[Neverwinter] Oficjalne wyjście gry 20 czerwca

20 czerwca 2013 kończy się open beta Neverwinter i zarazem startuje pierwszy dodatek gry! Nowy moduł będzie miał nazwę Fury of the Feywild, który będzie zawierał nową krainę - Gauntlgrym. Będzie on przeznaczony głównie dla graczy powyżej 60tego poziomu zawierając rozszerzenie potyczek PvE oraz PvP. Nie obędzie się oczywiście bez nowych przedmiotów oraz zestawów. Dodatkowo twórcy gry zaprezentowali zwiastun dodatku, w którym możemy dowiedzieć się, że gracze zostaną podzieleni na dwie frakcje mające zadania PvE do wykonania. W zależności od tego, która ze stron lepiej wypadnie będzie miała profity w walkach PvP.

http://neverwinter.how2play.pl/fury-of-the-feywild-nadchodzi-oficjalny-start-neverwinter-20-czerwca/

Ogromny Patchnote, przetłumaczyłem na polski :F

Zgodnie z zapowiedziami, o których była mowa w jednym z naszych powszednich newsów (click) do krainy Neverwinter nadchodzą liczne zmiany. O zapowiedziach rewolucji w świecie Neverwinter mogliśmy dowiedzieć się już jakiś czas temu z relacji osób odpowiedzialnych za grę pt. State of the Game. Zmiany są owocem open bety, w której gracze znaleźli mnóstwo bugów oraz odkryli niedoskonałości w balansie postaci; jednak twórcy nie pozostali głusi na „feedback” fanów. Poniżej możecie przeczytać obszerne tłumaczenie najistotniejszych zmian.

CO ULEGŁO ZMIANIE?

  • Balans klas postaci obejmujący umiejętności oraz generacje Threata
  • System kolejek w grze
  • Dom aukcyjny
  • PvP
  • Companioni
  • Dropienie przedmiotów w party
  • Gateway'e
  • Interface
  • Questy, Dungeony oraz nagrody z nimi związane
  • Optymalizacja gry
  • Inne

KONTROLOWANY CZARODZIEJ ZMIANY:

  • Umiejętności:
    • Arcane Singularity: ukazuje się właściwie podczas tworzenia postaci
    • Stacki efektu „Chill”: nie są zdejmowane, gdy cel zostanie zamrożony
    • Chilling Cloud: dwa pierwsze uderzenia combo odświeżają stacki efektu „Chill”
    • Conduit of Ice: główny efekt umiejętności jest traktowany jako obrażenia rozłożone w czasie do kalkulacji obrażeń
    • Entangling Force: umiejętności jest traktowana jako obrażenia rozłożone w czasie do kalkulacji obrażeń
    • Ray of Enfeeblement: umiejętności jest traktowana jako obrażenia rozłożone w czasie do kalkulacji obrażeń
    • Ray of Enfeeblement: premie, które wynikały z dodawania poziomów do umiejętności zostały obniżone
    • Ray of Enfeeblement: debuff nakładany przez tą umiejętność został osłabiony
    • Ray of Enfeeblement: dwaj kontrolowania czarodzieje nie mogą już nakładać oddzielnych debuffów na cel.
    • Repel: poprawiony tooltip
    • Shard of the Endless Avalanche: nie może być zniszczony przez ataki
    • Shard of the Endless Avalanche: umiejętność liczy się jako „Arcane”
    • Steal Time: premia do poruszania się nie stackuje się z innymi premiami zwiększającymi prędkość ruchu
    • Steal Time: użycie umiejętności zapewnia stacki „Arcane”
    • Storm Pillar: obrażenia w okręgu zostały zwiększone
    • Storm Pillar: obrażenia zadane przez przyzwany pillar zostały zmiejszone
    • Storm Pillar: podbijanie poziomu umiejętności zwiększa czas przyzwania pilaru
    • Sudden Storm: umiejętność nie zadaje dodatkowych 10 obrażeń fizycznych
    • Sudden Storm: obrażenia rozłożone w czasie zostały zwiększone

    [*]Talenty:

    • Chaos Magic: leczy mniej, jednak koresponduje z maksymalnym poziomem zdrowia a nie aktualnym
    • Destructive Wizardry: wymaga Storm Pillar do aktywacji
    • Masterful Arcane Theft: bonus do obrażeń został zmniejszony
    • Prestidigitation: zwiększa prędkość ruchu
    • Reaper's Touch: zmniejszono efektywność talentu
    • Feat: Snap Freez: nie zwiększa obrażeń od elektryczności. Teraz działa poprawie tylko z efektami zimna.

ODDANY KAPŁAN:

  • Umiejętności:
    • Astral Seal: leczenie z tej umiejętności nie znika tak szybko jak tego można byłoby się spodziewać
    • Astral Shield: gracze nie mogą być pod wpływem więcej niż jednej Astralnej Tarczy w jednym momencie
    • Astral Shield: leczenie z wersji „Dive” jest traktowane jako efekt rozłożony w czasie do kalkulacji
    • Astral Shield: poprawiono błąd z długością tarczy na wyższych poziomach
    • Astral Shield: efekt wizualny tarczy jest wyświetlany poprawnie
    • Bastion of Health: umiejętność nie działa przez ściany
    • Break the Spirit: snare z tej umiejętności nie stackuje się z innymi snarami
    • Divine Armor: działa tylko jedna na gracza
    • Divine Armor: nie działa na wszystkich członków party i companionów
    • Divine Armor: nie działa przez ściany
    • Divine Glow: oddzielnie namierza przyjaciół i wrogów
    • Divine Glow: lekka kosmetyka graficzna
    • Guardian of Faith: leczy poprawnie, jeśli cel jest martwy
    • Hallowed Ground: nie działa przez ścianę
    • Hammer of Fate: odporność na efekty kontroli jest długa ja powinna
    • Prophecy of Doom: podbijanie poziomu tej umiejętności powoduje, że wersja „Divine” zmiejsza defensywę celu zamiast zmniejszać ją
    • Punishing Light: obrażenia tej umiejętności skalują się z poziomem gracza
    • Sooth: naprawiono bugi
    • Soothing Light: leczenie skaluje się z poziomem gracza

    [*]Talenty

    • Cleanse: 20 sekund czasu odnowienia
    • Cleanse: kiedy gracz zdejmuje efekty z innego celu również zdejmuje efekty z siebie
    • Cleanse: zmywa również obrażeia rozłożone w czasie
    • Cleanse: zdejmuje tylko jednego debuffa na raz
    • Cleanse: nie zdejmuje „recently died” debuffa
    • Ethereal Boon: nie daje podwójnej ilości Divine
    • Focused Poise: obrażenia zwiększone
    • Focused Poise: zwiększa „Divine” generowane z Lance of Faith
    • Healing Action: poprawiono opis
    • Linked Spirit: poprawiono opis
    • Power of Oppression: nie stackuje się
    • Second Sight: poprawnie leczy członków party o za poziom 5 % zamiast 2 %.

SPECJALISTA W BRONI DWURĘCZNEJ:

  • Umiejętności:
    • Avalanche of Steel: nie zdejmuje już efektów kontroli oraz rozłożonych w czasie, gdy wyskoczy się poza ekran
    • Battle Fury: zmniejszono czas odnowienia
    • Come and Get It: zmniejszono czas odnowienia
    • Crescendo: poprawnie zadaje obrażenia
    • Daring Shout: poprawiono bug, który dodawał defensywę
    • Mighty Leap: zwiększono zasięg
    • Mighty Leap: podczas skoku unikasz obrażeń
    • Not So Fast: zmniejszono czas odnowienia
    • Not So Fast: zwiększono obrażenia, podczas ataku jednego celu
    • Restoring Strike: zmniejszono czas odnowienia
    • Roar: zmniejszono czas odnowienia
    • Savage Advance: gracz nie jest odrzucony od wroga bez zużycia punktów akcji
    • Spinning Strike: podczas aktywacji bohater jest odporny na efekty kontroli
    • Spinning Strike: bohater ma 100 % szans na zredukowanie obrażeń
    • Steadfast Determination: na poziomach 2 i 3 poprawnie zwiększa się siła umiejętnści
    • Sure Strike: zwiększono obrażenia
    • Takedown: zmniejszono czas odnowienia
    • Takedown: zwiększono obrażenia
    • Unstoppable: umiejętność zapewnia zwiększenie życia na podstawie „Determination” gracza, które posiadał w chwili aktywacji
    • Unstoppable: nie usuwa premii do prękości ruchu
    • Wicked Strike: zwiększono obrażenia

    [*]Talenty:

    • Deep Gash: obrażenia z tego talentu są taktowane jako rozłożone w czasie
    • Defiance: poprawie generuje Threat
    • Focused Destroyer: generuje stacki nawet, gdy wróg nie został trafiony
    • Grudge Style: generuje więcej Threata
    • Intimidation: generuje poprawnie Threat oraz zapewnia większy bonus do mocy

ZBROJNY STRAŻNIK

  • Umiejętności:
    • Aggravating Strike: obrażenia z umiejetności poprawnie skalują się z poziomem gracza
    • Enforced Threat: Iron Warrion nie redukuje poziomu tarczy podczas Enforced Threat
    • Fercious Reaction: umiejętność gwarantuje więcej defensywy
    • Guard Mitigation: zwiększono obrażenia o 20 %
    • Knight's Valor: działa na sojuszników part
    • Knight's Valor: umiejętności nie przerywają powalenia oraz inne efekty
    • Mask: rework wizualny
    • Shield Slam: skaluje się z poziomem gracza
    • Tide of Iron: znormalizowano długość trwania umiejętności
    • Villain's Menace: zabrano z umiejętności odporność na spowolnienia
    • Threatening Rush: ostatni poziom nie wymaga 40 punktów umiejętności
    • Zwiększono liczbę obrażeń, którą może zredukować Guardian przed złamaniem tarczy o 10 %
    • Umiejętności generują 35 % więcej Threat

    [*]Talenty:

    • Shield Defense: na wszystkich poziomach poprawnie zwiększa klasę pancerza
    • Wrathful Warrior: zmniejszono wartość buffa by pasował do tooltipa

ŁOTRZYK OSZUST

  • Umiejętności:
    • Umiejętności Encounter oraz Daily: skalują się lepiej ze statystyką „Power”
    • Blitz: snare z tej umiejętności nie stackuje się z innymi snarami
    • Deft Strike: umiejętność nigdy nie stawia złodziejaszka przed smokiem
    • Duelist Flurry: poprawnie się stackuje oraz daje możliwość do nałożenia powyżej 10 stacków . Dodatkowo cel wolniej się wykrwawia
    • Impossible to Catch: podczas niewidzialności nie usuwa efektów rozłożonych w czasie, jednak chroni łotrzyka przed takimi efektami podczas aktywacji tej umiejętności podczas niewidzialności
    • Shocking Execution: bazowe obrażenia zostały zredukowane o 60 %
    • Smoke Bomb: snare z tej umiejętności nie stackuje się z innymi snarami

    [*]Talenty:

    • Catspaw Style: poprawnie redukuje defensywę celu
    • Deadly Momentum: zredukowano buff do wartość podanej w opisie
    • Ruthless Efficiency: zredukowano buff do wartości podanej w opisie

NAGRODY

  • Przycisk „Need” jest wyłączony dla przedmiotów, których twoja klasa nie może używać.

POCZTA

  • „Wiadomość wysłana!” nie pojawia się już, gdy nie udało się wysłać wiadomości.
  • Poczta w grze i system raportowania został poprawiony.

KARTA POSTACI

  • Karta „Historia” została dodana do postaci. Uwzględnia tło, Biografie, Bóstwo i Pochodzenie wybrane podczas tworzenia postaci, jak również tytuł (title) jaki gracz wybrał.
  • Gdy główna torba inwentarza jest pełna, naprawiono to, w jaki sposób zakładają się przedmioty z torby dodatkowej (tej, która włącza się po przepełnieniu).
  • Karta postaci pokazuje teraz rasy i płci.
  • Przycisk „Edytuj Profil” został usunięty z karty postaci i zastąpiony kartą Historia.
  • Statystyka Gear Score ma teraz etykietę opisu, oraz jest wyświetlana poprawnie, gdy postać jest martwa.
  • Podczas ubierania przedmiotu z listy pokazującej się z obok slotu w ekwipunku, poprawiono błąd z tym, że każdy przedmiot był „rekomendowany”.
  • Wyświetlanie Gear Scoru zostało naprawione, podczas inspektowania innych graczy.

DOM AUKCYJNY

  • Kliknięcie w zaszarzoną kategorie wyszukiwania nie zużywa już cooldownu wyszukiwania na aukcji.
  • W zakładce „my bid” wyświetlane są teraz ilości podbitych przedmiotów.
  • Nowe sposoby sortowania zostały dodane: „wartość Bid na jednostkę” i „Cena wykupienia za sztukę.”
  • Sortowanie jako całość działa teraz bardziej intuicyjnie.
  • Zakładka Browse teraz pokazuje własne aukcje gracza na szaro.
  • Miejsce upuszczenia przedmiotu rozwija się teraz szerzej, aby lepiej wspierać długie nazwy przedmiotów.
  • Miejsce upuszczenia przedmiotu zamyka się po zamknięciu okienka aukcji.
  • Miejsce upuszczenia przedmiotu poprawnie pokazuje ilość slotów do enchantingu na przedmiocie.
  • Miejsce upuszczenia przedmiotu pokazuje kolory jakości przedmiotów.
  • Wymagana minimalna stawka jest teraz poprawnie wyświetlana na wysoką ofertę w ekranach „browse” i „my bids”.
  • Jeśli aukcja wygasła, jego wartość w „Wygasa W” jest teraz prawidłowo wyświetlana jako „minęła”.
  • Jeśli aukcja wygasła, Bid, wykupienie i zkasowanie aukcji są teraz prawidłowo nieaktywne.

KOLEJKI

  • Komunikaty o błędach zostały ulepszone dla kolejek, do których nie można się połączyć.
  • Kolejki po raz kolejny próbują uzupełnić party, po tym jak lider grupy odejdzie.
  • UI Kolejki ma teraz sortowanie kolumn dla poziomu i wymagań Gear Scoru.
  • Podczas wykonywania dungeonów, gdy ktoś wyjdzie, system kolejkowania uzupełnia grupe przy użyciu roli gracza który grupę opuścił.

PVP

  • Gracze nie mogą już być wyrzuceni z PvP mapy, chyba, że są odłączeni.
  • Gracze muszą teraz wziąć udział w meczu PvP, aby zakwalifikować się do nagród (nie można już korzystać z buga który nie przeteleportowywał nas na mape).
  • Mecze PvP, które idą o wiele szybciej, niż oczekiwano, teraz daje mniej korzyści.
  • Nagrody za przegrany mecz PvP zostały obniżone.

LOKALIZACJA

  • Układ wielu części interfejsu użytkownika został dostosowany w celu lepszego dostosowania zlokalizowanej treści.

FOUNDRY

  • Dźwięk działa teraz poprawnie gdy projekty są publikowane.
  • Dodano wiele nowych obiektów do Foundry.
  • NPC w Foundry mają wiele nowych możliwości (głownie nie bojowych).
  • Okienko recenzji po zakończeniu Foundry jest teraz o wiele trudniejsze do przypadkowego zamknięcia.

OGÓLNE

  • Zadania daily nie znikają czasowo raz na mniej więcej twa tygodnie.
  • Kilka usprawnień stabilności zostało wdrożone.

TOWARZYSZE

  • Towarzysze teraz zadają dużo większe szkody dla wrogów ze znacznie wyższym poziomie niż ich rangi, ale na poziomie zbliżonym do ich właściciela.

PROTECTOR’S ENCLAVE (MIASTO)

  • Graficzna wydajność została znacznie ulepszona..

INNE

  • Heal Generuje teraz dużo mniej threata (zagrożenia), ponieważ rozkłada się ono pomiędzy wszystkie cele, tak jak powinno.

http://neverwinter.how2play.pl/patchnote-fury-of-the-feywild-rewolucje-w-neverwinter/

OWARZYSZE

  • Towarzysze teraz zadają dużo większe szkody dla wrogów ze znacznie wyższym poziomie niż ich rangi, ale na poziomie zbliżonym do ich właściciela.

totalna glupota robiaca gre single player ....

Kyree. Wątpię od 30 lv i tak jest hardcore wymagający zgranej ekipy, nawet taki buff companionów nie pomoże w tym, aby robić to solo

E to guardian nadal lipa, a widze ze mag nadal koksem

Hm, poprawiona optymalizacja - chyba się skuszę.

E to guardian nadal lipa, a widze ze mag nadal koksem

Chyba nie spotkałes porządnego GF an pvp (2/3 hity i cie nie ma) i pve

W miastach faktycznie jest lipa, dobrze, że poprawiają ten aspekt. Co d GF, zależy są i lepsi i gorsi. Po zmianie w Threacie powinien być niezbędny, bo póki co rolę taka bardziej pełnił kapłan. Mam nadzieję, że z tym uaktualnieniem wszystko wróci do normy.

Dodatkowo jest więcej newsów o nowym dodatku:

"Co sprawia, że The Caverns of Gauntlgrym jest czymś fajny dla każdego gracza? Dodatek zawiera coś coś dla fanów zarówno PvP jak i PvE. Rola każdego z uczestników wydarzenia będzie niezwykle znacząca. Każde działanie, które on podejmie (bądź nie) będzie miało diametralny wpływ na finalny wynik starcia. Kolejne osiągane cele będą przybliżać do Krypty Króla Krasnoludów, która jest wypełniona po same brzegi drogocennymi skarbami.

JAKIE SĄ WYMAGANIA, ABY BRAĆ UDZIAŁ W WYDARZENIU?

- 60ty poziom bohatera

- Konieczność bycia przypisanym do jakieś gildii

- Lider gildii musi opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu

JAKIE SĄ NAGRODY?

- Zwycięska frakcja uzyska dostęp do Krypty Króla Elfów (Nagrody T2)

- Przegrana frakcja uzyska dostęp do Krypty Fardelvera (Nagrody T3)"

http://neverwinter.how2play.pl/the-caverns-of-gauntlgrym-wiadomo-wiecej-o-nadchodzacym-epizodzie/

20 czerwca 2013 kończy się open beta Neverwinter i zarazem startuje pierwszy dodatek gry! Nowy moduł będzie miał nazwę Fury of the Feywild, który będzie zawierał nową krainę - Gauntlgrym. Będzie on przeznaczony głównie dla graczy powyżej 60tego poziomu zawierając rozszerzenie potyczek PvE oraz PvP. Nie obędzie się oczywiście bez nowych przedmiotów oraz zestawów. Dodatkowo twórcy gry zaprezentowali zwiastun dodatku, w którym możemy dowiedzieć się, że gracze zostaną podzieleni na dwie frakcje mające zadania PvE do wykonania. W zależności od tego, która ze stron lepiej wypadnie będzie miała profity w walkach PvP.

http://neverwinter.how2play.pl/fury-of-the-feywild-nadchodzi-oficjalny-start-neverwinter-20-czerwca/