Mini wywiad z twórcą Firefall

Jakie są plany beta testów dla Europy i Ameryki Północnej? Jaki model płatności będzie wykorzystany w Firefall?

Testy powinny się rozpocząć pod koniec tego roku. Pragnę zauważyć, że gra znajduje się obecnie w fazie intensywnych testów, a kilka elementów wciąż nie jest do końca sprawnych. Co do pytania o płatności - Firefall będzie działał w systemie Free To Play (F2P).

Na ile procent oceniłbyś dotychczasowy postęp w produkcji Firefall?

Z technicznego punktu widzenia... 90%. Wciąż mamy jednak sporo pracy przy rozgrywce, dialogach oraz udźwiękowieniu.

Jaki jest - Twoim zdaniem - najsilniejszy punkt Firefall?

Bez wątpienia otwarty świat. Większość strzelanek oferuje małe, zamknięte mapki lub pokoje do gry. W Firefall nie znajdziemy żadnych ograniczeń terytorialnych, a gracze nie poczują uczucia "zamknięcia". To było nasze, główne założenie przy produkcji gry.

Firefall_Profile.jpg

Ile osób naraz będzie mogło walczyć w PvP?

Dziesiątki, a nawet setki użytkowników. Na PAX testujemy jednak rozgryki 5on5, głównie do pokazania odwiedzajacym potencjału i możliwości gry.

Czy zamierzacie wydać Firefall w Chinach? (autor wywiadu pracuje dla chińskiego serwisu, stąd pytanie)

Chiny są dla nas bardzo ważnym rynkiem. Najpierw jednak skupimy się na wydaniu gry w Europie i Ameryce Północnej. Dopiero po premierze w tych regionach, mamy zamiar skoncentrować się na Azji.

(Ciągniemy wątek chiński) W Chinach niesłabnącą popularnością cieszą się stare strzelanki, na czele z Counter Strike'em. Czy Firefall będzie atrakcyjny dla tej społeczności graczy?

Jestem przekonany, że Firefall odniesie ogromny sukces w Chinach. Dodaliśmy wiele treści i systemów, których nie widzieliśmy w żadnej, innej grze online. Myślę, że już samo to, jest wystarczajaco atrakcyjne.

(I dalej to samo...) Chiny to wciąż nierozwinięty technologicznie rynek. Co z wymaganiami sprzętowymi i jakoscią grania?

W tym momencie, nie możemy jeszcze podać oficjalnych wymagań, ale zapewniam wszystkich graczy (chińskich też), że nie ucierpi jakość i przyjemność z grania w Firefall. Prowadzimy też zaawansowany "research", by poznać specyfikacje użytkowników z różnych stron świata.

Na koniec może jakieś słówko dla chińskich graczy?

Red 5 Studios otworzyło właśnie biuro w Chinach i z niecierpliwością czekamy na premierę Firefall w tym regionie. Sam jestem z pochodzenia Chińczykiem, więc mam ogromny sentyment do ludzi tutaj.

wywiad jak zwykle cud miód :D

Jakie są plany beta testów dla Europy i Ameryki Północnej? Jaki model płatności będzie wykorzystany w Firefall?

Testy powinny się rozpocząć pod koniec tego roku. Pragnę zauważyć, że gra znajduje się obecnie w fazie intensywnych testów, a kilka elementów wciąż nie jest do końca sprawnych. Co do pytania o płatności - Firefall będzie działał w systemie Free To Play (F2P).

Na ile procent oceniłbyś dotychczasowy postęp w produkcji Firefall?

Z technicznego punktu widzenia... 90%. Wciąż mamy jednak sporo pracy przy rozgrywce, dialogach oraz udźwiękowieniu.

Jaki jest - Twoim zdaniem - najsilniejszy punkt Firefall?

Bez wątpienia otwarty świat. Większość strzelanek oferuje małe, zamknięte mapki lub pokoje do gry. W Firefall nie znajdziemy żadnych ograniczeń terytorialnych, a gracze nie poczują uczucia "zamknięcia". To było nasze, główne założenie przy produkcji gry.

Firefall_Profile.jpg

Ile osób naraz będzie mogło walczyć w PvP?

Dziesiątki, a nawet setki użytkowników. Na PAX testujemy jednak rozgryki 5on5, głównie do pokazania odwiedzajacym potencjału i możliwości gry.

Czy zamierzacie wydać Firefall w Chinach? (autor wywiadu pracuje dla chińskiego serwisu, stąd pytanie)

Chiny są dla nas bardzo ważnym rynkiem. Najpierw jednak skupimy się na wydaniu gry w Europie i Ameryce Północnej. Dopiero po premierze w tych regionach, mamy zamiar skoncentrować się na Azji.

(Ciągniemy wątek chiński) W Chinach niesłabnącą popularnością cieszą się stare strzelanki, na czele z Counter Strike'em. Czy Firefall będzie atrakcyjny dla tej społeczności graczy?

Jestem przekonany, że Firefall odniesie ogromny sukces w Chinach. Dodaliśmy wiele treści i systemów, których nie widzieliśmy w żadnej, innej grze online. Myślę, że już samo to, jest wystarczajaco atrakcyjne.

(I dalej to samo...) Chiny to wciąż nierozwinięty technologicznie rynek. Co z wymaganiami sprzętowymi i jakoscią grania?

W tym momencie, nie możemy jeszcze podać oficjalnych wymagań, ale zapewniam wszystkich graczy (chińskich też), że nie ucierpi jakość i przyjemność z grania w Firefall. Prowadzimy też zaawansowany "research", by poznać specyfikacje użytkowników z różnych stron świata.

Na koniec może jakieś słówko dla chińskich graczy?

Red 5 Studios otworzyło właśnie biuro w Chinach i z niecierpliwością czekamy na premierę Firefall w tym regionie. Sam jestem z pochodzenia Chińczykiem, więc mam ogromny sentyment do ludzi tutaj.