Witam. Jeżeli ktoś nie miał jeszcze styczności z najnowszym eploitem to odsyłam do filmu selexa.
https://www.youtube.com/watch?v=h3N-IK2jd-w
RAJOT podał informację, że wszyscy używający będą banowani co oczywiście się nie stanie jeżeli samemu tego agenta nie zgłosimy. Także zachęcam do pisania do supportu wraz z filmami i screenami.
Najnowsza informacja
No to nieźle się porobiło, dobrze że nie gram w tego crapa od kilku miesięcy.
DOTA MASTER RACE
Co najlepsze Riot wie o tym od 24godzin a żadnej informacji nie podali.
Dlatego mam bekę z rankedowych tryharderowców i gaciospinaczy. Nawet gdybym spotkał się z takim bugiem nie zrobiłoby to na mnie wrażenia, bo gram w tą grę dla zabawy, a nie żeby orać rankedy i płakać o każdego buga/exploita etc.
NORMALS MASTER RACE
A tak serio to zawsze będą bugi, błędy, exploity, bo taka natura gier.
debil podał link do skryptu pod filmikiem XD
Co najlepsze Riot wie o tym od 24godzin a żadnej informacji nie podali.
Hi everyone,We are aware of the exploit that some players have been using to instantly eliminate champions. We are actively working on the matter to have it resolved as soon as possible. In addition, all players found guilty of using this method will receive an appropriate sanction for using it.There has been a fair amount of threads opened for that issue, and we will not be able to reply to each of them; we hope this post will help you see that we are working on it.Note that as always, naming and shaming on the forums is not allowed.Edit: No need to contact Player Support anymore as we have enough information about this and will not require individual reports. Thanks everyone!
Info od Dromaius(napisany 8 godzin temu).