Więc jak wiadomo nie wszystkie informacje pojawiają się na portalu, dlatego jako napaleniec gatunku H&S, chciałem aby w temacie dyskutowano / umieszczano informacje, które udało się znaleźć w innych źródłach na temat gier tego typu - MMO H&S.
1. Lineage Eternal - tu jest problem, niby jest to Open World MMO, ale jak rozumieć limit 500 osób na lokacje? Wchodzimy na serwer (jak do gry w Diablo) na którym jest 500 osób? Krainy są instancjonowane i nie mogę przejść przez portal jeśli jest w niej 500 osób? Nie mogę wejść do miasta jeśli jest w nim 500 osób? Trudno mi to zinterpretować, ktoś może wie coś więcej?
Znając Lineage, będzie pewnie nastawiony na grind i hardcore, ciekawy też jest system Drag skilli. O PvP tutaj raczej się nie obawiam, bazując na wcześniejszych produkcjach to na pewno będzie zabawa, zarówno areny jak i mass PvP, pytanie tylko czy world PK system też. Pierwsze CBT w azji mają być lada moment, to pewnie posypie się trochę informacji od chociażby Steparu. Premiera zachodnia niby I/II kwartał 2016, chociaż w rzeczywistości osobiście nastawiam się raczej pewnie na końcówkę 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=nUZGXnRtMKM
2. Lost Ark Online - jeśli dobrze rozumiem to będzie typowy Open World MMO H&S - wielki otwarty świat-serwer dla tysięcy graczy (ktoś potwierdzi?)? Żadnych hubów, instancjonowania poza miastem, limitów na lokacje (no oprócz dungeonów jak w WoW'ie). Nie wspominając o mnóstwie featurach typu piractwo, mini grach no i o 18 klasach (choć niektórych ciut egzotycznych - np Arcana, rzucanie w demony cukierkowymi taliami kart do mnie nie przemawia, albo Berserker i bronie wielkości trzech postaci - brakuje mi tu jednak dobrej, sprawdzonej klasyki).
Po opisie moim zdaniem rozwala LE, nie wiadomo tylko za wiele jeszcze nt. budowania postaci, drzewek skilli (prócz bardzo fajny tripod system) - jak bardzo rozbudowane ono będzie, oraz to co mi bardzo przeszkadza w współczesnych MMO - możliwości zmiany całego buildu postaci w każdej chwili. Idealne byłoby np. pasywne skille - nie można się oduczyć, aktywne - ewentualnie za dużą ingame $ można. Pozostaje jeszcze jedna ważna kwestia - prócz aren 1/1 i 3/3, czy będzie jakieś world PK i przede wszystkim mass PvP, klanowe boje, bitwy o bossów etc? Ja nic nie znalazłem nowego na ten temat niestety.
Pytanie tylko czy produkcja jest nastawiona na hardcore/grind, czy na casual. Bety podobno jeszcze w 2015, premiera spekulacyjna 2017, także niestety jeszcze kupa czekania...
https://www.youtube.com/watch?v=nUZGXnRtMKM
3, MU 2 - niestety nie wiem, czy na chwilę obecną jest jakaś perspektywa powstania gry (na zachodzie)?
- Koreańska MU 2 (Webzen) - niestety ostatnie - choć niepewne - info jakie udało mi się zdobyć, to że projekt został porzucony w październiku 2014?
https://www.youtube.com/watch?v=eY6En_fXUAY
- Chińska MU 2 / MUX (The9) - nie mam pojęcia, czy to już działa w Chinach? Czy będzie wydana na zachodzie?
https://www.youtube.com/watch?v=H0vwpFaJ2rY
A jak Wy się zapatrujecie na te produkcje? Czy fanatycy gatunku posiadają może więcej informacji na temat ww. tytułów, lub znają jakieś inne które łapią się w gatunku Open World MMO H&S?
Nadchodzące MMO - H&S (Lost Ark; LE; MU2; ...?)
Co do Eternala, będziesz miał świat po 500 osób, coś jak mapa w gta.
Sam najbardziej czekam na Lost Ark, które wygląda świetnie. Z tego co czytałem to, tak ma to być open world. Co do jednego wielkiego świata, zobaczymy, to już raczej zależy od wydawcy.
Co do Eternala, będziesz miał świat po 500 osób, coś jak mapa w gta.
Czyli coś jak Diablo z grami po 500osób - postać nie jest przypisana do jednego serwera/gry czy jak to określić. To pewna informacja? Bo jak to określają na różnych serwisach/filmikach/wywiadach jest określone jako "area", więc mi to bardziej na jakieś instancjonowane obszary brzmi, a nie "game/server" czy coś w tym stylu, dlatego mnie to intryguje.
Chociaż na moje dedukuje że skoro jest limit 500osób/na "grę", to świat nie może być aż tak wielki, nie może być sytuacji że biegasz godzine i nie wpadasz na nikogo, ale zarazem nie może być odwrotnie, że jeden na drugim.
No cóż, na moje zatem Lost Ark > Lineage Eternal, czy tam "Diablo killer" hehe. Teraz tylko mieć nadzieję, że nie zrobią z tego jakiejś casualowej kichy i będzie open world pk, mass pvp, rozbudowany craft i choć w małym stopniu wiążący build postaci od samego początku.
Więc jak wiadomo nie wszystkie informacje pojawiają się na portalu, dlatego jako napaleniec gatunku H&S, chciałem aby w temacie dyskutowano / umieszczano informacje, które udało się znaleźć w innych źródłach na temat gier tego typu - MMO H&S.
1. Lineage Eternal - tu jest problem, niby jest to Open World MMO, ale jak rozumieć limit 500 osób na lokacje? Wchodzimy na serwer (jak do gry w Diablo) na którym jest 500 osób? Krainy są instancjonowane i nie mogę przejść przez portal jeśli jest w niej 500 osób? Nie mogę wejść do miasta jeśli jest w nim 500 osób? Trudno mi to zinterpretować, ktoś może wie coś więcej?
Znając Lineage, będzie pewnie nastawiony na grind i hardcore, ciekawy też jest system Drag skilli. O PvP tutaj raczej się nie obawiam, bazując na wcześniejszych produkcjach to na pewno będzie zabawa, zarówno areny jak i mass PvP, pytanie tylko czy world PK system też. Pierwsze CBT w azji mają być lada moment, to pewnie posypie się trochę informacji od chociażby Steparu. Premiera zachodnia niby I/II kwartał 2016, chociaż w rzeczywistości osobiście nastawiam się raczej pewnie na końcówkę 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=nUZGXnRtMKM
2. Lost Ark Online - jeśli dobrze rozumiem to będzie typowy Open World MMO H&S - wielki otwarty świat-serwer dla tysięcy graczy (ktoś potwierdzi?)? Żadnych hubów, instancjonowania poza miastem, limitów na lokacje (no oprócz dungeonów jak w WoW'ie). Nie wspominając o mnóstwie featurach typu piractwo, mini grach no i o 18 klasach (choć niektórych ciut egzotycznych - np Arcana, rzucanie w demony cukierkowymi taliami kart do mnie nie przemawia, albo Berserker i bronie wielkości trzech postaci - brakuje mi tu jednak dobrej, sprawdzonej klasyki).
Po opisie moim zdaniem rozwala LE, nie wiadomo tylko za wiele jeszcze nt. budowania postaci, drzewek skilli (prócz bardzo fajny tripod system) - jak bardzo rozbudowane ono będzie, oraz to co mi bardzo przeszkadza w współczesnych MMO - możliwości zmiany całego buildu postaci w każdej chwili. Idealne byłoby np. pasywne skille - nie można się oduczyć, aktywne - ewentualnie za dużą ingame $ można. Pozostaje jeszcze jedna ważna kwestia - prócz aren 1/1 i 3/3, czy będzie jakieś world PK i przede wszystkim mass PvP, klanowe boje, bitwy o bossów etc? Ja nic nie znalazłem nowego na ten temat niestety.
Pytanie tylko czy produkcja jest nastawiona na hardcore/grind, czy na casual. Bety podobno jeszcze w 2015, premiera spekulacyjna 2017, także niestety jeszcze kupa czekania...
https://www.youtube.com/watch?v=nUZGXnRtMKM
3, MU 2 - niestety nie wiem, czy na chwilę obecną jest jakaś perspektywa powstania gry (na zachodzie)?
- Koreańska MU 2 (Webzen) - niestety ostatnie - choć niepewne - info jakie udało mi się zdobyć, to że projekt został porzucony w październiku 2014?
https://www.youtube.com/watch?v=eY6En_fXUAY
- Chińska MU 2 / MUX (The9) - nie mam pojęcia, czy to już działa w Chinach? Czy będzie wydana na zachodzie?
https://www.youtube.com/watch?v=H0vwpFaJ2rY
A jak Wy się zapatrujecie na te produkcje? Czy fanatycy gatunku posiadają może więcej informacji na temat ww. tytułów, lub znają jakieś inne które łapią się w gatunku Open World MMO H&S?