Mikrofon do nagrywania

Siemaneczko, szukam jakiegoś dobrego w miarę taniego mikrofonu. Jestem początkującymy YouTube'rem.

Znacie może jakiś ?

Przydałoby się podać cenę.

Ile to jest tani?

Tak wstępnie Trust Starzz Microphone

ZALMAN ZM-MIC1 jesli niechcesz wydac duzej kasy. Ten jest bardzo dobry i moze sie rownac z majkami o niebo drozyszymi.

Nie będe zakładał new teamtu więc się podłącze do pytania ... U mnie max to 250-270 zł ... Odrazu mówie że o beringerze c1u nie chce słyszeć . Naciąłem się na ten shit dobrze że istnieje w polsce 10 dniowy termn na zwrot ^^

Dla jednych tani to 10zł, dla innych 100zł. Mógłbyś sprecyzować cenę, bo możemy ci podać wszystkie mikrofony, które istnieją. :c

Dla T4l4r'a:

Reloop Spodcaster

A dla autora tematu tak jak wyżej pisałem, Trust Starzzz (lepszy od zalman'a0.

thx XarduneK :)

Najlepiej posłuchaj sobie, która jakość dźwięku najbardziej ci pasuje na podstawie testów, których masz multum na zagrajpedii http://letsplej.pl/wiki/Mikrofony_(por%C3%B3wnanie)

Może nie ma tego tutaj multum, ale jest z czego wybierać. Ja osobiście polecam M-Audio Producer USB. Bardzo przyjemny mikrofonik i można go wyrwać za znacznie mniej niż podane na tej stronie 300zł :)

Reloop Spodcaster

Również polecam, posiadam go od jakiegoś czasu i jestem baardzo zadowolony z jakości nagrań tego sprzęciku ;)

A mam do was jeszcze jedno pytanko, czy znacie model słuchawek w których jest dobry mikrofon ? W cenach 1-200zł ?

Takiego nie ma.. przynajmniej nie w tej cenie ("Superlux HMC-631" mają znośny).

Zdecydowanie lepiej zakupić osobno...

Dobra, dzięki za pomoc

Post do zamknięcia