Mmo

Witam, szukam w miarę grywalnego MMO z w miarę duża ilością graczy dodam ze jestem w pewnym stopniu początkujący. Za wszelkie podpowiedzi dziękuje

Przydałoby się trochę więcej konkretów. Płatne? Darmowe? 2D? 3D? Z otwartym PvP? Bez otwartego PvP?

Też… Raczej magia i mieczyk czy laserki i miecze świetlne?
Noi czy mmo czy mmorpg :stuck_out_tongue:

Sandbox? Open World? Instancjonowana? Czy może semi open world?

3D z PVP Płatne/Darmowe . Wymień parę jak możesz

Archeage unchained.
Tyle w temacie.

Witam, szukam w miarę grywalnego MMO z w miarę duża ilością graczy dodam ze jestem w pewnym stopniu w miarę początkujący. Za wszelkie podpowiedzi w miarę dziękuje.
:wink:

3D z możliwością pvp czy z nastawieniem na pvp?
Z nastawieniem na pvp to na pewno ArcheAge(tab target) albo Blackdesert(action). Nie wiem jak z graczami w Blade and Soul ale jest nastawione na pvp.
Natomiast gry 3D z fajnym pvp to już inna bajka, jest tego od groma. Guild Wars 2, World of Warcraft itp…

World of Warcraft - gra z abonamentem i dokupowaniem dodatków, stara niedługo skończy 15 lat, ale za to z masą aktywności i rzeczy do zbierania, do tego świetne i wymagające pve, bardzo dobre competitive pvp oraz pve, world pvp można sobie wyłączyć lub nie, regularnie rozwijana.

Final Fantasy XIV - gra z abonamentem i dokupowaniem dodatków, świetne pve, klimat azjatycki, dobra do rp, słabe pvp, regularnie rozwijana.

Guild Wars 2 - gra darmowa do pewnego momentu potem trzeba zakupić dodatki, nie za często rozwijana, ciekawy system walki, dobre pve i pvp.

The Elder Scroll Online - gra b2p z płatnymi dodatkami, rozbudowane pve, dobre pvp.

Black Desert Online - gra b2p z niezbędnymi rzeczami z is, dla fanów grindu i rng, słabe pve i pvp, regularnie rozwijana.

EVE Online - darmowa z abonamentem, który zdejmuje ograniczenia, kosmiczna gra, dość słabe pve za to epickie pvp.