Monk - healer

Witam

Jak w temacie, co możecie mi powiedzieć o Monku pod healing, dodam iż rasę jaką wybrałem to Draenei, mam aktualnie 19 poziom, i zaóważyłem że na dungach w porónaniu do reszty teamu moja postać wypada dość średnio, healing mam, ale nie jest jakiś wybitny, mój DMG w porównaniu do reszty również nie jest jakiś genialny, EQ staram się nosić pod Agility i Inteligence, jako broni używam staffa, nie wiem czy dobrze robię, bo jestem nowy w świecie WoW`a, może milibyście dla mnie jakieś rady, rady dla monka pod healing? ^^

Ps. Przepraszam za błędy

Prosem nie jestem, wbiłem mistweaverem 47 lvl i jakoś tak...meh. Zwyczajnie strasznie nudno się nim healuje. Rzucasz channela i potem spamujesz tego instant heala. Tyle. Czasem dorzucić detoxa. Tak wyglądały moje dungi od 15 do 47 lvla. Niby ten heal na one target był całkiem ok, bo ludzie z reguły nie padali (chociaż przy większym aggro bywało nieciekawie i same heale monka nie wystarczały), ale generalnie monk pod heala jest strasznie mizerny. Niczym się nie wyróżnia, heala nie ma super. Przeciętność do potęgi. Może na end game to działa jakoś inaczej, więc niech jakiś znawca się wypowie :P.

Bić specem pod heala to mocno nie będziesz co jest jak najbardziej normalne, co do heala to nie grałem monkiem ale na czacie piszą że monk pod heala jest ponoć bardzo dobry w Legionie, mocno leczy

Monk to bardzo dobry heal, ale ma problem z maną. Trzeba bardzo dobrze wiedzieć jak nią zarządzać. Itemy pod heal to czysty int. Zero agi, jest Ci zbędne całkowicie.

Witam