Mu Legend (aka MU2)

Przygotowałem krótki filmik na temat pierwszego kontaktu z grą oraz pierwszego dnia CBT w Korei. Zainteresowanym zapraszam do obejrzenia ;)


CBT dzień drugi, część pierwsza: https://www.twitch.tv/livosz/v/62147114
CBT dzień drugi, część druga: https://www.twitch.tv/livosz/v/62147626

Chciałbym przygotować serię kilku filmików o ‪‎Mu Legend‬. Pierwsze zamknięte testy dobiegły końca, udało mi się nagrać sporo materiału. Drugi filmik pokazuje jak skorzystać z party findera na koreańskim kliencie gry w celu stworzenia grupy na Blood Castle. W krótce więcej filmików o Mu Legend. Dajcie znać czy wolicie filmiki z napisami jak ten, czy z głosem i kamerkę jak poprzedni.

jedno jest pewne to juz nie jest mu tylko jakis klon diablo z otwratym swiatem..?

jedno jest pewne to juz nie jest mu tylko jakis klon diablo z otwratym swiatem..?

W Mu Legend masz zarówno otwarty świat jak i zamknięte dungeony / eventy dostępne jedynie w grupach maksymalnie 5-cio osobowych. Świat otwarty mimo, iż jest rozległy tak na prawdę nic nam nie oferuje na 'end game'. Nie ma tu ani PK, ani dobrego dropu z mobów / bossów, nawet jeden Bless nie poleciał mi w open world, gdzie ogółem wyfarmiłem ponad 50 sztuk. Świat otwarty póki co służy jedynie to wykonywania misji i przemieszczania się pomiędzy dungeonami. Po osiągnięciu 65lvl (aktualny cap), cała gra skupia się na farmieniu dungeonów / eventów z dziennym limitem. W ciągu dnia możemy przejść się między innymi 10x na epic dungeon, 3x na Blood Castle, 3x na Infinite Tower, 1x na skarbiec z zen, 1x na skarbiec z zielonymi kryształkami (nie sugerujcie się nazwami, nie mam dostępu do oficjalnych nazw anglojęzycznych). Poza tym prawie non stop możemy aplikować na Battleground 10v10. Jutro wrzucę filmik z BG. Jest to jedyne miejsce, w którym aktualnie występuje jakiekolwiek PvP. W dodatku wygląda ono na niezbalansowane. Grając War Mage z 400ms pingu padałem szybciej niż byłem w stanie użyć jednego skilla. Oczywiście może to być to wina opóźnień, błędnego buildu (nie znam koreańskiego), słabych przedmiotów. Nie mniej jednak na forum testerów, koreańscy graczy skarżą się, że Dark Lord zbyt OP i potrzebuje nerfa. Tak jak gra zachwyciła mnie pierwszego dnia, tak samo mnie odepchnęła po dojściu do end game i zbadaniu co nam oferuje na stan obecny. Proponowałbym jednak nie skreślać z miejsca gry. Nie zapominajmy, że to dopiero CBT i jak sam producent wspominał, gra jest skończona na około 60%. Webzen dostał teraz spory feedback od graczy i na pewno weźmie pod uwagę nasze uwagi i oczekiwania podczas dalszych prac nad grą.

Super filmy, dzięki

Na plus na pewno przywracająca wspomnienia świetna muzyka z BC :P Szczerze powiedziawszy na razie tylko podczas Blood Castle poczułem ducha prawdziwego Mu Online.

Trochę martwi mnie to co piszesz, o tym otwartym świece, misje, drop, lvl cap. Mu Online polegało na prostym, ale świetnym staniu na spocie, zdobywaniu kamyczków by się później lansować świecąca jak nie powiem co postacią. Do tego chodzenie na BC, DS, CS itp. oczywiście pk na spocie do tego. Trochę szkoda że Mu Legend próbuje iść w strony bardziej "dzisiejszych" hack and slash.

Tylko że coś czuje że nawet jeżeli twórcy spaprają tą grę, to powstaną zmodyfikowane serwery prywatne, na silniku Mu2, bardziej zbliżone do oryginału niż oficjalna gra. Na których to własnie w takim wypadku bym zawitał ;]

Tak jak już pisałem, jak chcecie pograć w coś bardzo podobnego to zagrajcie sobie w Deviliana, oglądając filmy to kropka w kropkę ta sama gra xD i zapewne tak samo skończy, to już z cąła pewnością nie jest mu online

Jedyne PvP, jakie udało mi się znaleźć podczas CBT było na Battleground. Przypomina Dominiona z League of Legends. Wygląda na to, że BG trwa maksymalnie 15min lub do momentu, w którym jedna z drużyn osiągnie 3000 punktów. Punkty zdobywamy za przejmowanie artefaktów / pieczęci.

Przygotowałem krótki filmik na temat pierwszego kontaktu z grą oraz pierwszego dnia CBT w Korei. Zainteresowanym zapraszam do obejrzenia ;)