tam takze sporo kasy i fajne itemy.

Rozwój postaci:

Ninja:

Dagger

2 w życie, 1 w manę i 2 w atak (podaje rozkład na 2 lvle), a z 6 punktem możecie zrobić co chcecie.

Najlepiej na początek pkt. umiejętności dodawać do wszystkiego po 1, gdy już się osiągnie wszystkie umiejętności to najlepiej zrobić na m1 krycie się, a potem walicie w co chcecie :D.

Taktyka walki

Co by tu dużo mówić? walicie ile wlezie i to wszystko:D.

Archer

1 życie, 1 mana i 1 atak. Po 10 lvlu najlepiej rozdawać 2 życie i 1 atak. Radze nie dawać w obronę bo to nic nie daje, tylko traci się punkty.

Jeśli chodzi o umiejętności to tak jak u Daggera najpierw all na 1 poziom a potem Dobrze jest zrobić Deszcz Strzał na 10 poziom, a następnie Bezszelestny Chód na 5 i dowalić Deszcz Strzał na m1, a potem idziecie w co chcecie.

Taktyka walki

Włączacie Bezszelestny, i najpierw jakąś magie żeby zamulić kolesia i w tym momencie walicie deszcz Strzał i jak najwięcej innych umiejętności, gdy facet jest Wojem albo Sura to łatwo pokonać (wystarczą dobre buty i na wysokim lvlu bezszelestny), uderzacie raz albo 2 i uciekacie na jakąś odległość i znowu walicie... i tak w kółko aż swojego przeciwnika zabijecie:D

Wojownik:

Mental

Żywotność-Siła - Ten sposób jest dość powszechny u Wojownika Mentala. Na każdy lvl dodajesz 2 pkt w życie i 1 w siłe.

Skille

Najpierw

dochodzimy do mistrzostwa w Silnym Ciele, następnie inwestujemy w

Duchowe Uderzenie po osiągnieciu mistrzostwa w tym skillu to już

bez różnicy jaki skill sobie wybierzmy.

Body

Siła-Życie- Tutaj dodajemy pkt statystyk odwrotnie niz u Mentala.Na każdy lvl dodajemy 2 pkt w siłę i jeden w życie.

Skille

Pierwsze inwestujemy w aure miecza az osiagnie ona poziom mistrzowski a nastepnie mozemy wymaksować sobie co chcemy.

SURA:

BM

Statystyki: (inteligencja:witalnosc) po wymaksowaniu int, dalszy rozwoj 2dex:1vit.

Umiejetnosci: Wszystko na 1 ale pierwsze do M1 dajemy ognisty duch apotem co chcemy

Opis:Sura bm jest najlepszą postacia do PVP dzieki jego Ognistemu Duchowi walimy całkiem niezłe Hity

WP

Statystyki: (siła:witalnosc:inteligencja), pozniej albo defensywnie 2dex:1vit albo ofensywnie 2str:1dex

Umiejetnosci: wszystko poza po 1, potem czarowane ostrze, a potem w co chcecie bo poem to juz nie ma znaczenia

Opis: Sura Wp jest bardzo podobny do wojownika BODy najpierw nawala w czar ulepszenia miecza (czarowane ostrze)a potem nawala w czary atakujace najlepiej w smoczy wir zeby jak najdalej wyrzucic przeciwnika od nas i zadac mu powazne obrazenia

Szaman

Naszym glownym atrybutem sa czary

Inteligencja u Szamana jest bardzo ważna dlatego raz jeszcze podkreślam

że to nasz priorytet w rozkładaniu statystyk następnie życie.W obronę i

atak nie opłaca sie inwestować

Dragon

Statystyki: (inteligencja:witalnosc) po 2 pkt na lvl w siłe i obrane nie wkładamy wogóle

Umiejetnosci: wszystko po 1 ale najwazniejsze jest pomoc smoka (jesli mamy zamiar expic w pt) jezeli nie dajemy do woli w smoczy skowyt

Opis: Szaman dragon jest głównie pomocny przy buffowaniu na krytyka najlepszym czarem jest smoczy skowyt krory rani kilku wrogow jednoczesnie zadajac wiele obrazen

Healer

Statystyki: to samo co u dragona

Umiejetnosci: wszystko po 1 i jezeli chcemy zaoszczedzic sporo kasy dajemy pkt w leczenie potem w wystrzal blyskawicy a dalej sami wybierzcie

Opis: Healer jest przydatny w pt w grupie stworkow ktorym nasz przyjaciel nie daje rady, leczymy go w krytycznych momentach i wzmacniamy innymi czarami ta postac zuzywa mniej potow niz normalna poniewaz leczy sie sama a co za tym idzie zuzywa mniej pieniedzy ktore mozemy zamiast tego przeznaczyc na np lepszy ekwipunek

Rangi:

Pozytywne:

Rycerski - 12k Ptk Rangi

Szlachetny - 8k Ptk Rangi

Dobry- 4k Ptk Rangi

Przyjazny - 1k Ptk Rangi

Neutralny:-999/999 Ptk Rangi

Negatywne :

Okrutny- -16k Ptk Rangi

Złośliwy- -8k Ptk Rangi

Nieuczciwy - -4k Ptk Rangi

Agresywny- -1k ptk Rangi

Zdobywamy pkt rangi pozytywne poprzez:

-łowienie Ryb

-Bicie potworów

-Bicie Graczy z Innych Królestw(tutaj uwaga bo gdy zobaczycie że Gracz z innego królestwa jest w Twoim mieście tzn ze albo ma wysoki lvl czyli go nie położysz łatwo albo jest nooob)

-Zabicie gracza z rangą negatywna - zeby ja zabic musimy miec wlaczony tryb wrogi PVP

-Zjedzenie Fasolki Zen

-Zjedzenie Upieczonego Okonia(Dodaje 500pkt rangi jedynie gdy mamy ja na -)

Zdobywanie negatywnej rangi (ostrzeżenie- jak masz range negatywną to nie masz spokoju w grze :)

-Negatywne rangi zdobywamy poprzez zabijanie graczy z ranga pozytywna lub neutralna( jak tego dokonać? wlaczamy tryb wolny i lejemy kogo popadnie)

Sposoby zarabiania:

NR1:

Robimy postać wbijamy nią 15 poziom robimy sobie eq na minimum +7 idziemy do m3 i expimy expiac oddajemy pkt doswiadczenia do gildii. Expimy tak przez 2 godzinki i mamy cale eq ribkow jesionkow jelonkkow fmsow i takie tam.

NR2:

Wbijamy około 20 - 25 lvla idziemy na malpy i dropimy medale oczywiscie musimy miec niezle eq bo malpy choc slabe zadaja duzo obrazenia. Po 2 godzinkach przeznaczonych na malpki otwieramy ekwipunek i znajdujemy w nim wieeele medali konnych ktore wystawiamy na ch2 po sredni 130k za sztuke(w zaleznosci od servera wartosc medalu jest rozna)

NR3:

Expimy zwyczajnie na dzikusach które daja nam rózne itemki od ksiąg poliformi i marmurow po ksiegi combo az do zwyklych przedmiotow do ulepszania po 2 godzinkach mam tych itemkow z pol eq.

NR4:

Robimy sobie dobre eq kupujemy dyza ilosc potkow i idziemy na wyprawe po m2 pustyni lub innych (w zaleznosci od poziomu) szukajac metkow. ja np. niszcze metiny ciemnosci zazdrosci i czerni swoim wojem:P. Po 2-3 godzinkach mamy z 4-9 przedmiotow (kd. ku lub marmurow poliformii). Sposob srednio dobry poniewaz metiny czasami trudno znalesc a to przez innych graczy ale jesli zna sie dobre misjsca i ma pamiec do terenu znajdzie sie metinka. Z czasu poswieconego metinom z 4-9 przedmiotow moze z 3 sa duzej wartosci chyba ze mamy zakupione rekawice zlodzieja powodujace zwiekszenie dropu i/lub polepszenie go.

NR5

Zdobywamy 500k i idziemy na ch2 szukamy jakis korzystnych cen np koles wystawia tanio riba bo nie wie ile wart wiec kupujemy go ulepszamy i sprzedajemy po drozszej cenie ( usimy dobrze znac sie na cenach zeby nie kupic jakiegos hmmm gowna)

To praca oczywiscie na konkurs:P