Siemanko. Macie jakąś naprawdę godną polecenia myszke dla graczy MMOFPS za podaną kwotę ? Wiem, że magicznego sprzętu za to nie dostana, ale jestem studentem i na droższą mnie nie stać, inaczej będe jadł kamienie do końca miesiąca ;/ Myszka ma być dla wujka który jest zaciekłym graczem CS:Go i WoT'a jeżeli to w czymś pomoże Proszę o szybką odpowiedź bo do urodzin zostało 4 dni . Dzięki bardzo .
Mysz do 200 zł na prezent!
Ja ostatnio zakupiłem Sharkoon Drakonia z podkładką i jestem z niej bardzo zadowolony. Chcesz więcej info o niej to pisz.
Jeśli do 200 zł do myślę ze bardzo ciekawym wyborem jest
- Razer deathadder ( bardzo ladna, wygodna i solinda mysz )
- Sharkoon Drakonia
- R.A.T
- Steelsieries ( jest dużo modeli podobnie wygladających niektore są slabe niektóra naprawde mocne musisz poczytać )
Osobiscie uzywam Drakoni z podkładka i jestem bardzo zadowolony, do lapka kupiłem sobie tansza wersje prawie identycznego modeli Tracer Recon. Ich kształt i precyzyjność bardzo mi odpowiadaja i na tą chwile są to najlepsze myszki jakie posiadałem
http://allegro.pl/asus-echelon-laser-gaming-mouse-usb-90yh0051-bbua0-i4067469607.html Kup ją. W całej stercie myszy, które do tej pory testowałem ta jest po prostu idealna. Świetnie leży w dłoni, wygląda dobrze a do tego jej działanie rozwala na łopatki. To jedyna mysz, którą program testowy ocenił na 5+.. a to chyba najlepszy dowód na to jak dobry sprzęt zrobił Asus.
http://allegro.pl/steelseries-kana-cs-go-nowosc-podkladka-nostromo-i4039629891.html
Kupilem ta myszke i polecam.
Dzięki wszystkim za odpowiedź. Właśnie zamówiłem myszke, którą polecił Xaorus