Mythos - First Look By Kiliage

Mythos zdawał się być najbardziej obiecującą grą tego roku,wielkie bannery ,,Nr.1 HackNSlash MMOG,, itp... to skusiło tysiące graczy o walke o keye do zamkniętej bety.

Ja napaliłem się na Mythosa,jakieś 3-2 dni przed CB,ale jakimś trafem szybko udało mi się wyrwać key na Facebooku.

Jednak to co zobaczyłem w grze,było dla mnie ogromnym zaskoczeniem...

HacknSlash? bez jaj.

-Co kojarzy się z gatunkiem HacknSlash?,dla mnie napewno Mu Online,gra w której nie robimy żadnego questu,tylko grindujemy na potęgę,i właśnie tego spodziewałem się od Mythosa.

Tak samo Conquer Online,tam też slashowaliśmy na potęgę,bez robienia zbędnych questów... i to było dobre!...

Ale niestety,Frogster musi nauczyć się co znaczy HacknSlash...

-Exp za Moby/Exp za Questy.

To że expimy na questach,nie jest najgorsze,ale żeby za moba dostawać jakieś marne 10 expa? no bez jaj...

1 instancje zdażało się robić nawet 10min,a w efekcie dostałem jakieś 1k expa,za quest mogłem zgarnąć nawet 10k... -żałosne.

-Item Item,wtf?

W Mythosie wogule nie można się połapać na item systemie,w instancji,ciągle jesteśmy zasypywani itemami,Unique (w zakładce ,,HELP,, pisze że najlepsza jaka jest) wypadają z każdej skrzyni...)

Tak samo Legendary,czy Advenced... wypada nam wszystko.

-Fail Crafting

Widziałem wiele Crafting systemów,ale ten w Mythosie jest najtrudniejszy do opanowania.

Mamy 3 zakładki,w każdej po 20 małych ikonek... pytasz co robić?

Nagle zauważasz że dostajesz jakieś punkciki za które możesz te ikonki lvlować... (huh?)

Dla mnie,to bez sensu...

-Epic PvP

Mam nadzieje że to zmienią,ale jak narazie jedyną opcją PvP jest zbugowany Duel.

Każdy może wyjść kiedy chce,a walki trwają do multum rund... można zasnąć.

-Instances

Instancje,to jedyna rzecz którą robimy w Mythosie,ogólnie nie są złe,dobre bossy (potrzeba taktyki do ich pokonania) i sporo mobów (bez expa rzecz jasna).

Niestety... jedna dobra rzecz,gry nie utrzyma.

Mythos zaskoczył mnie niesamowicie (oczywiście w złym kierunku),i myśle że jeśli Frogster czegoś z tym nie zrobi,to po CB projekt upadnie w szybciej niż 3 miechy.

Ocena 2/10 (EP!C F4!L)

Nie Polecam,i nie warto marnować czasu. -Kiliage

Z niektórymi rzeczami się zgodzę. np: w itemach to ja też się wgl połapać nie mogę

Diablo nadal góruje nad mythosem ;/ :)

Dokładnie. Również zrezygnowałem, bo do 10 lvla gra się super ale potem to już monotonne robienie questów.

Jak ktoś ma wolne konto w mythos chętnie przyjme !

Mythos zdawał się być najbardziej obiecującą grą tego roku,wielkie bannery ,,Nr.1 HackNSlash MMOG,, itp... to skusiło tysiące graczy o walke o keye do zamkniętej bety.

Ja napaliłem się na Mythosa,jakieś 3-2 dni przed CB,ale jakimś trafem szybko udało mi się wyrwać key na Facebooku.

Jednak to co zobaczyłem w grze,było dla mnie ogromnym zaskoczeniem...

HacknSlash? bez jaj.

-Co kojarzy się z gatunkiem HacknSlash?,dla mnie napewno Mu Online,gra w której nie robimy żadnego questu,tylko grindujemy na potęgę,i właśnie tego spodziewałem się od Mythosa.

Tak samo Conquer Online,tam też slashowaliśmy na potęgę,bez robienia zbędnych questów... i to było dobre!...

Ale niestety,Frogster musi nauczyć się co znaczy HacknSlash...

-Exp za Moby/Exp za Questy.

To że expimy na questach,nie jest najgorsze,ale żeby za moba dostawać jakieś marne 10 expa? no bez jaj...

1 instancje zdażało się robić nawet 10min,a w efekcie dostałem jakieś 1k expa,za quest mogłem zgarnąć nawet 10k... -żałosne.

-Item Item,wtf?

W Mythosie wogule nie można się połapać na item systemie,w instancji,ciągle jesteśmy zasypywani itemami,Unique (w zakładce ,,HELP,, pisze że najlepsza jaka jest) wypadają z każdej skrzyni...)

Tak samo Legendary,czy Advenced... wypada nam wszystko.

-Fail Crafting

Widziałem wiele Crafting systemów,ale ten w Mythosie jest najtrudniejszy do opanowania.

Mamy 3 zakładki,w każdej po 20 małych ikonek... pytasz co robić?

Nagle zauważasz że dostajesz jakieś punkciki za które możesz te ikonki lvlować... (huh?)

Dla mnie,to bez sensu...

-Epic PvP

Mam nadzieje że to zmienią,ale jak narazie jedyną opcją PvP jest zbugowany Duel.

Każdy może wyjść kiedy chce,a walki trwają do multum rund... można zasnąć.

-Instances

Instancje,to jedyna rzecz którą robimy w Mythosie,ogólnie nie są złe,dobre bossy (potrzeba taktyki do ich pokonania) i sporo mobów (bez expa rzecz jasna).

Niestety... jedna dobra rzecz,gry nie utrzyma.

Mythos zaskoczył mnie niesamowicie (oczywiście w złym kierunku),i myśle że jeśli Frogster czegoś z tym nie zrobi,to po CB projekt upadnie w szybciej niż 3 miechy.

Ocena 2/10 (EP!C F4!L)

Nie Polecam,i nie warto marnować czasu. -Kiliage