MMO or CO-OP

Siemka, za dwa dni wracam do pl i bd bral ps3 bo nudy w domu a komp za slaby na lepsze gry xD.

Moje pytanie tyczy sie jakie gry sa dobre do grania przez neta?

Jakies bijatyki, rpg, mmo, co-op, zeby dalo rade grac z kumplem z innego miasta xD.

Aha i FPS-y odpadaja xD

Dam rade ogarnac psplus czy jak to tam sie nazywa i moze nawet FFXIV z abo tylko niech ktos sie wypowie jak sie gra na padzie ? A moze da rade jakos klawa i myszka pod usb czy cos xD. Jestem zielony co do gier i osprzetu PS3.

Pozdro i thx za odp.

Z tego co wiem to jeszcze jest chyba dc uniwerse online :P A i klawki i mychy nie podłączysz :)

Jeżeli chodzi o FFXIV i pada, to nawet na PC grałem na padzie i nie czułem się przez to gorszy niż klawiaturowcy. Co do bijatyk Tekken 6 na pewno pozwala na jakiś online, ale grałem na konsoli u kumpla i nie mogę być pewnym, mimo to polecam najlepszą serię bijatyk.

Ta w tekkeny gralem dosc dlugo a jakies rpgi z co-op sa ? moze jakies fps ale takie w ktorych sie latwo celuje xD bo na padzie to tego nie ogarniam lol

ogolnie borderlands to super co-op fps z bardzo dużą ilością elementów rpg.

grałeś w wowa? to tam np masz bosy,podział itemków, zielone,niebieskie, fioletowe epickie, legendarne. Tak samo masz w borderlands i bardzo łatwo się celuje.

polecić mogę jeszcze przechodzenie diablo 3 w co-op :D świetna zabawa, rozwijanie postaci itp ;) sam gram i polecam bardzo! tylko radzę poczekać bo za miesiąc wychodzi wersja diablo 3 + dodatek za 160zł na jednym cd

jak wiadomo w gry blizzarda bez dodatku nie odczujesz pełni zabawy ;) gdyż dochodzi cap lvl z 60 do 70 max i nowa klasa:) sam na dodatek czekam i chętnie dołączę do co-opu w sierpniu

Siemka, za dwa dni wracam do pl i bd bral ps3 bo nudy w domu a komp za slaby na lepsze gry xD.

Moje pytanie tyczy sie jakie gry sa dobre do grania przez neta?

Jakies bijatyki, rpg, mmo, co-op, zeby dalo rade grac z kumplem z innego miasta xD.

Aha i FPS-y odpadaja xD