Witam! Jako, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o tematy monitorów zwracam się o pomoc do was, drodzy forumowicze. Bez zbędnego przedłużania- szukam monitora w granicach 300zł. Nie ma być to jaki super uber gamingowy monitor dla graczy. Będzie on służył bratu do niedzielnego grania na skromnym zestawie g4500 i gtx 750ti. Jakie monitory polecilibyście w tej cenie do tego zestawu? Z góry dzięki za wskazówki
Monitor
To musi być nowy monitor?
Tak, mus być nowy. Dodam że brat używa teraz 19 calowego monitora z rozdziałką 1440x900, 60hz i nie chce większej bo podobno wydajność w grach spadnie (nie wiem, nie znam się).
i nie chce większej bo podobno wydajność w grach spadnie
A co ma 8 letnia grafikę która ledwo zipie ?
BenQ GW2270HM - w tańsze szkoda się bawić szkoda wzroku.
http://allegro.pl/monitor-dell-2311hb-23-kl-a-fw-rok-gw-i7057263287.html
Nie zawiodłem się na Dellach
A co ma 8 letnia grafikę która ledwo zipie ? BenQ GW2270HM - w tańsze szkoda się bawić szkoda wzroku.
Gtx 750ti swoje czasy świetności ma już dawno za sobą
@FreeQ to oczywiste ale nie jest na tyle słaba by rezygnować z matrycy 1080p i kupować 900p. Zresztą czy ona długo jeszcze pochodzi, pewnie będzie zmieniał.
P2314H z używanych Dell-i.
Karty nie będzie jeszcze przez jakiś czas zmieniał. W używany sprzęt też raczej nie chcemy się pakować. Co powiecie o tym modelu https://www.euro.com.pl/monitory-led-i-lcd/asus-ve198s.bhtml
Za takie pieniądze nie warto ładować się w coś nowego, lepiej kupić używane jak się upierasz. Tylko co za sens jest kupować monitor 19 cali 1440x900 skoro brat ma taki sam? Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć logikę kupowania syfiastego nowego monitora o praktycznie identycznych parametrach?