MMORPG, w którym dopieszczam postać

Cześć. Szukam MMO, w którym czuć progres postaci, ciągle zbieramy lepsze eq. Istnieje swobodny handel między graczami i gracze ustalają ceny, open pvp, możliwość gry solo lub w party, grafika nie gra roli, grind mi nie straszny, ale na równych warunkach, bez zbyt dużej faworyzacji płacących. Ciężko mi to opisać, ale chcę by moja postać byłą takim moim awatarem w wirtualnym świecie, jak pewnie kiedyś każdy miał wyobrażenie o zanurzeniu się w świecie mmorpg.

Spodobały mi się:
Tibia - niesamowita wolność, społeczność tworzy charakter serwera, a każdy gracz jest tylko maleńkim trybikiem, który może zostać w każdym momencie sprowadzony do parteru.
Wow - król jest tylko jeden, jednak nie podoba mi się zapychanie kontentu farmieniem AP, a z drugiej strony różnej maści uproszczenia, które powodują, że większość postaci jest podobna, małą możliwość wyboru rozwoju postaci.
Warhammer Online - kozak pvp, nic więcej mówić nie trzeba.
Margonem - kiedyś było lepiej, człowiek cieszył się z każdego lepszego itemka, niestety nieudolna administracja sama nie wie w jakim kierunku iść.
Dodatkowo czekam jak na zbawienie na Lineage Eternal aka Project TL i już w mniejszym stopniu na Lost Arka. Marzy mi się takie Diablo MMO z rzutem izometrycznym, domem aukcyjnym jak na początku Diablo 3, no i jednak otwartym światem.

Nie spodobały mi się:
PoE - nie mogę się przemóc, podchodziłem kilka razy
Runescape - próbowałem kilka razy RS3 i Old School, ale RS3 mnie jakoś odrzuca, a Old School jednak wydaje mi się zbyt hardkorowy dla mnie i jednak grają w niego pewnie głównie weterani, którzy grają z nostalgi tak jak ja np. w Tibię.
GW2 - jakos tak nie podeszło.
Black Desert - też jakoś tak średnio.
I wiele innych, ale w większości wymiękałem na starcie, ponieważ już od początku nie zobaczyłem w danej grze potencjału.
Jestem jednak otwarty na wszelkie propozycję i proszę o pomoc.

spróbuj The Elder Scrolls Online jak dla mnie posiada większość opcji których w grze szukasz :slight_smile:

z tego co mi się wydaje nie ma open pvp chyba

Jeśli dosyć dawno temu grałeś w Tibię, to polecam spróbować ponownie, bo pojawiło się wiele zmian.

Witam Cię serdecznie!

Opowiem Ci o tytule, w który zagrywam się ja wraz z moją Ekipą, o której później :wink:

ArcheAge

image

Wszelkie informacje zamieszczone w tym artykule, tyczą się sytuacji na serwerze progresywnym-EZI!

“Czuć progres postaci”

image

Aktualnie praktycznie cała TOP’ka serwera bazuje na item’ach HIRAM. Są to item’y, które ulepszamy poprzez Grind. Każdy poszczególny poziom nabity na Item’ie zwiększa nieznacznie nasze statystyki bojowe, ponadto statystyki też trzeba otrzymać przy identyfikacji wydropionego przedmiotu lub wylosować w procesie ulepszania. Taki sam system tyczy się peleryn. Oprócz tego swój ekwipunek możesz hartować(temper system), wyposażać w Lunagem’y oraz Lunafrosty. Maxowanie poszczególnych item’ów trwa tygodniami, jednakże efekt finalny jest tego warty. Niejednokrotnie wystarczył jeden Lunagem, żeby poczuć różnice na spocie. Inaczej jest już w PvP gdzie gear musi być na odpowiednim poziomie, żeby zacząć mierzyć się godnie z oponentami, chociaż to zależy od skali i rodzaju PvP, sposobu rozgrywki oraz klasy którą main’ujesz. Ponadto głównym end game’owym core’em jeśli chodzi o broń jest ta z Mistsong’a(Dungeon na 55 LvL). Tutaj tez występuje system syntezy, hartowania, gem’owania oraz socet’owania.

Podsumowując fizycznie może lepszego eq cały czas nie zbierasz, ale ulepszasz lub upgrade’ujesz to które już masz. Zmienia ono swój wygląd podczas tego procesu. Gdyby jednak taka kosmetyka Ci nie wystarczył do dyspozycji dostajesz szeroką game kostiumów oraz system Transmog, gdzie możesz nakładać wygląd item’ów które wpadły Ci w oko na te z main statystyką, nie zmieniając żadnych właściwości, poza wizualnymi, naszego main ekwipunku.

“Istnieje swobodny handel między graczami i gracze ustalają ceny”

image

Jest dokładnie jak w tytule! Gracze zbierają item’y i wystawiają je po cenie, którą uważają za słuszną, co bardziej ambitni potrafią sterować rynkiem, skupując tanie aukcje i wystawiając je po wyższej cenie. ArcheAge to typowy Sandbox gdzie golda generuje gracz w taki sposób w jaki mu się żywnie podoba. Nieraz spotykałem się już z sytuacją gdzie gracze wyciągali niebagatelne sumy z aktywności, które odkryli przypadkiem, a okazały się one bardzo intratne. Ponadto systemy Trade Pack, Fishing czy Sunken Ships, gdzie gold making głównie opiera się na interakcji z NPC, również wymagają często zakupu niezbędnych do działania przedmiotów, z Auction House, co za tym idzie system Housing, który pozwala na uprawę drzew, roślin, kwiatów, zbóż, hodowlę zwierząt etc. pozwala nam również czerpać zyski. Już o tym kiedyś pisałem, ale napomknę jeszcze raz. Tutaj naprawdę możesz być kim chcesz, alchemikiem, górnikiem, rolnikiem, łowcą potworów, poszukiwaczem skarbów, drwalem, krawcem, kowalem, kucharzem, rybakiem itd. Profesji jest kilkanaście, z czego każda ma różne ścieżki i możliwości rozwoju, one również działają w systemie “LvL’owania”. Im większa biegłość w danej profesji tym lepsze towary jesteś w stanie wytwarzać lub obrabiać drewno masowo, szybciej identyfikować zdobyte ze szkarad świata Erenor skarby, czy zużywać mniej labora na każdą z progresowanych profesji. To tylko przykłady, w praktyce jest tego więcej i naprawdę nie jest to proste do opanowania. Wylvl’owanie danej profesji, a czerpanie z niej jak najlepszych zysków nie zawsze idzie w parze. Tu trzeba mieć łeb na karku, sprawdzać zachowania rynku i wiedzieć w co inwestować, a z czego na razie zrezygnować.

"Open PvP "

https://youtu.be/dya_C3GQgaE

Tak, tak, tak i jeszcze raz tak! ArcheAge to gra nastawiona pod full PvP! Każda lokacja od poziomu 30 wzwyż pozwala na atakowanie graczy z przeciwnych frakcji oraz system PK. Dostępne są wojny Gildii oraz walki na morzu, gdzie do dyspozycji dostajemy statki bojowe-Galeony. I tutaj też występuje system ulepszeń, statki można ulepszać, dzięki czemu również odczujesz system progresji! Na “Hiramowych Spotach” niejednokrotnie przyszło mi walczyć o miejsce lub stawiać czoła zorganizowanym zerk’om. Nawet wczoraj będąc na spocie, teoretycznie w duo, gdy pojawili się czerwoni automatycznie poszło obszarowe zaproszenie do Raid’u i wspólnymi siłami odpieraliśmy ataki nieprzyjaciela! Tutaj liczy się każdy aspekt, zgranie zespołowe pozwala w kilka osób poskromić przeciwników ze znaczną przewagą GS lub liczebną. Dobór odpowiednich klas i build’ów to coś co wyróżnia ArcheAge na tle innych gier, zwłaszcza że możliwości klasowych jest 120, a już niebawem będzie prawie 160! Bez żadnego gender lock’a! Bez ograniczeń rasowych! Możesz być kim chcesz i zmieniać klasę kiedy chcesz! Tak dokładnie! Nie musisz robić kilku postaci by móc dysponować wszelako pojętym kanonem świętej trójcy, wystarczy że zdobędziesz odpowiedni ekwipunek i do dzieła! A wiesz co jest najlepsze? W cale nie musisz rezygnować z bycia Archerem, gdy chcesz healować! To jest właśnie obłędne w moim mniemaniu. Kiedyś faktycznie niektóre klasy były niegrywalne poprzez crafc’ony gear i ogólny brak mnogości wyposażenia do zdobycia. Aktualnie Hiram pozwala zrobić leczącego CC’ka z ogromnym Male DPS’em i cieszyć się grą w taki sposób jaki tylko zapragniesz. Ponadto do dyspozycji dostajesz bodajże 5 albo 6 aren z czego jedna morska. Areny te mają swój ranking, a już od przyszłego patch’a będzie można w nich wziąć udział drużynowo! Jednym słowem ta gra mogła by mieć w nazwie PvP!

“Możliwość gry solo lub w party”

image

Sam proces expienia, grind, Daily etc, można przebrnąć samemu i szczerze mówiąc kontent, który masz do dyspozycji w end game dla pojedynczego gracza, codziennie, mógłby przytłoczyć casual player’a. Do tego Rifty, Pola bitewne, aktywności gildyjne, aktywności systemu Family, no i oczywiście zarobek, który też najczęściej generujesz samemu i zajmuje on adekwatną ilość czasu do Twoich ambicji względem tej dziedziny, Areny, World Bossy. Jednym słowem jest tego multum. I w pojedynkę i w grupie jest co robić, toteż aktywności te się przeplata. Chociaż niejednokrotnie ludzie robią nawet wyzwania, którym bez problemu sprostają samemu w grupach by nie znużyć się zbytnio. My jako Ekipa nawet grindujemy wspólnie, ale to oczywiście jest już kwestia “widzimisię” danej osoby :wink:

“Grafika nie gra roli”

https://youtu.be/0b_diZRsakw

Co prawda BDO to to nie jest, ale zdaniem moim i ludzi, z którymi grałem, ArcheAge na tle koreańskich tytułów wyróżnia się brakiem zbytecznej cukierkowości, dość realistycznym odwzorowaniem poszczególnych mechanik i interakcji oraz samego świata. Dużo osób którzy tutaj zawitali ostatnimi czasy było nawet zdziwionych, że gra mająca tak naprawdę ponad 4 lata, wciąż potrafi urzekać i zaskakiwać pięknem niektórych lokacji :wink:

“Grind mi nie straszny, ale na równych warunkach, bez zbyt duże faworyzacji płacących.”

https://youtu.be/d9CsX4X7Nt4

I pięknie! Developer okroił możliwości graczy, którzy skupywali golda i inwestowali dotychczas w sety crafcone wprowadzając Hiram Gear, wycofując kolekcje Obsydian i dodając bronie z Mistsong Summit. Hiram Gear zdobywamy oraz ulepszamy polując na konkretne potwory, a broń zdobywamy i ulepszamy grindując End Game’owe Dungi. Developer udostępnia za kredyty limitowane pakiety, które pozwalają graczom za realną gotówkę nadrobić to co maniacy są w stanie wygrindować. Moim zdaniem to dobre rozwiązanie, bo jeżeli ktoś może poświęcić gotówkę i zyskać coś szybciej, w porównaniu do grindu, przy braku czasu to jak najbardziej, mały problem pojawia się gdy ktoś hardcorowo grinduje i do tego kupuje pakiety, ale tego nie da się uniknąć. Na serwerze progresywnym są też regularne eventy, które pozwalają na szybszy progres w zdobywaniu i ulepszaniu Hiram Gear. Ponadto developer zniósł praktycznie całe RNG, które tak mocno dotykało graczy F2P. No bo powiedzmy sobie szczerze, jeżeli pracowałeś na high end game’ową broń pół roku i w moment ją spaliłeś to jedyne na co miałeś ochotę to znokautować monitor. Aktualnie System Regrade, Tempering, Lunagem zostały zmienione, a nowe kolekcje przedmiotów są tak kompatybilne z początkowym zamysłem tej gry, że aż się serce raduje. Paradoksalnie, wczoraj na Discordzie właśnie mówiliśmy o tym, że jakby ta gra się ukazała w takiej postaci jak jest teraz, to najprawdopodobniej całkiem inaczej potoczyły by się jej losy. Podsumowując grind występuje w przypadku zdobywania High End game’owego ekwipunku, taki typowy, bo jeżeli weźmiemy pod uwagę, że będziesz doskonalił jakąś profesje przez kilka miesięcy, np. Fishing to też w teorii będzie to grind, czyli notoryczne powtarzanie tej samej czynności ze zmianą ewentualnych szczegółów i niespodziankami w podejmowanych interakcjach, a no i w tym przypadku wysoce prawdopodobne jest PvP :sunglasses:

“Ciężko mi to opisać, ale chcę by moja postać byłą takim moim awatarem w wirtualnym świecie, jak pewnie kiedyś każdy miał wyobrażenie o zanurzeniu się w świecie mmorpg.”

https://youtu.be/wRH0vKH7_A4

W naszej gildii tworzymy dość zgraną Ekipę, myślę że śmiało można powiedzieć, że Ci którzy są ze mną już dłużej czują się jak w rodzinnym gronie i vice versa. Co za tym idzie spędzamy razem dość sporo czasu, już samo to pozwala wczuć się w świat i w nim utopić. Druga sprawa, że ArcheAge oferuje kontent na kilka lat rozgrywki już w tej chwili, gdzie dopiero będzie wchodziło patch 5.0, mamy 3 niezupełnie odkryte kontynenty, i wciąż ulepszany ekwipunek. Należy pamiętać, że finalnie kontynentów miało być 9! Jak daleko zajdzie ta gra i jak wiele jeszcze przed nami? Tego nie wiem, ale wiem, że nawet jeśli Erenor przepadnie niczym Atlantyda to nawet teraz będę miał co wspominać, a ręczę za to że nie jest to gildia, która ma zamiar paść razem z jednym tytułem, który póki co stanowi jej core! Jednakże do rzeczy. Archeage dzięki swoim profesjom pozwala nam naprawdę zasymilować się i zintegrować ze światem. Ostatnio na Discord spotkałem się z wpisem: “To tu można nurkować i wyławiać wraki?! Ja jestem w realnym życiu nurkiem! Będę to robił!” :sweat_smile: pozdrawiam Rainhart! Profesji jest multum, aktywności również, grono osób przednie i cały czas jest pilnowane by Ci którzy nie pasują do nas, nie męczyli nas i siebie samych. Myślę, że mógłbyś się zatracić tutaj z nami na długie lata!

Pamiętaj jednak, że mimo iż gra jest F2P, to tak naprawdę działa w systemie “Freemium”. Bez patrona możesz potraktować swoją zabawę tutaj jako swoisty trial, jednakże na samo konto premium jak i na wszystkie rzeczy dostępne za walutę premium, włącznie z nią samą, jesteś w stanie zarobić w grze.

Odnośnie samej gry to tyle, jeżeli chciałbyś/ałabyś otrzymać więcej informacji to przejrzyj moje artykuły z sekcji Archeage na tym forum.

Moja Ekipa działa na polach Erenor już od kilku miesięcy, więcej o nas znajdziesz w artykule podlinkowanym poniżej. Czekam na Ciebie, jak i każdego zainteresowanego!

Czasami wirtualna rzeczywistość potrafi być bardziej ludzka niż ta za oknem…

https://forum.mmorpg.org.pl/t/ekipa-na-lata/107515

Jeszcze się zastanawiasz?! Czekamy! :grin:

4lajki

Cóż ciężko obecnie coś polecić, z tych MMO liczących się na rynku to obecnie (kolejność przypadkowa):

  • WoW
  • FF
  • TESO
  • GW2
  • Eve Online

Jest jeszcze niby:

  • Albion
  • BDO

ale to tytuły w których trzeba mieć drugi etat żeby na prawdę coś ugrać, chyba, że chcesz dla relaksu sobie biegać, grać i bić mobki :wink:

Reszta to gry zwykle f2p w których w mniejszym a zwykle w większym stopniu masz P2W w item shopie albo populacja jest już trochę wymarła, niby się trzymają ale sensu zaczynać nie widzę.

Z takich na które teoretycznie warto czekać to:

  • Ludzie dość ciepło piszą o maplestory 2 do tego nexon zapowiada, że chce ostro pilnować item shopu aby nie było padaki. Sam czekam aby sprawdzić.
  • Lineage Eternal aka Project TL chociaż tu już tyle czekam, że aż nie liczę, że coś dostanę albo, że będzie to coś fajnego (bo ile można czekać)
  • Lost Ark tu byłem napalony ale wizja, że na wersje EU jeszcze przyjdzie nam poczekać ostudza zapał
  • Robią MMO w świecie Trochlighta które z filmików wydaje się całkiem fajne
  • Ashes of Creation które pewnie pojaw się ok 2020 i ma być w systemie P2P i niby ma być prawdziwym powrotem do korzeni MMO i zbawcą gatunku ale zbyt wiele razy takie rzeczy słyszałem :slight_smile:

Cóż, prawdziwych dobrych mmorpg ostatnio jak na lekarstwo :confused: Sama mam problem, że znalezieniem czegoś co by mnie wciągnęło. Na razie myślę o tym, żeby zagrać w Lineage 2 Classic albo WoW Classic jak już wyjdzie. Wszystkie gry idą teraz w kierunku casualizacji, więc wolę zagrać w coś starego ale popularnego.
Zawsze możesz wrócić do Tibii, ostatnio dużo osób wróciło. Chociaż mi się nie podoba, że tak ułatwiają grę :confused:

@Emanee
Problem z WoW Clasic jest taki, że blizzard coś tam zapowiedział ale nikt nie wie jak to będzie zrobione. Wątpię aby dali czysty kod z pierwszej wersji WoWa a bardziej mi się wydaje, że to będzie jak w przypadku Rifta który wyszedł też w wersji clasic (nazwany Prime) gdzie content był stary ale rozwiązania w większości nowe co nie specjalnie się spodobało.
Do tego dochodzi pytanie ile obecnie grających ludzi narzekających na serwerach BFA “łooo Panie kiedyś to było lepiej, clasic to podstawa i najlepsze lata gry” tak na prawdę by grali na klasycznej wersji WoW`a bo ani on fajny jak dla mnie (zbyt wiele już w niego grałem na privach i osobiście etap podstawki jest dla mnie najnudniejszą częścią gry) ani rozbudowany a do tego toporny patrząc na ułatwienia w kolejnych dodatkach :slight_smile: spotkałem się z ludzmi na priv co narzekali już na TBC bo miał mniej udogodnień niż uwielbiany Wotlk :stuck_out_tongue:

Ragnarok
Mu Online
Knight Online - czuć wyraźnie postęp postaci, ale baba szop jeszcez bardziej xD
Laghaim (indonesja chyba … progresss jest do 250 lvla xD potem to ból dupy zacofanie czuć:P)
Pokemon online xD

Dzięki wielkie za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi, Controvers zachęciłeś mnie tym ArcheAge i z chęcią sprawdzę z czym to się je. W Tibię grałem ostatnio w lutym i raczej nie ciągnie mnie na razie do powrotu. Jeśli ma ktoś jakieś ciekawe propozycje to śmiało proszę pisać, mogą to być nawet niszowe MMO.

1lajk

Eve online.

Ma open pvp, Nawet w systemie staetowym można kogoś zabić. Bezpieczny jesteś tam tak długo jak jesteś bezwartościowy dla potencjalnego agresora.

Ma prawdziwą gospodarkę, gdzie nie tylko każdy przedmiot który kupujesz, kupujesz od jnnego gracza, tak samo ze sprzedaża, ale wszystkim kieruje podaż i popyt.

Z czasem odblokowujesz kolejne klasy statków, które wprowadzają nowe mechaniki, czuć więc progress, przy czym trzeba się nastawić, że do niektórych rzeczy dochodzi się latami. No chyba że za gotówke z gry/realną kase kupujesz skill injectory.

Nie ma pay to win. Wspomniane skill injectory przyśpieszają progress, ale nie dają realnej przewagi w walce. Lepszy statek bez dobrego, znającego grę pilota jest nic nie warty.

Pvp raczej tylko w grupie, zwłaszcza na poczatku, pve raczej jest solo w większości przypadków.

Jeśli chodzi o imersję, to po dołączeniu do korporacji, eve staje się czymś w rodzaju paierowego rpg. W dobrej grupie każdy ma swoją rolę. To kim ty jesteś w grupie zależy od Ciebie, ale musisz sprawić, żeby być tym kimś dla całej reszty ludzi w grupie. A możesz byc kim chcesz, od zbieracza śmieci, do przywódcy imperium w które rządzi zabawą 15 tysięcy graczy.

Jeśli chodzi o MMO w którym czuć progress to ja z kolei absolutnie odradzam TESO. Przez skalowanie leveli grasz, grasz i nie czujesz żadnej różnicy. Za to od siebie mogę polecić sprawdzenie Maplestory 2. Oficjalnie startuje 10 października, ale grałem w obie CBT i stwierdzam, że bardzo przyjemna gra i BARDZO rozbudowana(housing, dungeony, bossy w open world, tworzenie własnych vanity itemów itd.) oraz ma bardzo żywe community(reddit, discord).

Tak jak wspominał ktoś o ArcheAge. Bardzo dobry mmo Ale zniszczony przez P2W wydawcy. Możesz expic tam do lvl capa no ale potem to co? Bez patrona=premium to prawie nic nie możesz zrobić. Zostaję craft który jest kilka krotnie mniej efektywny niż ludzi którzy mają patrona. Zanim zarobisz hajs na patrona tooo dużo czasu zajmie gdy solo grasz. I jak co miesiąc, niewolniczy no life aby utrzymać patrona bo twórcy nie regulują jego ceny za walutę w grze.
Jeszcze wersja na oficjalny serwie to 4.5 za niedługo 5.0 gdzie Trion zjebal totalnie tak dobre mechaniki craftu zarobku. Tylko P2W tam jest.
Ja gram na prywatnym serwie gdzie nie ma tak wielkiej przepaści między premka A bez bo premke masz cały czas. Bardzo bliskie porównanie jak to wygląda na oficjalu to gdy jesteś bez premki to jak faveli A gdy premka to szczyt świata. Tylko prywat może utrzymać ta gre przy życiu

Wszystko wyglądało pięknie dopóki nie zobaczyłem tego filmiku z wielkim bossem jako tańczącą panienką… Sorki, ale zabiłeś tym, a dokładniej to twórcy gry zabili, cały klimat jaki zbudowałeś poprzednimi punktami.

Wróć do gry bo o 4.5 i 5.0 to chyba z opowieści słyszałeś :wink:

Lepiej teraz, niż jakbyś miał czas stracić :smiley:

Znaczy to porównywanie Archrage z globalem miało sens jak na globalu był 3.0.
Teraz Archrage jest tak z tyłu, że gra tam jest kompletnie bez sensu.
Jak bym chciał grać w upośledzoną grę, która się nie rozwija to bym wybrał coś innego niż archrage.

Jeśli chodzi o global…
Jest oficjalnie wiadomo, że najlepiej jest zakupić pierwszego patrona za real kase.
Potem patrona można bez problemu utrzymać grając równolegle też na serwerze amerykańskim.

Jeżeli rozmawiamy już o p2w to tak… P2w istnieje w takim sensie, że możesz kupić wszystko za golda. A za realną kasę da się kupić przedmioty, które można wymienić na golda. Dodatkowo te przedmioty są bardzo mocne, jedne z mocniejszych w dotychczasowej grze. Jest dużo rzeczy, które trion robi źle i w byciu tragicznym ściga się z gameforgami itd.

Czy ma to takie znaczenie jak miało kiedyś? Nie sądzę. Ratio zmieniło się kolosalnie, nie musisz już pracować 2-3 miesiące na przedmiot. Dobry gracz z ogarniętą ekonomią może w niecałe 10 dni gry kupić end-game-owy item lub wydać z 100$ i mieć go od razu.

Hmmm oczywiście casuale nie mają czego szukać w tej grze… Nie da się tej gry pogodzić z kilkoma innymi, jak zaczynasz i chcesz dojść do poziomu w którym się liczyć na mieście to musisz się liczyć z tym, że będziesz na to musiał bardzo zapracować :).

Jeśli chodzi o konkretne zmiany to 5.0-5.2 dostarcza wiele ciekawych udogodnień w kierunku graczy, którzy nie mają radości tylko w robieniu pieniędzy a także lubią robić dungeony i bić potwory, otóż:

5.0 - wprowadza nowy tier zbroi i broni hiram, przedmioty które ulepszasz specjalnym systemem karmienia czyli, używasz innych przedmiotów tego samego typu do ulepszania tego co posiadasz. Da się je zrobić na tyle mocne, że będą konkurowały z najlepszymi przedmiotami dostępnymi w grze. Wszystko co potrzebujesz wypada z potworów, które możesz zabijać na otwartym świecie.

5.1 - wprowadza sety przedmiotów, dostępnym w dungeonach, które także będą mogły konkurować z najlepszymi przedmiotami w grze, czyli dodatkowa droga dla graczy, którzy lubią dungeony i chcą się ubierać tą drogą.

5.2 - wprowadza zmiany w gemach, gemy będą o wiele tańsze i bardziej dostępne dla casuali.

Czyli zamiast do znanej nam opcji “gotówka w real” są dorzucone opcje dla graczy, którzy niekoniecznie chcą korzystać z kilku kont lub wydawać dużo pieniędzy w real. Będzie to nadal wymagało masy zaangażowania i grindu jednak będzie to bardzo opłacalne :).

1lajk