Moja audycja :)

Cześć. Stworzyłem ten temat na rzecz promocji mojej audycji codziennej, będzie ona trwała godzinkę od 16 do 17 najprawdopodobniej. Codziennie będę tu wklejał linka do audycji, gdyż nie wiem czy będę miał zawsze ten sam pokój, wiec wszystko może się zmieniać. Zapraszam do słuchania. I oceniania w komentarzach. Jestem w tym świeży więc proszę o łaskawość :) Puki co nie będę tutaj udzielał swojego głosu, chyba że bardzo będziecie chcieli :)

Nazwa audycji: Xao Mix

Gra: Ja gram :D

Muzyka: Klubowa, Electro-House, Electro

Czas Trwania: Godzina w porywach do 1,5

Postaram się wszystkim fanom tej muzyki jakoś ten czas umilić. :) Będą najświeższe remixy :) Zapraszam

ooo Zobaczymy czy coś ciekawego z tego wyniknie , swoją drogą mam nadzieje że tak. Na pewno odsłucham.

Dziękuję :) Jestem w tym puki co nowicjuszem ale postaram się jak mogę żeby umilić czas, przecież wiadomo że w 2 dni nie będę robił przejść jak gość co gra rok albo dwa ale postaram się:)

Ciekawe co z tego wyjdzie ;)

*edit* Radzę Ci na dobry początek trochę posiedzieć przed pudłem i poćwiczyć przejścia, poznać podstawy Dj'ingu.

Zapodawaj xd, na pewno posłucham. :)

Noo dość ciekawy pomysł ^^ Mam nadzieję że Ci wyjdzie, gl&hf ;D

Puki co gram na Virtual DJ, ale jak będzie na tym w miarę ładnie szło to postaram się o jakiś deck, na początek delikatny, a jak może jakieś coś do tego radia pokombinuje, np : pozdrowienia to kupię coś lepszego. Puki co jestem jeszcze w tym świeży, więc może być gorzej, ale z dnia na dzień postaram się szkolić, wiec proszę nie skreślać mnie od razu.

P.S

Postaram się też załatwić jakiś czat na czas audycji. :)

Jakie "puki" ja się pytam? -.-

Pewnie posłucham oraz dokładam się do pytanka "jakie "puki""

no puki bo jak kupię mikser to będę na mikserku :) a virtual dj będzie tylko jako player do muzyki. Wtedy jak mikserek będzie to przejścia już na mikserze.

PÓKI:) Przez to ó. Chętnie posłucham