Monitor

Siemka, ostatnio podczas grania w lola za każdym razem podczas rundy mój monitor "zawiesza się" (ekran stoi w miejscu przez 5 sekund po czym odcina się.) Niestety w 80% przypadków GINĘ, co jest strasznie irytujące. Kiedy chciałem zainstalować sterowniki do karty graficznej (Radeon HD 7850), to gdy wybrałem opcję automatyczne wykrycie pisało mi, że mam najnowsze sterowniki. Mój monitor to : LG 23EA63V. Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc. :)

Zmniejsz ustawienia grafiki, mi pomogło.

W sensie ustawienia w lolu? Jeżeli tak, to jest to bezsensu, bo gram na maksymalnych ustawieniach od ponad roku. :s

Ciekaw jestem jak "Monitor" może Ci się zwieszać, jeżeli już to system. Co się dzieje podczas tej "zwiechy"?

Ile ona trwa?

Co jaki czas?

Jakieś kluczowe momenty?

Ile masz klatek na sekundę? (fps)

Możesz podczas tej "zwiechy" alttab'ować grę? (Zejść na pulpit wciskając klawisze alt + tab)

Głos w grze się też ścina?

Trwa na oko 5 sekund, dzieje się raz na rundę w lolu I TYLKO w lolu. Hm.. kluczowe momenty - po prostu lag ekranu i tyle. Mam 60 klatek na sekundę w synchronizacją pionową, jak wyłączę to 120-140. Nie mogę alttabować, a głos nie jestem pewien, ale wydaję mi się, że się nie ścina jak zagram później rundę to sprawdzę czy jest głos czy nie.

pewni system się wiesza nie podkręcałeś procesora czasem albo coś innego?

przeinstaluj lola i usun z kompa smietnik i wsio bedzie dobrze... polecam CCleaner

nie pamietam czy sie da ale da sie garc w lola na full screen window ? jezeli tak to sobie wlacz

Nie podkręcałem procesora, szczerze powiedziawszy nie chce mi się ściągać lola, ccleaner używam od roku co 2-3 dni, także to odpada. Sprawdzę opcję full screen window, na polski to udawany pełny ekran, czy coś takiego ? A, spróbuję zmniejszyć ustawienia jak kolega wyżej proponował. Jeśli nie pomoże, to tak czy siak miałem zamiar formatować cały komputer, bo już dawno tego nie robiłem, to wtedy najwyżej ściągnę lola jeszcze raz. :)