Multi FPS

Siemka. Chciałbym sobie kupić FPS-a w którym będzie dobre multi i co dla mnie najważniejsze : Jak największa ilość lig (np. ClanBase, ESL czy TWL). Najlepiej gdyby był o 2 wojnie. I żeby było w niej jak najwięcej graczy. Mogą być gry darmowe ( Nie podawajcie ET bo gram w nie od 6 lat i chce sobie zrobić pare tygodni przerwy od niego).Gra może najwięcej kosztować tak około 50-60 zł. Zastanawiałem się nad Medal Of Honor: Allied Assault ale nie wiem czy tam sa jakiekolwiek ligi i czy dużo ludu gra.

CB to wystepuje w wiekszosci MMOFPSach.

Jeżeli ma być w realiach II Wojny Światowej to polecam Call of Duty 2. Jest pełno serwerów, graczy i lig. Wg. mnie COD 2 ma najlepszy multi w jaki kiedy kolwiek grałem (prócz TF 2). Po za tym COD 2 jest drugą najbardziej grywalną grą FPS na świecie.

Polecam także grę Team Fortess 2. Mi najbardziej się spodobała ta gra. Multi jest bardziej rozbudowany, są profesje bardzo zróżnicowane i grywalne mapy. Na allegro można zamówić Orange Box za 25 zł ,w który skład wchodzi HL2 i wszystkie dodatki, Portal i TF 2. Rejestruje się to na steam.

Call of Duty 2 ma bardzo dobre mp :) Warto wydać te 50 zł na tą grę, nie będziesz żałował.

Co do Coda 2 mam patcha\cracka [nie wiadomo do konca jak to nazwac] na ktorym mozna grac na wszystkich servach bez kupowania orginalki ;] jesli ktos by chcial pisac

Co do Coda 2 mam patcha\cracka [nie wiadomo do konca jak to nazwac] na ktorym mozna grac na wszystkich servach bez kupowania orginalki ;] jesli ktos by chcial pisac

On chce grac w ligach.

Za takie coś dostanie bana

Wiesz nie wiem czym się chwalisz. Dla mnie piractwo to jest chamskie ździerstwo. Niestety u nas to temat otwarty więc...

Po za tym polecam Unreala 3.

Mozesz grac tylko na serverach generowanych przez Xfire... odpal server przez normalna wyszukiwarke w grze... juz nie bedzie tak latwo...

CoD4 brak realiow 2 wojny... Ale sa ligi... Poza tym nie prosciej wejsc na strone tych lig i zobaczyc co jest grane?