Monitor do 700zl

Witam! Chciałbym zakupić nowy monitor, lecz nie znam się zbytnio na tym. Monitor może być używany, budżet 600-700zł. Grywam głównie w cs;go. Jakby ktoś miał chwilę i chciałby coś poradzić byłbym wdzięczny!

Cóż, jeśli nie chcesz brać monitora z najwyższej półki, czyli 144hz ( takie kosztują ponad 1k), to polecam jakiś 24 cale, led ze standardową rozdziałką 1920x1080 pikseli, 60-75 hz dostaniesz w takiej cenie i jeszcze Ci zostanie. Mojego asusa 24 cale z częstotliwością odświeżania kupiłem za ok. 500 zł, i nie narzekam.

http://www.ceneo.pl/30688183#tab=spec

Kupiłem jakieś pół roku temu i jestem zadowolony

Posiada wszystko co trzeba za taką kase (24' full hd, dobre kąty, głęboką czerń) sprawdza się podczas grania (cs) jak i oglądania filmów.

Cóż, jeśli nie chcesz brać monitora z najwyższej półki, czyli 144hz ( takie kosztują ponad 1k)...

Taa najwyższą półka. Biorąc pod uwagę że większość to SŁABE tnki, szkoda kasy. Natomiast IPSy 120/144Hz które są już ciekawą propozycją kosztują zdecydowanie więcej jak 1k.

No chyba że ktoś lubi poświęcać kolory kosztem "szybkości", ale takiego zboczenie oceniać nie będę.

XB2483HSU ma regulację wysokości

No do 700 to dobrego IPS'a z przynajmniej 75Hz nie kupisz. - a nawet jeśli jakimś cudem byś trafił to pewnie z takim lagiem, że to szok.

Masz 2 opcje - średniak IPS z max 60hz (bedzie dobry wszędzie oprócz CS'a)
Dobry TF 100 HZ (który będzie badziewny wszędzie oprócz CS'a)

Cóż, jeśli nie chcesz brać monitora z najwyższej półki, czyli 144hz ( takie kosztują ponad 1k), to polecam jakiś 24 cale, led ze standardową rozdziałką 1920x1080 pikseli, 60-75 hz dostaniesz w takiej cenie i jeszcze Ci zostanie. Mojego asusa 24 cale z częstotliwością odświeżania kupiłem za ok. 500 zł, i nie narzekam.

Najwyższa półka to monitory z dobrą matrycą, a szybka matryca tft 144hz do nich nie należy :) To wyłącznie monitor do csa, w innych grach się nie przyda a jedynie będzie smucił słabymi kolorami.