MMO-4-U (Kanał YouTube)

Witam wszystkich!

W tym poście chciałem przedstawić swój kanał na YT, który poświęcony jest wszelkim grom MMO!

Nieważne czy mam doczynienia z RPG, RTS, FPS, TPS, MOBA, postaram się z biegiem czasu pokazać wam jak najwięcej, abyście znaleźli swoją ulubioną grę MMO!

Na moim kanale znajdziecie Recenzje, Gameplay'e, Vlogi, VideoKomentarze, a co najważniejsze kanał się wciąż rozwija !

Nie jestem profesjonalistą ale także nie jestem totalnym amatorem. Nie tylko rozwijam swój kanał, ale także rozwijam siebie, swój sprzęt, aby wszystko co zobaczycie było na coraz wyższym poziomie!

Co tu dużo mówić, serdecznie ZAPRASZAM was do obejrzenia kilku odcinków serii MMO-4-U, a kto wie... może zostaniecie na dłużej!

Link do kanału: http://www.youtube.com/user/Dr4qDr4s

Przykładowe filmy/serie:

Recenzja (DotA 2):

Seria Diablo III HARDCORE:

Pozdrawiam!!!

~DraqDras (MMO-4-U)

Podoba mi się. Tylko tyle mam do powiedzenia :)

Zacnie :D

Nawet nie wiecie, jak mnie cieszą te dwa komentarze :D

Kanał spoko ale moba to nie mmo! :3

A dziękuję. Co do moby, to League of Legends jest z gatunku moba (multiplayer online battle arena) i jest zaliczany do mmo ^^ Chociaż w sumie nieważne, liczy się przekaz kanału : D

Zapraszam do obejrzenia nowego odcinka, dotyczącego porównania kultowego Diablo II z najnowszym Diablo III.

W odcinku użyty została użyta technologia (jak to ładnie brzmi ^_^ ) Chroma Key (Green Screen), mam nadzieję że wam się spodoba!

Diablo II vs Diablo III | MMO-4-U

Oglądalem filmik z Diablo i jak dla mnie bardzo fajny. ^^

Jedyne czego bym się przyczepil to tego, że nie patrzysz się w kamerę tylko wszędzie dookola. :P

Niezły głos :3, tylko trochę nad tonacją/akcentem musisz popracować(czasem podkreślasz złe słowa :P).

Chętnie bym zobaczył coś innego, coś czego nie ma jeszcze na "zachodnim rynku".

Masz ogromną szanse żeby coś osiągnąć, powodzenia.

@RayXX