Siemaneczko, szukam jakiegoś dobrego w miarę taniego mikrofonu. Jestem początkującymy YouTube'rem.
Znacie może jakiś ?
Siemaneczko, szukam jakiegoś dobrego w miarę taniego mikrofonu. Jestem początkującymy YouTube'rem.
Znacie może jakiś ?
Przydałoby się podać cenę.
ZALMAN ZM-MIC1 jesli niechcesz wydac duzej kasy. Ten jest bardzo dobry i moze sie rownac z majkami o niebo drozyszymi.
Nie będe zakładał new teamtu więc się podłącze do pytania ... U mnie max to 250-270 zł ... Odrazu mówie że o beringerze c1u nie chce słyszeć . Naciąłem się na ten shit dobrze że istnieje w polsce 10 dniowy termn na zwrot ^^
Dla jednych tani to 10zł, dla innych 100zł. Mógłbyś sprecyzować cenę, bo możemy ci podać wszystkie mikrofony, które istnieją. :c
Dla T4l4r'a:
A dla autora tematu tak jak wyżej pisałem, Trust Starzzz (lepszy od zalman'a0.
thx XarduneK
Najlepiej posłuchaj sobie, która jakość dźwięku najbardziej ci pasuje na podstawie testów, których masz multum na zagrajpedii http://letsplej.pl/wiki/Mikrofony_(por%C3%B3wnanie)
Może nie ma tego tutaj multum, ale jest z czego wybierać. Ja osobiście polecam M-Audio Producer USB. Bardzo przyjemny mikrofonik i można go wyrwać za znacznie mniej niż podane na tej stronie 300zł
Również polecam, posiadam go od jakiegoś czasu i jestem baardzo zadowolony z jakości nagrań tego sprzęciku
A mam do was jeszcze jedno pytanko, czy znacie model słuchawek w których jest dobry mikrofon ? W cenach 1-200zł ?
Takiego nie ma.. przynajmniej nie w tej cenie ("Superlux HMC-631" mają znośny).
Zdecydowanie lepiej zakupić osobno...
Dobra, dzięki za pomoc
Post do zamknięcia