Moja gra przeglądarkowa rebusowa z boosterami - Rebuzzle

Hej! :wave:
Chciałbym się pochwalić – udało mi się ukończyć moją pierwszą własną grę webową (no, przynajmniej do etapu który planowałem jako podstawka) - Rebuzzle!:tada: Wiem że to nie ten typ gier które tu najbardziej lubimy, ale to mój prywatny projekt który już udało się doprowadzić do grywalności.

To przeglądarkowa gra słowna typu **rebus/anagram (głównym bohaterem jest mój kot Pumba !:smiley: , w której gracz odgaduje hasła, układając je z liter albo rozszyfrowując obrazki symbolizujące popularne idiomy. Po rozwiązaniu wszystkich idiomów (których obecnie jest 180), gra przełącza się w tryb zadań Mistrzowskich - kolejna porcja rebusów, ale Anagramowych.

Gracz ma do dyspozycji 3 rodzaje boosterów: Pióro dodaje jedną poprawną literkę do pola hasła, Różdżka wywala wszystkie niepasujące litery z pola losowych liter i Szklana Kula która uzupełnia cały jeden wyraz (może być zwycięzki).

Jest jakaś ekonomia delikatna, gra ma być F2P, ale jak ktoś lubi cisnąć speed runy to jest opcja zakupu.

W przyszłości planuję dodać:

  • Rankingi poziomów – osobne tabele dla rebusów obrazkowych i zadań Mistrzowskich.

  • Wyzwania rankingowe PvP 1:1 – pojedynek na czas, szybkie mecze ze znajomymi lub matchmaking.

  • Profil gracza 2.0 – awatary, odznaki, przedmioty kolekcjonerskie.

  • Pakiety rebusów specjalnych – tematyczne paczki, eventy sezonowe, unikalne nagrody.

Na razie to wersja testowa, ale działa w pełni w przeglądarce i można już spróbować pograć. Jest guest-mode bez rejestracji, jest autoryzacja, można logować przez Google i Facebook, teoretycznie śmiga.

:point_right: https://rebuzzle.pl/

Nie ukrywam, że to dla mnie duży krok – do tej pory robiłem tylko mniejsze projekty, a tutaj udało się spiąć całość w działającą produkcję.

Będę wdzięczny za wszelki feedback – czy to techniczny, czy związany z samą grywalnością. Każda opinia pomoże mi to ‘dziecko’ ulepszyć.:pray:

Dzięki i pozdrawiam

Kolejny bot a gra wygląda jak gówno AI

Nie jestem botem, grę piszę w wolnych chwilach, na pewno nie jest wspaniała pod każdym względem, ale niektórzy (choć to narazie kilka osób) wracają i bawią się dobrze, dlatego na ten moment jedyna forma rekamy dla mnie to pochwalić się że udaje mi się sukcesywnie rozwijać projekt który realnie działa :slight_smile: Dzięki za opinie : D

@tadek xD jak to by była gra ktora byla by grą to kojejne gowno na telefon urban-jerzy-urban

Coś chyba jest nie tak? Nie mam jak dokończyć hasła, ten żagiel chyba powinien być o jeden wiersz wyżej? (oczywiście nie może być przez hasło po prawej). Dodatkowo usuwane literki nie wracają do pola więc nie da się później uzupełnić hasła. Btw to co przecina ‘E’ w ‘PLECAK’ to hasło ‘JESIEŃ’, ale wówczas ‘O’ od ‘KOMETA’ będzie rozpoczynać hasło co wydaje się być nieprawidłowe
Ogólnie spoko to wygląda, może coś źle robię i tak ma być, a czegoś nie odkryłem?

image

Hej, właśnie wprowadzałem tę funkcje do gry, po wyczyszczeniu cashe, pola losowych liter powinny wrócić do normy (chociaż gra sprawdza czy była aktualizacja i sama powinna wymusić załadowanie nowych danych). Podsumowując - do gry dziś trafiła nowa funkcja:

Dzienne Krzyżówki - Gracze mogą każdego dnia rozwiązywać nową dzienną unikalną krzyżówkę, których już w tej chwili jest ponad 1200 wersji. Wszyscy gracze mają te samą wersję i taką samą nagrodę. Każde poprawne pełne rozwiązanie daje w nagrodę 50 monet i 1 booster.

Życzę miłej zabawy!

Update 1.0.6.

Kilkoro graczy sugerowało by dodać auto przełączanie się na kolejne dostępne hasło w krzyżówce i taka funkcja została dziś wprowadzona. Dodatkowo podczas rozwiązywania krzyżówki można korzystać z boosterów!

Udanego dzionka!

to dobra krzyżówka firefox_o5ijTk60OF

Tak, mam zgłoszenia że takie hasła nakładające się to nie jest dobry pomysł. Pracuję nad zmianą tego modelu, by krzyżówka zawsze miała jedno pionowe hasło, a pozostałe, poziomo przecinając to pionowe. Bardziej klasyczny, prostrzy model, ale chyba o to chodzi.