MU Online prośba i pytanie

Witam, mam mały problemik. Zamierzam pograć w mu online na globcu. I tu pojawia się problem :( Jestem kompletnie zielony w tej grze. Grałem, grałem, ale na privach z dużymi ratami. Nie mam pojęcia jak to jest na serwerach od WEBZENA.

1. PROŚBA Czy mógłby mi(no może komuś innemu też się przyda :) ) ktoś napisać, co mam robić, do jakiego levela, co kupować, gdzie expić i jak rozwijać postać, aż wszystko ogarnę( mam zamiar grać DW).

Tak, tak grinduj, ale gdzie?

2. PYTANIE Jaki jest najbardziej zaludniony serwer? Najbardziej aktywny? Gdzie gra najwięcej Polaków (WAŻNE!!! POLAKÓW, A NIE POLACZKÓW I LUDZI Z DOPISKIEM PL NA KOŃCU NICKU!!!)

3. PYTANIE o co dokładnie chodzi z rebornem? nigdy tego nie ogarniałem :D

No, to chyba tylko tyle, w razie nieścisłości w moich pytaniach proszę pytać :)

PS proszę, nie piszcie "nie graj na globcu" "privy są lepsze" itp.

Na stronie Mu Online jest napisane gdzie expić i w jakich przedziałach lvlowych.

No tak, ale to są słowa "od wydawcy", myślałem nad tym czy jest coś bardziej opłacalne i lepiej wychodzące w praktyce :)

gram 4 lata w mu i z chęcią Ci pomogę :)

1 :Do 10lvla inwestuj w bronie ze sklepu na 100+ exe. :)

2 :potem ze sklepu zbroje +3 typu bronze , potem na 40 scale , na 60 plate , potem idziesz do lost tower i tam szukasz dragon itemków , od 100+ exe. :)

3 :najwięcej ludzi i Polaków gra na 1 serwie :)

4 :Reborn ? mam 2x 400lvl w mu i sam nie wiem co to... o.O

100+ exe
? jestem noobem :) wytłumaczysz?

Exe = exelent itemyTakie swiecace na różowo.

Reborn to jest z 400 lvla robisz na nowo 1 to jest reborn

Witam, mam mały problemik. Zamierzam pograć w mu online na globcu. I tu pojawia się problem :( Jestem kompletnie zielony w tej grze. Grałem, grałem, ale na privach z dużymi ratami. Nie mam pojęcia jak to jest na serwerach od WEBZENA.